Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätin mieheni saunasta ottavana osapuolena kaverinsa kanssa (miespuolisen)

shokissa
03.04.2021 |

Olimme siis tuttavaperheen luona pääsiäisenä. Minulla ei ole ollut seksiä mieheni kanssa 5 vuoteen. Emme asu yhdessä, mutta ystävyys suhteessa on. Hän auttaa minua taloudellisesti, kuskailee autollaan. Olen aiemin keskustellut seksittömyydestä tämän tuttavapariskunnan naisen kanssa (hekään eivät asu yhdessä, seksiä ei ole) (MEILLÄ oli miehen kanssa alussa siis seksiä (AINA NIIN ETTÄ MUN PITI OLLA SELKÄ HÄNEEN PÄIN) Nyt seksi tosiaan loppunut kokonaan. Miehet luulivat ettemme ole paikalla (kävimme kioskilla aikaisemmin) ja miehet olivat menneet saunaan tällä välin. Tulimme kuitenkin takasin ja olin menossa vessaan (sama paikka missä sauna, kylppäri) Ovi EI ollut lukossa ja sain TODELLA suuren shokin kun avasin oven ja näin mitä siellä hommattiin. Olin niin shokissa että lähdin kotiini. (Olimme kaikki juoneet alkoholia) N Y T miehet kivenkovaan väittävät ettei tälläistä ole tapahtunut ja olen itse todella sekaisin.. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onko mieheni homo (tarkka pukeutumisestaan ja ulkonäöstään ja tosiaan sekssitön liitto paitsi alussa kun hän aina ennen seksiä sanoi (käänny vähän)... Olen pitkään miettinuyt mikä minussa vikana (olen hyvännäköinene nainen), mutta kun seksiä ei vaan ole viime vuosian ollut, olen "luovuttanut" mutta tuo eilinen saunanäky sai minut tosi shokkiin... Miten tästä pääsee yli.. Mies nyt juomassa vanhemmalla naispuolisella kaverillaan (josta olin aikoinaan jopa mustasukkainen) mutta heitä yhdistää vaan alkoholi... Auttakee??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän auttaa murmelin viisaus. Ei halko hinkkaamalla kulu, se lämpenee. Jatka siis kulkuasi eteenpäin, ehkä yksin, mutta onnellisena.

Mikään ei nakerra parisuhdetta pahemmin kuin pari suhdetta ja murmelin hampaat.

Vierailija
2/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että pitäisikö sun jatkaa matkaa toiseen suuntaan ja miehen toiseen suuntaan? Vaikuttaa kuvauksesi perusteella, että ette kovin läheisiä edes ole. Ei kannata roikkua noin löyhästi kiinni, kun voisit löytää sinua oikeasti rakastavan ja läheisen kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ja olen varmaan 20 kertaa hänet "jättänytkin" mutta hän aina puhuttaa itsensä takaisin mun elämään...:(

Vierailija
4/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää ihan oikea tarina vai vitsi? En jotenkin usko.... provo on.

Vierailija
5/13 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole provo.... Voikun olisikin..:(

Vierailija
6/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä tykkääkö ne pimperostakin.

Vierailija
7/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa ei oo muuta vikaa kun se että kikkeli puuttuu.

Vierailija
8/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lääkkeet jäänyt kaappiin ap:lla, enne kirjoittelua. Kaikille käy noin. Koko ajan.

Vierailija
9/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mahdat tarkottaa, en ymmärrä?  

T. Ap

Vierailija
10/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[qute=Vierailija]Mitäköhän mahdat tarkottaa, en ymmärrä?  

T. Ap[/quote]

Ei varmsti ole totta tämä tarina, mutta jos on niin ehkä miehesi tykkää olla alistettuna kuin koira?

Vierailija
11/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
12/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on ystävyyssuhde, ei seksiä (ei tartuntavaaraa esimerkiksi sukupuolitaudeista), joten jatkakaa kuten ennenkin. Pidä mies kaverina ja anna hänen olla kaapissa seksuaalisuutensa suhteen, koska se on arka asia. 

Vierailija
13/13 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ajatellut.. Asia pitää selvittää kuitenkin kun hän selvinpäin... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi