Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et kerää koiran kakkoja, koska toiset heittelee huumeruiskuja ja lasinsiruja

Vierailija
03.04.2021 |

Minäkin haluun oman keinoni kiusata muita! Minulla ei ole koiraa, en käytä huumeita enkä riko pulloja. En halua ruveta roskaamaan, en tupakoikaan joten natsojakaan en heittele, mutta mitä minä saisin tehdä? Vaadin tasapuolisuutta! Haluan vain samat oikeudet ärsyttää muita ihmisiä, jos kerran toisten tekemiset on oikeutus omalle peeseilylle. Mäkin tahon! Mutta en halua aiheuttaa kärsimystä eläimille, joten mitä voisin tehdä? Ehkä voisin viedä ruokajätteeni kadulle, sopiiko se? Eläimille se on vain hyödyksi, kun katson mitä vien.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus viet. Minä lähden nyt koiran kanssa ulos kiusaamaan muita.

Vierailija
2/6 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon paljon puhunut tästä, että nuo myrkytetyistä herkuista tulee aina näin lumien lähdön aikaan juttua. Ihan varmasti osalla näiden ansojen laittajista motiivina on paljastuvat läjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kakkaa kaduille. Varsinkin koiranomistajan pihalle.

Vierailija
4/6 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon paljon puhunut tästä, että nuo myrkytetyistä herkuista tulee aina näin lumien lähdön aikaan juttua. Ihan varmasti osalla näiden ansojen laittajista motiivina on paljastuvat läjät.

Ymmärrän hyvin. Ei oo kivoja nuo paskakasat

Vierailija
5/6 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti maailmasta tyhmyys lopu millään.

Yhä hullummaksi menee, jos fiksutkin alentuvat samalle tasolle, esim heittämään jätteitä maahan jätai jättämään koirankakat.

Pitää vaan hyväksyä, että aina on niitä, jotka eivät ole yhteiskunnan terävintä kärkeä. Ei ne siitä valistamalla fiksummaksi muutu.

Vierailija
6/6 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta silti pitää muistaa järki. Koirien myrkyttäminen ei ole missään oloissa oikein, ja luonnonkij eläimet voivat syödä niitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme