Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla korona ja miesystävän mielestä se on ihan normaalia

Vierailija
02.04.2021 |

Sain ilmeisesti työmatkalta koronan. En asu miesystävän kanssa yhdessä, joten emme ole nähneet koko sinä aikana kun olen ollut sairas. Olen siis kaksin kotona lapsen kanssa.

Minulla on tosi paha mieli, koska miesystävä ei erityisesti kysele kuulumisiani ja oloani. Hän soittelee silloin tällöin (lähes joka päivä kuitenkin) ja juttelee niitä näitä. Yritän olla pirteä puhelimessa, mutta oikeasti olen tosi väsynyt ja huolissani.

Missä nyt mättää? Minusta tuntuu siltä, ettei miesystävä välitä vähääkään eikä ole ollenkaan huolissaan, mutta toisaalta en mä hänelle myöskään ruikuta. Tuntuu kyllä siltä, että en saa yhtään tukea eikä tosiaan häntä edes oikeasti kiinnosta. Lapsen isä onneksi laittaa joka aamu viestiä ja kysyy vointiani, se tuntuu hyvältä.

Mitä te ajattelisitte tästä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota se jätetty sika takaisin!

Vierailija
2/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on flunssa ja haluat miehen ryhtyvän hysteeriseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis tosiaan eikä hyvää ja välittävää kuvaa anna, mutta monet miehet suhtautuu koronaan tosi kevyesti, pelkkänä flunssana, eikä osaa olla huolissaan.....

Vierailija
4/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallinen mies. Kysy eikö hän tajua koronan varallisuutta.

Lisäksi lopeta teeskentelemästä pirteää ja kerro hänelle, millainen olo oikeasti on ja millaisia huolia sairastaminen yksin lapsen kanssa aiheuttaa.

Jollei hän ymmärrä, niin se osoittaa, ettei hän ole hyvä mies sinulle.

Vierailija
5/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit? Parane pian.

Vierailija
6/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta, mutta melkein haluaisin kuolla tähän. Olen niin yksin. En mä varmaan edes halua nähdä häntä jos tää on joskus ohi.

Ap

Vierailija
7/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkumuurilleko pitäisi lähteä?

Vierailija
8/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit? Parane pian.

Miten voit? Eikös sulla ollut ne menkat, parane pian!

Vierailija
9/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE TUNTEETON SIKA. LUONTEENSA. ON NÄYTTÄNYT.

Vierailija
10/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hullulta, mutta melkein haluaisin kuolla tähän. Olen niin yksin. En mä varmaan edes halua nähdä häntä jos tää on joskus ohi.

Ap

Justjust, kevyt marttyyrihysteerikko siellä siis.

Vierailija
11/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yläpeukutettu tuota aloitusta. Miesystävä soittelee lähes päivittäin. Korona on ihan flunssa suurimmalla osalla. Pitäiskö miehen leiriytyä pihalle turvaksi?

Vierailija
12/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tän on pakko olla provo. Kuulostat 12-vuotiaalta.

Vierailija
13/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei valitettavasti ole provo. Outoja tunteita nousee näköjään pintaan tuon koronan myötä. Oireet sinällään on yksi juttu, mutta tää ahdistus on vielä ihan omansa.

Ap

Vierailija
14/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on ongelma?

Vierailija
15/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies soittelee melkein joka päivä ja sinä yrität kuulostaa pirteältä. Voisiko olla, että joko mies olettaa sinun olevan ok, kun kuulostat pirteältä, etkä valittele. Ja/tai yrittää pitää mielialasi hyvänä, ja olla voivottelematta ja jutella jotain kevyempiä juttuja eikä koko ajan sairaudesta.

Tai sitten mies ei vain osaa sanoittaa huoltaan, kaikki eivät osaa, vaikka oikeasti välittäisivät.

Vierailija
16/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä. En minäkään osaa sanoittaa itseeni kohdistuvaa huolta, mutta jos osat olisivat toisin päin, soittaisin heti aamulla ja illalla tai ainakin laittaisin viestiä. Tuskin olisin edes voinut jättää häntä yksin lapsen kanssa.

Tää on ollut todella raskasta.

Ap

Vierailija
17/34 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa sen puheluihin enää. Ehkä se sitten huolestuisi😚

Vierailija
18/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhheijakkaa. Ei kai se mies voi tietää miten oikeasti voit jos esität jotain ihan muuta! KERRO sille väsymyksestäsi ja ahdistuksesstasi niin saatat saadakin ymmärrystä ja huolenpitoa.

Niin isolla osalla se korona todella on vain pikkuflunssa tai jopa oireeton että ei ihme jos ei ole kovin huolissaan pirteän koronapotilaan voinnista.

Vierailija
19/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota vanha takaisin..... Ihana, radikaali kommentti, vaikka ei oikeasti kai helpota apn mieltä yhtään. Itseäni nauratti oma tilanteeni, tutustuin vauva palstaan vasta pari viikkoa sitten ja lueskeltuani näitä absurdeja avautumisia ja tilityksiä, päätin, että on aika jatkaa eteenpäin.

Vierailija
20/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että jos mies vaan yrittää omalla tavallaan piristää sua että saisit muuta ajateltavaa. Jos asia häiritsee niin ota puheeksi hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi