Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekakertalainen:)

13.08.2006 |

Mo moi..

sain juuri eilen netin, ja heti ryntäsin kyynerpää tekniikkaa käyttäen koneelle miehen ohi... Ja vauvan sivuille tietty kun olen kuumeillut jo pitkän aikaa ja neljä kuukautta yritetty ihan tosissaan..:) Varmaan siis noihin enskoihin " kuulun" kun ensimmäistä yritetään??

Mä vähän lueskelin noita teidän juttuja ja olin kyl vähän pihalla joistakin lyhennyksistä ja muista..:) mut varmaan opin..:)

Mulla ei oikein ole kavereita jotka ois samassa tilanteessa niin kiva jos täällä vois vähän höpötellä...:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitan tähän vielä linkin tohon palstaslangiin....

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7016778&t=7016778&appid=&…

Kyllä nää termit pikkuhiljaa aukeaa, kun osallistuu keskusteluun. Ja saapi kysyä, jos joku juttu ei selviä! :)

t. Killa Ensikko ;)

Vierailija
2/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille! :) Löysin tieni tänne vähän samalla mentaliteetilla kuin muskotti-tyttönenkin.. Ollaan yritetty muksua nyt jo melkein 1,5 vuotta ja alkaa pian masentaa koko homma.. Josko täältä löytyis sitten keskustelukumppaneita samassa tilanteessa olevista..? Olis jotenki helpottavaa ja mukavaa vaihdella kuulumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(allekirjojittaneella tulee just vuosi täyteen ja aikamoista aallonpohjaa se täälläkin on välilllä ton mielialan suhteen) ja siis yritetään kaikki ensimmäistä lastamme.

Vilttiketju taitaa olla sitten se paikka, jossa kirjoittelee sellaiset, joilla on jo pitempään yritystä takana, mutta lapsia saattaa olla jo ennestäänkin (tai korjatkaa, jos olen väärässä).

Varmasti kumpaankin seuraan olet, Amende, tervetullut! :)

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on myös tervetulleita lasketunajan perusteella jaoteltuihin pinoihin. Eli tällä hetkellä eniten on porukkaa Toukokuun tuhisijoissa, jotka toivovat plussaamista tässä kierrossa, niin että laskettu aika olisi toukokuussa 2007.

Pikkuhiljaa sieltä valitettavasti osalla alkaa kuukautiset ja sitten perustetaan kesäkuisten pino jne. Eli sinne mukaan vaan. Nämä pinot siis elävät parisen kuukautta ja häviävät. Kuukausittain jaotelluissa pinoissa voi kuitenkin kivasti jakaa odottamisen iloa ja piinaa samoissa kiertopäivissä menevien kanssa. Monet taitaa kirjoitella useimmissa pinoissa sekä näissä la:n perusteella jaotelluissa että ensikoissa tai suurperheellisissä jne.

Eli tervetuloa myös toukokuisiin!

Laru