Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten outo ja leimaava asenne työttömiin

Vierailija
03.04.2021 |

Herättää ihmetystä amerikassa asti.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000007899586.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän johtaa suoraa nähtävissä olevaan suomalaisten hakijoiden syrjintään ja vaatimuksiin että on saatava palkata ulkomaista työvoimaa vaikka sitä olisi kotimaassakin tarjolla jättimäärät. Samoin ikäsyrjintään ja moneen muuhunkin hyvin negatiiviseen ilmiöön. 

Vierailija
2/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kummallista, koska työpaikkoja ei ole yhtä paljoin kuin työttömiä. Samoin iso osa työpaikoista on jo valmiiksi pedattu jollekin ja siksi pakolliset työpaikkailmoitukset sisältävät juuri sellaisia tekijöitä joita ko. paikan epävirallisesti jo saaneella on.

Mutta toisaalta aina on sellaisia ihmisiä, jotka eivät halua ymmärtää tosiseikkoja ja jotka elävät siitä, että saavat haukkua muita ja sillä nostavat itseään muita ylemmäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo haukkujat eivät kuitenkaan itse ole valmiita maksamaan suomalaiselle yrittäjälle, vaan ostavat kaiken polkuhintaan ulkomailta.

Vierailija
4/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vapaa-ajasta. Eräs puolittu 4000€ palkkaa saava, valitti ihan aidosti minun keikkatyöläisen vapaa-ajasta ja lomailu mahdollisuudesta. Minulla on vapaata, koska ei ole töitä. Se tarkoittaa ettei ole rahaa ja on stressiä. Isopalkkaiset näkevät vain sen vapaa-ajan, mutta eivät rahattomuutta. Ei siis ole yksi tai kaksi kertaa, kun minulle sanotaan, että hyvähän minun on, kun on niin paljon aikaa kaikkeen kivaan.

Vierailija
5/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mene töihin!"

"Minne?"

*Hiljaisuus*

Joka kerta.

Vierailija
6/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kukapa asiaan puuttuisi. Demarit ajaa ay-liikkeen asiaa, ei siis duunarin eikä todellakaan työttömän. Vasemmistoa ja vihreitä nuo ei kiinnosta sitäkään vähää eikä noilla kummallakaan ole hajuakaan mitä asialle tehdä. Kepu kantaa rahaa kaupungista maakuntiin ja muuten tuntuu olevan aika sama miten kansa voi. Kokoomusta kiinnostaa yrittäjät mikä sinänsä voisi auttaa työnsaannissa, muttei kuitenkaan työttömien tilanne. Persuilla on yksi kiinnostuksenkohde joka ei ole työttömät tai edes yritykset. Jne.

Vierailija
7/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisikopa kyse olla tahallisesta mielipitteen muokkaamisesta eli siitä trollaamisesta.... työttömällähän kaiketi kuuluisikin olla mahollisimman ikävää koskapa se joidenkin aikamme rikkiviisaiden mukaan kannustaisi aktiiviseen työnhakuun

😬🤣🤣

Vierailija
8/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa Työtä, lautasellinen velliä kirjoitti:

voisikopa kyse olla tahallisesta mielipitteen muokkaamisesta eli siitä trollaamisesta.... työttömällähän kaiketi kuuluisikin olla mahollisimman ikävää koskapa se joidenkin aikamme rikkiviisaiden mukaan kannustaisi aktiiviseen työnhakuun

😬🤣🤣

Joku taitaa sitten olla unohtanut että tarkoitus oli saada nää töihin eikä pysymään ikuisesti solvattavana työttömänä jota kukaan ei tule palkkaamaan kun kaikkialla hoetaan miten kelvottomia nää kaikki on. 

Vierailija
9/9 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisen kulttuuri on tässä maassa vahva. Tykätään lyödä lyötyä.