Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei tule koskaan rakastamaan minua

Vierailija
02.04.2021 |

Olen niin läski ja ällöttävä. Yritän paastota useimpina päivinä, käyn lenkeillä ja urheilen muutenkin, muttta olen niin ruma, etten halua edes itse katsoa itseäni peilistä.

Kommentit (25)

1/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ystävystymällä itsesi kanssa.

Vierailija
2/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Aloita ystävystymällä itsesi kanssa.

Ei se ole mahdollista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat ajatukset. Mutta en oikeastaan vaadi ihmisiltä rakkautta. Itselleni yhteys toiseen ihmiseen on tärkein.

Vierailija
4/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää.

Vierailija
5/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali sulle, kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
6/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A/S/L

Vierailija
7/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samat ajatukset. Mutta en oikeastaan vaadi ihmisiltä rakkautta. Itselleni yhteys toiseen ihmiseen on tärkein.

No minulla ei ole edes sitä.

ap

Vierailija
8/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A/S/L

Pitäisikö tämä osata tulkita?

Ap

Vierailija
9/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A/S/L

Pitäisikö tämä osata tulkita?

Ap

Age Sex Location?

Vierailija
10/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain nauttisi elämästä ja rakastaisi muita ihmisiä? Eikö äitisikään rakasta sinua?

Vierailija
11/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain nauttisi elämästä ja rakastaisi muita ihmisiä? Eikö äitisikään rakasta sinua?

En pysty mihinkään mistä saisin iloa ja nautintoa. Kyllä minua muita silti rakastan. Ei rakasta minua, ei ole koskaan rakastanut. Ei kukaan todella tarkoittaa ei kukaan.

Ap

Vierailija
12/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty mihinkään mistä saisin iloa ja nautintoa. Kyllä minua muita silti rakastan. Ei rakasta minua, ei ole koskaan rakastanut. Ei kukaan todella tarkoittaa ei kukaan.

Ap

Miten kukaan voisikaan ellet anna siihen mahdollisuutta?

Vierailija
13/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole tietääkseni kieltäytynyt mahdollisuuksista. Niitä ei vain ole ollut.

Ap

Vierailija
14/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mullakin on vain yhteen ihmiseen. Sekin onneksi toki riittää, mietin vaan, kun hän on minua paljon vanhempi. Mutta koen, että ehkä se yhteys olisi vielä mahdollinen, se ei kai katso ikää. Mutta sen avautuminen vaatisi jotkin oudot olosuhteet. Niin se on ollut mulla aina.

Siis että mitään yhteyttä muihin ei synny normiympäristössä.

Vierailija
15/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tää on just niin naurettava argumentti. Kuka tosiaan sellaisesta kieltätytyisi, haloo.

Vierailija
16/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 35 kiloa ylipainon puolella kun nykyinen suhteeni alkoi. Ei se ole kiloista kiinni jos löytää oikean.

Vierailija
17/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mullakin on vain yhteen ihmiseen. Sekin onneksi toki riittää, mietin vaan, kun hän on minua paljon vanhempi. Mutta koen, että ehkä se yhteys olisi vielä mahdollinen, se ei kai katso ikää. Mutta sen avautuminen vaatisi jotkin oudot olosuhteet. Niin se on ollut mulla aina.

Siis että mitään yhteyttä muihin ei synny normiympäristössä.

Siis missä se yhteys sitten on? Ei kai tämä liity uskontoon?

Ap

Vierailija
18/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Näppäränä kotitalousmiehenä pystyisin kouluttamaan minkä tahansa ikäisen naisen tahansa syömään kunnon kotiruokaa ja laihtumaan. Pitääpä rohkaistua lenkillä jututtamaan pulskia naisia, josko olisivat seuraa vailla!

Vierailija
19/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin.

Vierailija
20/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta en sellainen malli, vaikka paastoankin ja liikun lähes 3 h päivässä. Jos en tekisi tätä niin ties mitä sitten tapahtuisi, kun tällä tavalla pysyn vain normalaipainossa. Olen myös pitkä ihminen niin olen alipainoisenakin iso.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi