Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisitte eilen kännissä hukanneet silmälasinne niin mistä etsisitte niitä?

Vierailija
04.04.2021 |

Ihan kotona olen ollut ja mielestäni kolunnut kaikki paikat. Olen kontannut sängyn- ja sohvan alusen. Olen tutkinut jääkaapin ja pakasteen. Pesukoneessakaan ne ei ole.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jäänyt luoksesi, kun vierailin.

Vierailija
42/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jo onko löytynyt :)

Vierailija
44/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin silmälasini joskus nutturan sisältä. Oli mallia "marge simpson", ja hiusviritys oli nielaissut lasit. Mutta jossain vaiheessa humaltumista laitan lasit yleensä pomminvarmaan talteen, koska ne saattavat löytyä ties mistä. Varalasien kanssa sitten jatkan humalassa. Patterin väliinkin olen onnistunut kakkulat hukkaamaan.

Kiitos tästä hauskasta mielikuvasta.

Vierailija
45/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tuttu tilanne itsellenikin menneiltä vuosilta. Oletko katsonut kaikkien eilisten vaatteiden taskut? Vaatekaapin/vaatehuoneen hyllyt. Kirjahyllyn tai tv-tason päältä, kuivauskaappi, pakastin? Mitä teit eilen vai istuitko sohvassa ja joit eli et puuhannut mitään? Onko muistikuvaa, milloin olet viimeksi rillit päässä heilunut?

Vierailija
46/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vaatteen tai pizzalaatikon alla.

Vierailija
47/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanan sisältä? Sängyn tai yöpöydän takaa? Jostain kylppärin kolosta tai kylppärin kaapista/laatikosta? Sohvan sisälmyksistä? 

Vierailija
48/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juo pieni pöhnä, jospa sitten löytäisit. Humalaisena oot ne hukannut, niin humalaisilla aivoilla etsintä voisi sujua paremmin. Mutta onnea etsintään.

Erinomainen neuvo! Viinaa ei ole, mutta lähden välittömästi hakemaan siideriä!!

- ap -

Miten se siiderin hakureissu muka onnistuu ilman silmälaseja vai liikutko käsikopelolla? Entäs onko sinulla olemassa jotkut vanhat varalasit? Hyvöksy kohtalo ja marssi pääsiäisen jälkeen avautuvaan optikkoliikkeeseen hankkimaan uudet rillit.

Vierailija
49/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin tässä taannoin pari päivää ilman televisiota kännin jälkeen.

kaukosäädin oli hukassa ja etsin ihan joka paikasta. viimeinkin katsoin sen viimeisen paikan mikä tuli jostain mieleeni, ja kaukosäädin oli jotenkin ujuttunut kulmasohvan divaaniosan alla olevaan säilytystilaan sohvatyynyjen välistä. 

se tunne on ihan järkyttävä kun ei muista känniltään mitään ja alkaa jo epäilemään omaa mielenterveyttään

Vierailija
50/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvassa, nojien ja tyynyjen välissä.

Vierailija
51/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla aurinkolaseja voimakkuuksilla? Tai vanhoja laseja? Pärjäätkö ilman laseja miten hyvin? Jos et nää niitä kunnolla etsiä..... :D taskulampulla ite yrittäisin, valo kun osuu laseihin ne kiiluu ja on helpompi löytää myös päivänvalossa.

Muistatko ottaneesi ne pois? Onko mahdollista että olisit jättänyt ne kotisi ulkopuolelle? Jos oot vahvasti likinäköinen niin kotona ne on.. jos taas et nii sitte pitää ettiä varmaan pihaltakin. Ite en nimittäin läytäid sisälle kovin hyvin... en varmaan löytäis kotiinkaan.

Vierailija
52/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukussa?

Vierailija
53/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukoneessa tai astianpesukoneessa 😊

Vierailija
54/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattuhyllyltä? Ekana tsekkasin uitenkin lattian ja kaikki minne voi istua. Sitten vasta muut paikat. Yllättävän usein ne on jossain tuolilla tai sängyssä ja niiden päälle istuu joku...

Vierailija
55/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasit löytyy aina kalsarikännien jäljiltä terassilta koska yritän pimeinä öinä tiirailla tähtiä tai kesällä pyöriä siilien perässä. Voi myös olla sitten takin taskussa.

Vierailija
56/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut jotain autosta illan kuluessa?

Vierailija
57/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oksensit yöllä, oot luultavasti vetänyt ne vessanpytystä alas.

Ajattelin samaa, muijan lasit oli joskus vessanpöntössä kun menin aamulla kuselle.

Vierailija
58/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpöntöstä

Vierailija
59/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjassa nuoruudessa eräänä vappuna hävitin silmälasit Espalle, en edes yrittänyt etsiä. Piilolinssit koteloineen hävisivät eräitten kotibileitten jälkeen, löytyivät siivotessa keittiön yläkaapiston päältä, ei mitään hajua miten olen niin soossissa onnistunut kiipeämään tiskipöydälle ja laittamaan ne sinne, " varmaan talteen".

Kerran piilolinssit huuhtoutuivat mereen, kun parin siiderin jälkeen sulava hypähdys purjeveneen kannelle päätyi mereen. Onneksi pääsin merestä laiturille.

Vierailija
60/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kurkkinut läpi kaikki kaapit, lipastot yms.? Itselläni on humalassa taipumus laittaa lasit turvaan. Sitten aamulla on mukava etsiä, mihin hemmetin laatikkoon sitä on taas tullut lasit tungettua.