Jos olisitte eilen kännissä hukanneet silmälasinne niin mistä etsisitte niitä?
Ihan kotona olen ollut ja mielestäni kolunnut kaikki paikat. Olen kontannut sängyn- ja sohvan alusen. Olen tutkinut jääkaapin ja pakasteen. Pesukoneessakaan ne ei ole.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin silmälasini joskus nutturan sisältä. Oli mallia "marge simpson", ja hiusviritys oli nielaissut lasit. Mutta jossain vaiheessa humaltumista laitan lasit yleensä pomminvarmaan talteen, koska ne saattavat löytyä ties mistä. Varalasien kanssa sitten jatkan humalassa. Patterin väliinkin olen onnistunut kakkulat hukkaamaan.
Kiitos tästä hauskasta mielikuvasta.
Hah, tuttu tilanne itsellenikin menneiltä vuosilta. Oletko katsonut kaikkien eilisten vaatteiden taskut? Vaatekaapin/vaatehuoneen hyllyt. Kirjahyllyn tai tv-tason päältä, kuivauskaappi, pakastin? Mitä teit eilen vai istuitko sohvassa ja joit eli et puuhannut mitään? Onko muistikuvaa, milloin olet viimeksi rillit päässä heilunut?
Jonkun vaatteen tai pizzalaatikon alla.
Pussilakanan sisältä? Sängyn tai yöpöydän takaa? Jostain kylppärin kolosta tai kylppärin kaapista/laatikosta? Sohvan sisälmyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo pieni pöhnä, jospa sitten löytäisit. Humalaisena oot ne hukannut, niin humalaisilla aivoilla etsintä voisi sujua paremmin. Mutta onnea etsintään.
Erinomainen neuvo! Viinaa ei ole, mutta lähden välittömästi hakemaan siideriä!!
- ap -
Miten se siiderin hakureissu muka onnistuu ilman silmälaseja vai liikutko käsikopelolla? Entäs onko sinulla olemassa jotkut vanhat varalasit? Hyvöksy kohtalo ja marssi pääsiäisen jälkeen avautuvaan optikkoliikkeeseen hankkimaan uudet rillit.
itse olin tässä taannoin pari päivää ilman televisiota kännin jälkeen.
kaukosäädin oli hukassa ja etsin ihan joka paikasta. viimeinkin katsoin sen viimeisen paikan mikä tuli jostain mieleeni, ja kaukosäädin oli jotenkin ujuttunut kulmasohvan divaaniosan alla olevaan säilytystilaan sohvatyynyjen välistä.
se tunne on ihan järkyttävä kun ei muista känniltään mitään ja alkaa jo epäilemään omaa mielenterveyttään
Sohvassa, nojien ja tyynyjen välissä.
Onko sulla aurinkolaseja voimakkuuksilla? Tai vanhoja laseja? Pärjäätkö ilman laseja miten hyvin? Jos et nää niitä kunnolla etsiä..... :D taskulampulla ite yrittäisin, valo kun osuu laseihin ne kiiluu ja on helpompi löytää myös päivänvalossa.
Muistatko ottaneesi ne pois? Onko mahdollista että olisit jättänyt ne kotisi ulkopuolelle? Jos oot vahvasti likinäköinen niin kotona ne on.. jos taas et nii sitte pitää ettiä varmaan pihaltakin. Ite en nimittäin läytäid sisälle kovin hyvin... en varmaan löytäis kotiinkaan.
Pyykinpesukoneessa tai astianpesukoneessa 😊
Hattuhyllyltä? Ekana tsekkasin uitenkin lattian ja kaikki minne voi istua. Sitten vasta muut paikat. Yllättävän usein ne on jossain tuolilla tai sängyssä ja niiden päälle istuu joku...
Mun lasit löytyy aina kalsarikännien jäljiltä terassilta koska yritän pimeinä öinä tiirailla tähtiä tai kesällä pyöriä siilien perässä. Voi myös olla sitten takin taskussa.
Oletko hakenut jotain autosta illan kuluessa?
Vierailija kirjoitti:
Jos oksensit yöllä, oot luultavasti vetänyt ne vessanpytystä alas.
Ajattelin samaa, muijan lasit oli joskus vessanpöntössä kun menin aamulla kuselle.
Hurjassa nuoruudessa eräänä vappuna hävitin silmälasit Espalle, en edes yrittänyt etsiä. Piilolinssit koteloineen hävisivät eräitten kotibileitten jälkeen, löytyivät siivotessa keittiön yläkaapiston päältä, ei mitään hajua miten olen niin soossissa onnistunut kiipeämään tiskipöydälle ja laittamaan ne sinne, " varmaan talteen".
Kerran piilolinssit huuhtoutuivat mereen, kun parin siiderin jälkeen sulava hypähdys purjeveneen kannelle päätyi mereen. Onneksi pääsin merestä laiturille.
Oletko kurkkinut läpi kaikki kaapit, lipastot yms.? Itselläni on humalassa taipumus laittaa lasit turvaan. Sitten aamulla on mukava etsiä, mihin hemmetin laatikkoon sitä on taas tullut lasit tungettua.
Olisiko jäänyt luoksesi, kun vierailin.