Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä rupesin joulukuussa kasvattamaan omaa hiusväriä

Vierailija
04.04.2021 |

Nyt on kasvanut sen 5cm... näyttää koko ajan likaiselta. Vähän aikaa sitten sävytin latvatkin oman hiusjuuren väriseksi. Nyt koko hiukset sellaiset vaaleat maantien harmaat. Ei kovin kaunis sävy. Mulla oli mansikkablondit hiukset ennen 20vuotta, mutta ei nää saman sävyiseksi kasva enää. Ottaisin vaaleita raitoja mutta ei varaa kun olen työtön. Mitä kannattaa tehdä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kasvaa, niin tein itsekin. Säästää pitkän pennin ja vähemmän kemikaaleja elimistöön. Oma väri kunniaan!

Vierailija
2/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kasvaa. Huomasin, että oma väri olikin aika nätti, ja sopi ihoni väriin paremmin kuin se purkkiväri. Kampaajani teki hiuksistani vähän liian tummat ja vähän liikaa punaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Et näe millainen sun väri on oikeasti ennen kuin se on kunnolla kasvanut. Ja lähtökohtaisesti oma väri sopii aina parhaiten ihonväriin. Ja se mahdollistaa kevyen meikin. Eli kasvata kokonaan oma väri. Tein itse saman v. 2004. En ole katunut. Ei tulisi enää mieleenkään laittaa haisevaa myrkkyä päähän.

Vierailija
4/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kasvaa vain. Kesä tulossa, aurongonvalo kirkastaa väriä. Voit tehostaa vielä sitruunalla vaikutusta.

Vierailija
5/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väri näy kokonaisuudessaan, kun vasta silloin kun on saanut pari vuotta kasvaa. Kesällä tulee luonnollisia raitoja. 

Vierailija
6/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkablondit?

Vierailija
7/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näytti aika pitkään tyvikasvu harmaalta, kun muu osa oli värjättyä. Nyt on ollut jo vuosia oma väri kokonaan ja ei näytä yhtään siltä mitä oli kasvatusvaiheessa, onneksi.

Vierailija
8/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamokouluissa työn jälki hyvää ja on edullista!

Vierailija
9/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vasta periaatteessa juurikasvu. Se ei näytä vielä samalta kuin että koko pituus on omassa värissä.

Vierailija
11/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sekin rasittavaa meta-työtä?

Vierailija
12/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin aloitin minäkin. Omassa on jo harmaata, ajattelin ottaa jossain vaiheessa vaalean kasvivärin joka kuulemma ei vaalenna omaa tuhkanvaaleaa sävyä mutta tekee harmaista kullansävyiset. Ajattelin hoitaa vuosia vaalennetun tukan kuntoon ja kasvattaa pidemmäksi.

N55

Vierailija
13/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoin aloitin minäkin. Omassa on jo harmaata, ajattelin ottaa jossain vaiheessa vaalean kasvivärin joka kuulemma ei vaalenna omaa tuhkanvaaleaa sävyä mutta tekee harmaista kullansävyiset. Ajattelin hoitaa vuosia vaalennetun tukan kuntoon ja kasvattaa pidemmäksi.

N55

Mä vähän pelkään noita kasvivärejä. Oon joskus laittanut punaista ja ei meinannut millään lähteä kampaamossa pois. Ja mulle ei sovi kovin punainen tai lämmin hiusväri enää. Omasta mielestä ainakaan.

Mietin että käytän nyt joskus aina hopeashampoota, että vaikuttaako se omaan hiussävyyn huonosti? Kannattaako sen käyttö lopettaa?

Ap

Vierailija
14/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos leikkaat sen värjätyn osan pois?

Vierailija
16/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvattanut nyt puoli vuotta omaa väriä. Välillä olen sävyttänyt sävyttävillä hoitoaineilla kun olen kaivannut vaihtelua, eikä ole kallista. Oman värin ja värjätyn ero kyllä ei ole kovin radikaali, lähinnä 2-3 astetta.

Vierailija
17/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
18/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näytti aika pitkään tyvikasvu harmaalta, kun muu osa oli värjättyä. Nyt on ollut jo vuosia oma väri kokonaan ja ei näytä yhtään siltä mitä oli kasvatusvaiheessa, onneksi.

Noin käy aika monelle. Minä kyllästyin väriaineiden katkuun ja ajattelin, että nyt saavat harmaanvalkoiset hiukset kasvaa. Muutama sentti olikin harmaanvalkoista, mutta nyt, kun omaa väriä on jo 25 senttiä, kokonaisuus on ihana samppanjanbeige. Kuparinpunainen purkkiväri latvoissa on ihan kiva väri, mutta ei sovi ihooni yhtä hyvin kuin tämä oma.

Vierailija
19/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N55

Mä vähän pelkään noita kasvivärejä. Oon joskus laittanut punaista ja ei meinannut millään lähteä kampaamossa pois. Ja mulle ei sovi kovin punainen tai lämmin hiusväri enää. Omasta mielestä ainakaan.

Mietin että käytän nyt joskus aina hopeashampoota, että vaikuttaako se omaan hiussävyyn huonosti? Kannattaako sen käyttö lopettaa?

Ap

Hopeashampoo ei sovi ainakaan minulle. Se ei kirkasta vaaleaa sävyäni vaan päinvastoin saa hiukset näyttämään tunkkaisilta ja sameilta. Oma värini on tuollainen vaaleahko maantie, jota olen raidoittanut. Olen luopunut hopeashamöoiden käytöstä. Näkeehän sen joskus noilla viileä blindeillakin, että tukka näyttää harmaalta eikä kirkkaan blondilta. En tajua kenelle ne sopii.

Vierailija
20/62 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää nyt vaan tolta. Oota kunnes on yli korvien niin alkaa näkyä kunnolla vivahteet. Kasvatin oman värin ja nyt on solisluuhun asti leikatut omat, tosi helpot ja kivat ja rasvoittuminen tasoittunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan