Järkytysvaroitus: TÄLLAISTA KURAA on nyt Suomen Spotifyn Top 50-listan ykkösenä
Siis tätäkö nuoriso nykyään kuuntelee? Anna mun kaikki kestää. En meinannut edes tunnistaa suomen kieleksi:
Kommentit (39)
Toksista maskuliinisuutta, vai voimaantumista? Siinäpä purtavaa intersektionaaleille feministeille.
Älkää klikatko, saavat tuloja katselukerroista.
Pyhimyshän on ihan intersektionaali verrattuna näihin jamppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, täytyyhän heidänkin elää. Kalliit on vehkeet, varmaan lainarahoilla hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa :D Tai no okei, 500 000 katselukerrasta saa peräti 3 euroa...
Oon 12 vee ja ouzii nää ja muijat on sexyjiä Meitsin idolit haluun tollase sexi muijan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinäkin on kolme euroa liikaa.
Tästä on jo ketju, ei tarvitse mainostaa enempää tuota kuraa.
Timo-Petteri kirjoitti:
Oon 12 vee ja ouzii nää ja muijat on sexyjiä Meitsin idolit haluun tollase sexi muijan
Joo, siinä naisen mallia tytöille. Voimaannuttavaa pyöritystä!
spotifyn listalla pääsee ylemmäs, kun maksaa paikasta.
Hyvin tunnisti suomenkieleksi ja söpösiähän nuo pojatkin oli. Biisi sitä samaa mitä maailmakin tuuttaa nykyään.
Omilta nuorilta en ole vielä tätä kuullut.. ne ei kyllä hirveesti listamusaa kuuntele ellei bileissä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinäkin on kolme euroa liikaa.
Ja jos ne kolme euroa vielä jaetaan noiden kahden heebon sekä levy-yhtiön yms välillä, niin mitä he voivat ostaa sillä muutaman kymmenen sentin osuudellaan?
Taitaa olla mammoilla vähän verkkobisneksen realiteetit hukassa :D
Miksi heitä ei vaadita tilille naisvihamielisistä ja naista halventavista sanoituksista??
Mitä tossa sanotaan "minä ja mun maaliis"? En ymmärrä
Timo-Petteri kirjoitti:
Ei vaan voi mitään. Sakon uhalla sanon, ettei viisari värähdä yhtään näistä matameista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitä ei vaadita tilille naisvihamielisistä ja naista halventavista sanoituksista??
Sille on se nimi, mikäs se oli...aa, kaksoisstandardi. Käyttis työkalu vallankuomouksissa.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta saa 0.8 - 1.7 dollaria jokaisesta tuhannesta katselukerrasta, jos on mainokset päällä. Käsittääkseni pitää olla esim. alkumainos ja sitten niitä pienempiä, jotta saavutetaaan tuo taso.
Kerroin määräytyy kanavan tilaajien määrästä sekä lisäksi kommenttien ja yläpeikutusten määrästä.
Jos haluaa tuon noin 1.7 kertoimen, niin tilaajia pitää olla joku vähintään pari miljoonaa. Yksityishenkilöiden ulkopuolella ovat sitten esim. isot levy-yhtiöt ja vastaavat jotka neuvottelevat Youtuben kanssa erikseen diilit.
Eli tuon kavereiden videon tuotto on noin 300 - 800 euroa noilla 500 000 katsomiskerralla, ellei ole jotain erikoisdiiliä.
Kuuntelematta paskaa.