Mitä aiotte tehdä tänään?
Kommentit (17)
Piti pitää siivouspäivää mutta ei nyt oikein inspakaan. Eli kai mä tässä läppärillä jatkan istuskelua.
kattonu koko pv 13 reasons why/netflix. kohta ruokaa, sitten lenkki, ilta tv:tä.
Uloskaan ei viitsi mennä, kun kaikki on kotonaan ja kyyläävät ikkunasta.
Juoksin ! Ihana ilma! Luin hyvää kirjas. Pyykkikone pyörii. Ehkä vielä imuroin. Miehen kainaloon käperryn ja illasta en vielä tiedä...
Kuka voisi kellot seisauttaa, kun työtä koko ajan puskee vaan
Kävin tekemässä extratyökeikan. Hoidin ostokset. Esivalmistelin ruokaa ja pistin pyykit koneeseen.
Teen työt valmiiksi ja olen. Voisi ulkoilla ja tehdä erästä projektia pitkästä aikaa.
Ruokaa, pyykkiä, töitä, pääsiäiskokko, saunaan, nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Uloskaan ei viitsi mennä, kun kaikki on kotonaan ja kyyläävät ikkunasta.
Älä katso niihin ikkunoihin, hakeudu muualle.
Taidan mennä ostamaan illaksi olutta.
Ruokaa, imurointi, illalla kokkoajelu, selviytyjät tv:stä, paljussa käynti, sauna, kävelylenkki jossain välissä
Pestä pyykkiä ja ulkoilla.
Käydä kaupassa, kun tarvitsen hieman täydennystä, mm. luomu paprikat olisi hieno juttu. Niitä ei ollut saatavana ennen pääsiäistä.
Pestä auton, lukea, surffata netissä, korjata sukkia ja laittaa ruokaa. Leipoa suklaakakun.
Keskustella ja halia miehen kanssa.
Tämä päivä ja huominen on vapaata.
Ma aamuvuoroon.
Katsoa muutaman videon millaista vedätystä tämä korona on.
Mm. suositellaan kirurgisia maskeja, joissa lukee, etteivät ne suojaa viruksilta 🤔😔
Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Ollaan leikkipuistossa perheen kanssa. Kohta haetaan autosta polttopuut ja makkarat grilliin. Sitten juodaan kahvit ja lapsille yllätysmunat. Tästä ei päivä parane. :)
Aamulla hengailin ja tein leivän. Kävin lenkillä ja sen jälkeen saunassa. Nyt aion vähän laittautua. Sen jälkeen luen lehtiä tai katson telkkua. Myöhemmin teen pasta carbonaraa ja illemmasta aion nauttia viinistä ja suosikki tv-ohjelmastani.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa, imurointi, illalla kokkoajelu, selviytyjät tv:stä, paljussa käynti, sauna, kävelylenkki jossain välissä
Kokkoajelu?
Kävin kaupassa ja tein ruokaa. Nyt olen istunut tunnin sohvalla yrittämässä lähteä kävelylle.
Samaa mitä aina. Istun koneella ja käyn 30min-1h liikkumassa.