Mies lähti omille riennoillensa ja olen kiinni lasten kanssa kolme tuntia
Tuollahan ne puuhaavat omiaan, mutta en voi lähteä minnekään. Tylsää.
Kommentit (55)
Korkkaa viinipullo? Meillä lapset 15v 10v 9v ja 6v.
Isoimmat ulkona, pienin tietysti minun kanssani, ollaan laitettu pihaa, pikku hiprakassa mukavampaa olla kotona jumissa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on äitihullu, joka ei asu lastensa kanssa. Isä hoitaa lapset. Ap uhriutuu, kun kerran pari vuodessa joutuu lapsiaan pari tuntia hoitamaan. Olisit ap sillä perinnölläsi maksanut lapsille hoitajan.
??
Et tunne palstan vakiohahmoa, joka syyttää äitiään kaikesta elämässään. Suurin trauma on luettujen heppahullu-lehtien antaminen sukulaiselle. Sai viime vuonna perinnön isänsä kuoltua.
On muuttanut erilleen miehestään, lapset eivät ole koskaan olleet äidillään yötä. Miehen ainoa henkireikä on juoksuharrastus. Pari kertaa on ap sen vuoksi joutunut olemaan lastensa kanssa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Isoimmat ulkona, pienin tietysti minun kanssani, ollaan laitettu pihaa, pikku hiprakassa mukavampaa olla kotona jumissa:D
Miten joku voi ottaa viiniä, kun on lasten kanssa yksin kotona???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on äitihullu, joka ei asu lastensa kanssa. Isä hoitaa lapset. Ap uhriutuu, kun kerran pari vuodessa joutuu lapsiaan pari tuntia hoitamaan. Olisit ap sillä perinnölläsi maksanut lapsille hoitajan.
??
Et tunne palstan vakiohahmoa, joka syyttää äitiään kaikesta elämässään. Suurin trauma on luettujen heppahullu-lehtien antaminen sukulaiselle. Sai viime vuonna perinnön isänsä kuoltua.
On muuttanut erilleen miehestään, lapset eivät ole koskaan olleet äidillään yötä. Miehen ainoa henkireikä on juoksuharrastus. Pari kertaa on ap sen vuoksi joutunut olemaan lastensa kanssa eron jälkeen.
Niin, siis tuo kysymysmerkkikommentti oli ap. En tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dumppaa ne sikalapset ja lähde ryyppään.
Vaihtoehtoisesti voit myös tehdä eväät (voileivät riittää ja juotavaa, kuten vettä), pukea lapsukaiset ja viedä lähipuistoon/metsään kevätretkelle katsomaan, löytyykö leskenlehtiä tai toukkia kivien alta.
Häh? Pitäisi ensin lapioida pois tuo metrin lumikerros, että voisi käännellä niitä kiviä.
Oletko laiska? Se lumi lapioidaan vikisemättä. Töihin nyt siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoimmat ulkona, pienin tietysti minun kanssani, ollaan laitettu pihaa, pikku hiprakassa mukavampaa olla kotona jumissa:DMiten joku voi ottaa viiniä, kun on lasten kanssa yksin kotona???
Pääsiäiseen sopii viini paremmin. Juon olutta ja vodkaa sitten arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoimmat ulkona, pienin tietysti minun kanssani, ollaan laitettu pihaa, pikku hiprakassa mukavampaa olla kotona jumissa:DMiten joku voi ottaa viiniä, kun on lasten kanssa yksin kotona???
Sellaiset kenen elämää säätelee alkoholi ja sen saatavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei pysty menemään ollenkaan ulos.sellaisessa kunnossa.
Kenestä jostakusta puhut, millaista kuntoa tarkoitat ja mistä se tuli mieleen.
Tarkoitan että jollekkin olisi luksusta normaali elämä(minulle esim.) vaikea varmaankin tässä tapauksessa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Olette te kyllä hauskoja. Jotkut osaa ottaa niin ettei ole kaatokännissä. Pari lasia vinkkua ei tee kenestäkään huonoa vanhempaa tai alkoholistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Olette te kyllä hauskoja. Jotkut osaa ottaa niin ettei ole kaatokännissä. Pari lasia vinkkua ei tee kenestäkään huonoa vanhempaa tai alkoholistia.
Joku taitaa nyt provoilla. Mikäli ei provoile, niin vastaus on että kyllä tekee.
Teillä on lapsia eikä muka mitään tekemistä?!
No kuitenki kelpaa miehen palkkarahat aina.
Vaan 3 tuntia. Hohhoijaa. Itse olen lapseni kanssa koko viikonlopun kellon ympäri. Viikolla ainoastaan 5 tuntia hoidossa, jolloin opiskelen. Aina sitä on jotain keksitty, ulkoilua,piirtämistä,siivottu kotia kun kerta lapsea näyttää se kovasti kiinnostavan. Tuossa vain muutama esimerkki. :D
Aurinkoisilla paikoilla ei ole ollut lunta viikkoon.
Ja vaikka olisikin, ei se retkiä estä.