Jos olisitte eilen kännissä hukanneet silmälasinne niin mistä etsisitte niitä?
Ihan kotona olen ollut ja mielestäni kolunnut kaikki paikat. Olen kontannut sängyn- ja sohvan alusen. Olen tutkinut jääkaapin ja pakasteen. Pesukoneessakaan ne ei ole.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
SP? Ne ovat tähän mennessä olleet yleensä takan reunalla. Edellisessä talossa puolipaneelin päällä.
Tirsk!
Miehelle kävi samoin joku aika sitten. Lasit löytyivät sohvapöydän alatasolta.
Jos sulla on tosi huono näkö, eikä varalaseja ole, niin kännykän kamera auttaa etsinnässä. Etsi laseja kännykkäkameran läpi, niin näet eteesi. Ei tarvitse etsiä vain käsikopelolla.
Jääkaappia olisin ehdottanut (omakohtaista kokemusta rillien hukkaamisesta ja ne oli jääkaapissa) mutta sen oletkin jo tutkinut.
Pakastin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaatemytyssä? Mua hävettää vieläkin kun 20 vuotta sitten RIKOIN mun silmälasit, kun olin niin humalassa. Huomasin vasta aamulla, että toinen linssi oli halki. Toivottavasti sun lasit löytyy ehjänä.
Äläpä mitään! 10 vuotta sitten menin turvalleni ABC:n oven edessä. 800 euron Guccit meni rikki. Ukkoa hävetti niin paljon, että käveli ohitse eikä ollut tuntevinaankaan. 😂
😄
Mä onnistun tekemään tuon usein selvinkin päin. Viimeksi löytyivät eteisestä lasten ns. pipo + hanskakorista. 🙄
Katso meikkipussi, laukkujen/reppujen taskut. Olet saattanut etsiä sieltä jotain ja ajatuksissasi jättänyt lasit sinne.
Ohis. Heräsin joskus kaameessa krapulassa ja reidessä oli kamala kutina. Jostain syystä piilolinssini oli kuivunut reiteen kiinni, ei ihme että kutkutti.
Tää on hauska luettavaa, mukavasti huumoria mukana :)
Mutta siihen itse ongelmaan... Ootko roskiksen tarkistanut ja paikan, missä säilytät tyhjiä pulloja?
jos kävit ulkona vaikka vain tupakalla katso piha alueet mulla löyty kukkapenkistä
Yöpöydän lampun varjostimeen ripustettuina olen joskus löytänyt omani.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappia olisin ehdottanut (omakohtaista kokemusta rillien hukkaamisesta ja ne oli jääkaapissa) mutta sen oletkin jo tutkinut.
Pakastin?
Senkin olen tutkinut, kun eilen sieltä jääpaloja kolusin.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Katso meikkipussi, laukkujen/reppujen taskut. Olet saattanut etsiä sieltä jotain ja ajatuksissasi jättänyt lasit sinne.
Takkien/huppareiden yms. taskut myös
Itse löysin silmälasini joskus nutturan sisältä. Oli mallia "marge simpson", ja hiusviritys oli nielaissut lasit. Mutta jossain vaiheessa humaltumista laitan lasit yleensä pomminvarmaan talteen, koska ne saattavat löytyä ties mistä. Varalasien kanssa sitten jatkan humalassa. Patterin väliinkin olen onnistunut kakkulat hukkaamaan.
Kannattaa sänky tsekata kunnolla. Patjan alle. Sekä pussilakanan sisältä kannattaa myös tunnustella. Ja sohvan tai nojatuolin välistä. Niissä on sellaisia piilokoloja. Kenkien sisältä kannattaa myös katsoa.
Käsilaukusta? Onko sulla ollut vieraita, ja joku napannut mukaansa? Monasti jos laseja käyttää jatkuvasti(huono näkö) niin ne jättää lähelle sänkyä kun menee nukkumaan. Jos ne on siellä toisessa ulottuvuudessa, niin sieltä voi ilmestyä takaisin vaikka toiset lasit.
Sohvan alta, sohvapatjojen välistä.parivuoteen patjojen välistä, sängyn alta.