Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varusmiesten äidit: onko pojat päässeet miten lomille?

Vierailija
02.04.2021 |

Omani on ollut lomalla viimeksi viisi viikkoa sitten.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kovaa on. Toistuvat kuukauden ja pidemmätkin ginekset, telttamajoitus ja pakkiruokailu. Siihen päälle tietysti harjoitukset ja treenit. Sotkuun ei meinaa päästä, iltalomista puhumattakaan. Olen itse käynyt intin jo ysärillä,  mutta ei käy heitä kateeksi. Itsellä oli tuolloin vain yksi kuukauden yhtämittainen gines. Normaalisti se oli yksi ginesviikonloppu kuukaudessa. Toki lomat oli pe klo 18 - su klo 24, josta matkustamiseen meni kuusi tuntia suuntaansa.

Sotkussa poika ei ole käynyt kertaakaan, kuulema liian hankalaa nyt Koronan takia ja iltalomia ei ole lainkaan. Tai vkonloppulomia. Oman makunsa oloon on tuonut 1,5vkon eristys ja karanteeni jossa poika oli muutaman muun kanssa ed jakson alkupuolella. Silloin kävi kuulema hieman aika jo pitkäksi neljän seinän sisällä+eräskin päivä sekoilivat ruokatoimitusten kanssa niin, että sapuska jäi saapumatta.

13

Vierailija
22/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yksi kaveri oli koko intin aikana yhden viikonlopun kiinni ja meinasi jo siirtyä sivariin sen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuunottamatta ihan ensimmäistä jaksoa eli kun aloitti armeijan niin kaikki kiinniolot olleet 4vkoa ja sitten 2vkon loma, ekalla kerralla oli 3vkoa kiinni.

Seur loma 2vkon kuluttua.

Juuri tänään juteltiin puhelimessa ja seur loman jälkeen on kuulema 5vkoa kiinni ja sitten olisi intti lusittu ja alkaa uusi aika ja elämänvaihe, kesäloma ja asunnon etsiminen tulevasta opiskelukaupungista.

Meillä ihan sama tilanne =)

Vierailija
24/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1986-1987 olin 11 kk intissä ja viikonloppulomia oli suunnilleen 5 kertaa.

Ei valittamista, mukavaahan siellä oli.