Miksi talon olohuoneessa oli rukki?
Miksi ihmeessä joku tuo rukin olohuoneeseen? Teki mieleni lyödä se auton takakontissa olleella kirveellä säpäleiksi. Mutta en kehdannut, kun olin kuitenkin vieraissa. On ihmisillä outoja tapoja. Huh, huh.
Kommentit (39)
No on outoa. Mikseivät heitä roskiin?
Meillä on rukki olkkarissa, koska kehrään sillä lankaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iksi sua jonkun toisen olohuoneen sisutus raapii?
Ehkä heillä joku harrastaa luonnonkuitujen valmistusta? Tai ehkä se oli siellä historiallisena eineenä, nyt koristeena, kun tila aoli?
Kuka pösilö tuo ruman rukin olohuoneeseen? Se on työväline. Tuotko myös sirpin ja vasaran olohuoneen seinälle? Itse olen onneksi normaali.
AP
Kehrääminen on suosittu harrastus. Minulla on kolme tukkia ja muutama Värttinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä joku harrastaa luonnonkuitujen valmistusta? Tai ehkä se oli siellä historiallisena eineenä, nyt koristeena, kun tila aoli?
Kuka pösilö tuo ruman rukin olohuoneeseen? Se on työväline. Tuotko myös sirpin ja vasaran olohuoneen seinälle? Itse olen onneksi normaali.
APKehrääminen on suosittu harrastus. Minulla on kolme rukkia ja muutama Värttinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kommunisteilla voi olla sirppiä ja vasaraa olohuoneen seinällä. Vieras alkaa hikoilemaan sitä katsellessa, eikä se johdu kahvista.
Meillä oli pukki olohuoneessa mutta sitten olin kerran poissa ja täällä kävi joku nainen vieraissa ja luulen, että sillä oli kirves takakontissa... loppua en pysty kertomaan.
Meillä on kolme pukkia ja kaksi trukkia.
Meillä tarvitaan olohuoneessa trukkia että se puskee pois sukkia jotka pukki pökkii olohuoneeseen. Koko ajan tarvitaan rukkia että saisi lisää sukkia.
meillä on rukki mutta se on käytössä kun on 4 lammasta niin kehrään sillä lankaa.
Miksi ihmeessä joku säilyttää kirvestä auton takakontissa? Teki mieleni tylsyttää se pyörän tarakalla olleella smirgelillä paskaksi. Mutta en kehdannut, kun olin kuitenkin vieraissa. On ihmisillä outoja tapoja. Huh, huh.
Vanhat tavarat on monelle keräily kohde ja toiset pitää muistona mummuista . Ennen kehrättiin langat kotonakin asunnossa pakkasella. Lampaan villaa kutomis langaksi. Miksi joku vihaa jotain museorukkeja. Rukin pyöriä on pidetty koristeena.Laitonta hajottaa toisen tavaroita.
Talon isäntä tietysi käyttää sitä ru(n)kkamiseen.
Voi olla vanhojen perinne-esineiden tai antiikin harrastaja. Ehkä tekee villasta lankaa ja kutoo villapaidan.