Muita, jotka viihtyy kotona?
Minulla ei oikeastaan ole koskaan tylsää. Välillä teen jotain, joskus olen jouten. Perhe saa olla kotona tai menoillaan, ei vaikuta omaan viihtymiseeni mitenkään. Jotenkin vaan on tyytyväinen olo.
Kommentit (8)
Tykkään ja vaikka onki poikkeusajat nii ihmiset ei vaa tajua etten taho vieraita tai tuu heille kylään.
Mä tykkään, mutta varsinkin silloin, kun pitää käydä töissä. Eli tykkään olla ihmisten kanssa, mutta loppuaikaa en jaksa sosialiseerata.
Kotona on kaikkea, mutta soutulaitetta tekisi vielä mieli.
Koti on paras. Olisi ihanaa jos voisi pysyä koko elämänsä kotona.
Samoin! Juuri kävin pitkällä lenkillä ja palasin tyhjään kotiin laittamaan ruokaa, öljyämään ruokapöytää, syömään pullaa ja lukemaan kirjaa. Tykkään.
Sama juttu! En kaipaa juuri koskaan mitään aktiiviteetteja. Ennen koronaa matkusteltiin ehkä kerran vuoteen ja siitä olen nauttinut, muutoin viihdyn kotona lähes aina. Mieheni harrastaa monta kertaa viikossa, viikonloppuisin käy (tai kävi) bändien keikoilla. Itse en kaipaa mitään rientoja, nautin vaan kun saan olla kotona, silloin olen onnellisimmallani. Tylsää ei ole koskaan, olen tyytyväinen elämääni. Tämä pääsiäisen aikakin on ihanaa, kun ei ole töitä ja saa vaan olla.
Kyllä minäkin viihdyn kotona, mutta en omassa kodissa.
En lähtisi mihinkään, jollei olis pakko. No välillä ulos lenkille.