Kukaan ei tule koskaan rakastamaan minua
Olen niin läski ja ällöttävä. Yritän paastota useimpina päivinä, käyn lenkeillä ja urheilen muutenkin, muttta olen niin ruma, etten halua edes itse katsoa itseäni peilistä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Pää poikki sitten vaan :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 35 kiloa ylipainon puolella kun nykyinen suhteeni alkoi. Ei se ole kiloista kiinni jos löytää oikean.
Jotkut ei halua hukata elämäänsä miellyttämällä muita, kun tämän ajan voi käyttää itsensä hoitamiseen matkusteluun ja tehdä asioita mitkä miellyttää.
Eikä ketään voi pakottaa yhtään mihinkään muutokseen, jos ei halua.
Ihan sama mulle mitä joutuu tekemään, jos saisi rakkautta. En usko mihinkään satujen ole oma itsesi -hömppään. Kyllä täällä on tarpeeksi kauan eletty.
Ap
Älä kiloista huoli. Minä olin nuorena ja olen vieläkin hoikka ja nuorena kai tosi hyvännäköinenkin. Ei se auttanut kumppanin löytymisessä ollenkaan. Kaikenlaista huijaria pyrki elämääni. Olen ollut paljon onnellisempi nyt kun en enää etsi ketään. Kaikki naistuttuni pariutuivat jossain vaiheessa, oli pullukkaakin ja tavallisen näköistä naista. Ei se haitannut ollenkaan. Osa on jo eronnutkin, mutta rakkautta on kuitenkin ollut heidän elämässään.
i like big buttons and i cannot lie M42
Jotkut ei halua hukata elämäänsä miellyttämällä muita, kun tämän ajan voi käyttää itsensä hoitamiseen matkusteluun ja tehdä asioita mitkä miellyttää.
Eikä ketään voi pakottaa yhtään mihinkään muutokseen, jos ei halua.