Jos olisitte eilen kännissä hukanneet silmälasinne niin mistä etsisitte niitä?
Ihan kotona olen ollut ja mielestäni kolunnut kaikki paikat. Olen kontannut sängyn- ja sohvan alusen. Olen tutkinut jääkaapin ja pakasteen. Pesukoneessakaan ne ei ole.
Kommentit (62)
Jossain vaatemytyssä? Mua hävettää vieläkin kun 20 vuotta sitten RIKOIN mun silmälasit, kun olin niin humalassa. Huomasin vasta aamulla, että toinen linssi oli halki. Toivottavasti sun lasit löytyy ehjänä.
Etsi tarkkaan se paikka, missä heräsit. Aina pitäisi olla vanhat "silmälasienetsimissilmälasit".
Vierailija kirjoitti:
Missä säilytät viinoja? Oletko katsonut sohvatyynyjen välistä?
Viinat on eräässä tietyssä kaapissa ja ne ei pääse hukkumaan.
Kuten sanoinkin; sängynalunen tutkittu. Ja sille joka kehotti tsekkaamaan rektumin niin luulisi tuntuvan, jos ne olisi siellä.
- ap -
SP? Ne ovat tähän mennessä olleet yleensä takan reunalla. Edellisessä talossa puolipaneelin päällä.
Petarin välissä?
Jossain sängyssä pussilakanan sisässä? Tyynyliinan sisällä?
Onko jonkun vaatteen taskussa?
Tipahtaneet jonkun tavaran taakse työpöydällä tai pudonnut lipaston taakse.
Millainen mikro sulla on? Sen takana?
Mulla ne on yleensä milloin missäkin, onneksi on kahdet lasit. Esim; tv-tasolla telkkarin takana, ikkunalaudalla eri huoneissa, kodinhoitohuoneessa vaatteiden kanssa mytyssä, työhuoneen pakastimen päällä, kahvinkeittimen takana piilossa, wc:n altaan reunalla, "romukorissa" eli se paikka mihin kaikki tavarat kertyy.
Kylppärissä pesukoneen takana. Itse jätän ne usein pyyhekoukkuun tai kuivaustelineeseen roikkumaan. Sohvatyynyn välistäkin voisi löytyä.
Juo pieni pöhnä, jospa sitten löytäisit. Humalaisena oot ne hukannut, niin humalaisilla aivoilla etsintä voisi sujua paremmin. Mutta onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaatemytyssä? Mua hävettää vieläkin kun 20 vuotta sitten RIKOIN mun silmälasit, kun olin niin humalassa. Huomasin vasta aamulla, että toinen linssi oli halki. Toivottavasti sun lasit löytyy ehjänä.
Äläpä mitään! 10 vuotta sitten menin turvalleni ABC:n oven edessä. 800 euron Guccit meni rikki. Ukkoa hävetti niin paljon, että käveli ohitse eikä ollut tuntevinaankaan. 😂
Rillit on joskus ollut ihan päässäni kun olen niitä etsinyt. Sohva, parveke, keittiön tasolla, pöydillä, lipaston päällä, silmälasikotelossa, tuolien päällä, sängyssä, yöpöydällä, vaatemytyssä mitkä riisuit ennen nukkumaan menoa, kylppärissä, vessassa, eteisessä, ikkunalaudalla.
Vierailija kirjoitti:
Juo pieni pöhnä, jospa sitten löytäisit. Humalaisena oot ne hukannut, niin humalaisilla aivoilla etsintä voisi sujua paremmin. Mutta onnea etsintään.
Erinomainen neuvo! Viinaa ei ole, mutta lähden välittömästi hakemaan siideriä!!
- ap -
Sängyn alle katsoisin.