Signal vakoilee enemmän kuin Whatsapp
Kokeilin tätä vaihtoehtoa, paitsi että sieltä löytyy vain 10% kavereista (whatsapp 80%), niin F-secure kertoi mielenkiintoisen tiedon:
Whatsapp 60 oikeutta
Signal 66 oikeutta!
Nämä ovat siis oikeuksia kuunnella mikrofonia, lukea puhelimeen tallennettuja tietoja, lukea tekstiviestejä jne.
Venäläisten Telegramia en ole edes viitsinyt asentaa. Veljesten Durov kehittämä, heidän kehittämä sosiaalinen media VK jo Putinin hallussa, koskahan myös Telegram?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valeinformaation levittäminen heti!
Jokainen jolla F-secure Safe asennettuna voi nähdä tämän ihan itse kun katsoo sovellusten vaatimat oikeudet. Oma tapaus android puhelimesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen jolla F-secure Safe asennettuna voi nähdä tämän ihan itse kun katsoo sovellusten vaatimat oikeudet. Oma tapaus android puhelimesta.
ap
Paljonko Facebook maksaa sinulle tämän propagandan levittämisestä AP?
"Telegram was launched in 2013 by brothers Nikolai and Pavel Durov. Previously, the pair founded the Russian social network VK, which they left in 2014 after it was taken over by President Putin's allies."
https://en.wikipedia.org/wiki/Telegram_(software)
Wikipediassa valeinfoa?
Facella alkaa hätä nousta kun pitää jo täälläkin levittää valheita kilpailijoista :D
Te jotka epäilette asiaa, katsokaa ihmeessä F-secure Safen tiedot sovelluksista puhelimessanne
Signaalivakoilu ja televakoilugram?
Vierailija kirjoitti:
"Telegram was launched in 2013 by brothers Nikolai and Pavel Durov. Previously, the pair founded the Russian social network VK, which they left in 2014 after it was taken over by President Putin's allies."
https://en.wikipedia.org/wiki/Telegram_(software)
Wikipediassa valeinfoa?
Jopa mä olen päivittänyt Wikipediaa, siellä voi olla mitä vaan 😂
Kaikki ne vakoilee siitä ei pääse mihinkään. Varsinkin jos olet hereillä tästä nykykusetuksista niin sinut merkataan heti poliittisesti vaaralliseksi henkilöksi. Moni on tämän jo kokenut. Venäjää en pelkää, pelkään länttä ja NWO-ta.
Nyt meni facen propagandayritys suomen osalta vihkoon, ei saa ap rahoja :/
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten Telegramia en ole edes viitsinyt asentaa. Veljesten Durov kehittämä, heidän kehittämä sosiaalinen media VK jo Putinin hallussa, koskahan myös Telegram?
Älä unohda että toinen Googlen perustajista on venäläinen.
Nämä vastaukset kertoo hyvin millainen facebook-vastaisten trolliarmeija täällä on :)
Kuten todettu, kaikki jolla F secure Safe puhelimessa, voivat itse tarkistaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Nämä vastaukset kertoo hyvin millainen facebook-vastaisten trolliarmeija täällä on :)
Kuten todettu, kaikki jolla F secure Safe puhelimessa, voivat itse tarkistaa tämän.
Usko jo, että pieleen meni yrityksesi. Mene pois täältä. Heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin hädissäsi? Kirjoitit tänne jo ainakin 10 kommenttia.
Meneekö pieleen facebook-vastainen propaganda-kampanjasi?
Faktat kertoo että vaihtoehdot vakoilee jopa enemmän. En väitä etteikä facebook keräisi tietoja, mutta niin tekee myös vaihtoehdot, jopa enemmän epäilyttäviä oikeuksia vaativat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin hädissäsi? Kirjoitit tänne jo ainakin 10 kommenttia.
Meneekö pieleen facebook-vastainen propaganda-kampanjasi?
Faktat kertoo että vaihtoehdot vakoilee jopa enemmän. En väitä etteikä facebook keräisi tietoja, mutta niin tekee myös vaihtoehdot, jopa enemmän epäilyttäviä oikeuksia vaativat.
Mitä ylipäätään luulet saavuttavasi tällä kampanjallasi? 95% tällä foorumilla ei edes ymmärrä tekniikasta mitään ja ei välitä vakoilusta -eri
Siinähän vakoilevat.
Ei paljo nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei facebook vakoile? Kaiken lisäksi ottivat venäläisiltä rahaa ja antoivat näiden levittää Brexitin ja Trumpin puoleista propagandaa.
Piti oikein tarkistaa omasta puhelimesta ja samaa F Secure näyttää minullakin joten ihan totta tuo aloitus on.
Tämä joidenkin mielestä "yksityisyyden kannalta parempi" Signal vaatii 66 pääsyoikeutta puhelimen eri tietoihin kun Whatsapp vaatii vain 60.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa omasta puhelimesta ja samaa F Secure näyttää minullakin joten ihan totta tuo aloitus on.
Tämä joidenkin mielestä "yksityisyyden kannalta parempi" Signal vaatii 66 pääsyoikeutta puhelimen eri tietoihin kun Whatsapp vaatii vain 60.
T. Ap