Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moottorisängyn omistajat, kokemuksia ja vastauksia toivon

Vierailija
03.04.2021 |

Olen miettinyt moottorisängyn ostamista, kaksi pitää ostaa kun makkari on niin iso, että yksi näyttää orvolta, nyt minulla on jenkkisänky 160 cm. Yksin siis asun.
Oletko ollut tyytyväinen sänkyysi?
Onko sinulla moottoripatjat istutettu sängynkehikkoon vai ionko sinulla ilman kehikkoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottori ja rakenne on kehikossa eikä patjassa. Mulla sinkkuna 120 cm leveä, voi olla leveästi.

Vierailija
2/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tarkoitat moottoripatjoilla. Meillä on 160cm leveä moottorisänky. Eli runko, jossa 2 sälepohjaa, joissa moottori. Niiden päällä joustinpatjat ja petarit. 20 vuotta ollut käytössä, yhden kerran uusittu patjat ja pari kertaa petarit. Olen ollut tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen etsiskellyt, yksi myyjä sanoi, että istuin sängynkehikkoon kun totesin rumiksi möhkäleiksi ne sängyt. Mitähän hän tarkoitti?

Vierailija
4/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

On.

Muita kysymyksiä?

Vierailija
5/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on selkävaivaa. Ostin moottorisängyn. Nukkuessa pidän sen kuitenkin tasana. Käytän kohotettua jalkopäätä jalkojen virkistämiseen valveilla ollessa ja kohotettua pääpuolta tvn katseluun. Minulla tv on makkarissa. Mutta petyin siihen, että kohotukset eivät sovi nukkumiseen minulla. Jos jalkopää unohtuu yöksi koholle hiukankin, aamulla on ankaraa suonenvetoa.

Eli ei voi tietää, miten toimii itsellä, pitää kokeilla.

Vierailija
6/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi syytä sellaiselle, siis istuuko joku sängyssä  tai muuten vaan makoilee?

Vierailija
7/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on selkävaivaa. Ostin moottorisängyn. Nukkuessa pidän sen kuitenkin tasana. Käytän kohotettua jalkopäätä jalkojen virkistämiseen valveilla ollessa ja kohotettua pääpuolta tvn katseluun. Minulla tv on makkarissa. Mutta petyin siihen, että kohotukset eivät sovi nukkumiseen minulla. Jos jalkopää unohtuu yöksi koholle hiukankin, aamulla on ankaraa suonenvetoa.

Eli ei voi tietää, miten toimii itsellä, pitää kokeilla.

Onneksi jumppa auttaa ja ihan hyvä normaali sänky riittää  minulla sitten.

Vierailija
8/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sängyn säleikkö liikkuu eikä patja. Millään jumppaamisella en saa estettyä refluksioireita.

Vierailija
9/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motörbed 🤘🦹

Vierailija
10/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö sänky rankat seksisessiot?