Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko nähneet enneunia?

Vierailija
04.04.2021 |

Mä saatoin nähdä äskettäin. En voi sitä todistaa enneuneksi vielä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni enneuni oikeasti toteutuu?

Vierailija
2/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran pelottavan sellaisen. Olin juuri muuttanut ja paikat vähän mullin mallin. Unessa joku sanoo vihaisena "Minä tulen nyt käymään" ja samalla kaatui muuttolaatikkopino, johon heräsin. En kyllä nukkunut loppuyönä. Ketään ei kyllä tullut varsinaisesti käymään, mutta olihan tuo puistuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt, joskus tapahtumilla on ollut pitkä väli, jopa vuosi, mutta nää unet ei unohdu.

Vierailija
4/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näen. Olen koko ikäni nähnyt enne unia. Siis silloin tällöin. Joitakin unia olen nähnyt niin, että se kuvaa jo melko selkeästi tulevaa tapahtumaa.

Toisinaan taas, ei niin selkeästi, mutta kun tiedän unien ennuste merkitykset, niistä voi hyvinkin päätellä mitä unessa ennustettiin.

Äitini näki myös enne unia, joten kai tämäkin on periytyvää.

Joskus kyllä hieman harmittaa kun näen enne unia, että tätäkö on sitten odotettavissa.

Ja tiedän itse tasan tarkkaan, mikä on enne unia, ja mikä ei. Siis asioita on monia mitkä on tapahtunut kuten unessa ennustettiin. Kerron unet yleensä miehelleni, jotta on "todistaja" unilleni, jos ne toteutuvat. Monesti myös värit voivat kuvata tulevaa hieman, musta on murhetta , valkoinen vaivoja, punainen vihaa tai rakkautta ja intohimoa, vaaleanvihreä toivoa , haavetta,...jne... Mutta, joka unia uskoo,hän tuulta takaa ajaa 😊

Vierailija
5/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Hyvin harvoin kylläkin.

Vierailija
6/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että näkemäni uni on enneuni.

Sen näkee sitten myöhemmin käykö niin.

Liittyy läheiseen.

Vierailija
7/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran unta, että eräs henkilö jonka tunsin muutaman vuoden takaa tuli oveni taakse. Hän oli etsinyt minua. Unessa oli todella ankea synkkä tunnelma, jotain kamalaa oli sattunut. Pihalla oli ambulanssia ja poliisiautoa.

Kului ehkä pari kuukautta kun tuo henkilö tuli oikeasti käymään ovellani. En avannut ovea, mutta tunnistin äänen. Olin myös samana keväänä ambulanssissa ja poliisiakin olisi kovasti tarvittu.

Se oli aivan hirveä kevät.

Uneni siis toteutui jollakin lailla.🤔

Vierailija
8/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy läheiseen.

Aika näyttää, aina ei unesta erota onko se enne vai vaan omaa pelkoa /toivoa..

Vierailija
9/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pisin aika on kymmenisen sekuntia kun olen hereillä ollessani tietänyt tasan tarkkaa mitä seuraavan kymmenen sekunnin aikana tapahtuu, koska näin sen unessa. Olen nähnyt myös sen hetken kun kuolen.

Unet ja aivot sisältävät mielestäni semmoisia aisteja mistä meillä ei ole vielä tässä evoluutiovaiheessa ja suht yksinkertaisena apinaolentoa vielä hajuakaan. Unien aikana ja aivojen lepotilassa on ehkä jokin yhteys rinnakkaistodellisuuksiin, tai ties mihin, ehkä se selittäisi enneunet. Eli ehkä ne ei ole edes enneunia vaan menneunia, ehkä tapahtunut edellisessä elämässä/olemassaolossa, ehkä me elämme saman elämän uudestaan ja uudestaan loopilla? Ehkä... :D

Vierailija
10/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy läheiseen.

Aika näyttää, aina ei unesta erota onko se enne vai vaan omaa pelkoa /toivoa..

Aika näyttää.

Vierailija
11/11 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni on nähnyt enneunia, toteutuivat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan