Näin eilen polulla leskenlehtiä. Näin Turussa.
Millaisia kevään merkkejä olet nähnyt ja missä päin Suomea?
Kommentit (11)
On sinivuokkokuviakin jo näkynyt somessa. Nyt en muista kyllä paikkakuntaa mutta eteläinen Suomi.
Wau, olisi ihana nähdä sinivuokkoja. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole eläissäni nähnyt vuokkoja., joten kai se olisi kiva. En muuten niitä leskenlehtiäkään.
Kulosaaressa kukkivat jo ensimmäiset krookukset ja lumikellot isoina mättäinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole eläissäni nähnyt vuokkoja., joten kai se olisi kiva. En muuten niitä leskenlehtiäkään.
Ei voi olla totta! Ainakin leskenlehtiä on koko maassa, vuokkoja kasvaa ainakin Pohjois-Karjalan korkeudelle, istutettuna leviää Lapissakin.
Näin kaalimadon mainoksessa lesken lohtuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kasva kerrostalon parvekkeella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Ainakin leskenlehtiä on koko maassa, vuokkoja kasvaa ainakin Pohjois-Karjalan korkeudelle, istutettuna leviää Lapissakin.
Ehkä pitäisi käydä katselemassa nurkkapieliä jossain kaupungissa, täällä pohjoisempana maalla asuessa en ole törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kasva kerrostalon parvekkeella
Niin no, olen kyllä pari kerrostalon parveketta nähnyt, mutten asu sellaisessa.
Nokialla leskenlehtiä ja sinivuokkoja. Yhtään perhosta en ole vielä nähnyt. Kaupungin penkeissä kukkii krokukset.
Lumi alkaa sulaa, jo paikoin maata näkyvissä.