50% nuorista aikuisista kannattaa joko kokoomusta tai vihreitä
Tämä ikäluokassa 19-29-vuotiaat, molempien puolueiden kannatuksen ollessa noin 25%. Täytyy sanoa, että en ole suotta pitänyt nykypolvea tyhmänä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on siinä ja siinä rajalla, persuus kertoisi jo idiotismistä.
Kokoomuksen kannattaminen ei ole enää idiotismia, vaan alkueläintason-ajattelua. Luoda luokkayhteiskunta, jossa alemman tason palkansaajat eivät tule palkoillaan toimeen ja näin ollen heillä ei ole rahaa kulutukseen, joka on talouden pyörimisen elinehto. Vastaavasti raha taas ohjataan tietylle portaalle, joka ei käytä sitä tehokkaasti kuluttamiseen, vaan laittaa säästöihin makaamaan tai sijoittaa.
No, pääasia ettei kannata keskustaa tai sosiaaliderminaattoreita.
Vierailija kirjoitti:
Persuja kannattaa sitten loput.
PS:n kannatus oli tuossa ikäluokassa 15%.
ap
Kirjailija Jarkko Tontti sanoi hyvin, että vihreät ei ole aikuisen ihmisen puolue.
L O P P U V A S S A R I V A L H E I L L E !
A L A S V A S E M M I S T O !
Vasemmisto oli ihan hyvä vielä 30-40 vuotta sitten. Nykyään tuo vihreä paska liberaalius on pilannut vasemman laidan puolueet.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän nuo oikein hyvin. Nuoria ihmisiä kiinnostaa planeettamme ympäristö huomattavasti enemmän kuin meitä vanhoja, hyvä niin. Heillä on halua elää ilman ympäristökatasrofeja, joten nuo valitsevat vihreät. Toiset taas haluavat vapautta ja oikeistoliberalismia, täysin järjellistä. Itse en vihreitä kannatta, koska heidän ajatuksensa talouspoliitikasta eivät ole toteuttamiskelpoisia. Mitä AP:n mielestä tuon ikäryhmän tulisi sitten kannattaa?
Se vaan, että nuoret eivät itse tee ympäristöasioiden eteen mitään muutoin kuin kauniin ajatuksen tasolla.
No nuoruus ja naivius kulkevat käsikädessä niinkuin tässäkin huomaamme.
Meillä sais olla aito libertaaripuolue.
No, minä äänestän sen perusteella kuntavaaleissa mitä vaalikone nyt parhaimmaksi ehdottaa. TOP-10 kaikki joko persuja tai kokoomusta, ja ääneni taitaa mennä jälkimmäiselle. Kuulun myös aloituksessa mainittuun ikähaarukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän nuo oikein hyvin. Nuoria ihmisiä kiinnostaa planeettamme ympäristö huomattavasti enemmän kuin meitä vanhoja, hyvä niin. Heillä on halua elää ilman ympäristökatasrofeja, joten nuo valitsevat vihreät. Toiset taas haluavat vapautta ja oikeistoliberalismia, täysin järjellistä. Itse en vihreitä kannatta, koska heidän ajatuksensa talouspoliitikasta eivät ole toteuttamiskelpoisia. Mitä AP:n mielestä tuon ikäryhmän tulisi sitten kannattaa?
Se vaan, että nuoret eivät itse tee ympäristöasioiden eteen mitään muutoin kuin kauniin ajatuksen tasolla.
Niinkö? Mielestäni he tekevät paljon, meissä keski-ikäisissä on enemmän näitä, jotka eivät tee mitään. Paitsi valittavat ja vaativat.
Kokoomusta kannattaa nämä ällöttävät, pikkuvanhat pennut, jotka ovat kiinnostuneita sijoittamisesta sun muusta. Opetettu juoksemaan mammonan perässä.
Vihreitä kannatta sitten nuoret, jotka eivät tajua politiikasta yhtään mitään. Vihreät ovat "hyvä" puolue, koska ovat brändänneet itsensä. Mutta se elitistisyys ja akateemisuus ja piilo-oikeistolaisuus jää lapsilta tajuamatta.
Vihreillä on aina ollut tuo brändi-etu. Ei siinä mitään. Moni vaihtaa kantaansa kun aikuistuu. Enemmän minua oksettaa nuo pikku-kokoomuslaiset kiirakorvet, joiden aivotoiminta on häiriintynyt peruuttamattomasti jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja kannattaa sitten loput.
PS:n kannatus oli tuossa ikäluokassa 15%.
ap
Onko sulla linkkiä antaa tutkimukseen?
Olen lukenut parikin ja antamasi lukemat ei niissä pitänyt paikkaansa.
”Perussuomalaiset 15-29 vuotiaiden suosituin puolue”.
- IL 2020
Vierailija kirjoitti:
”Perussuomalaiset 15-29 vuotiaiden suosituin puolue”.
- IL 2020
Ei ihme että nuorilla menee huonosti. Saavat huonoja vaikutteita.
Ja sitten samat itkevät ettei saa työpaikkaa, ei ole varaa ostaa taloa jne.
Jos kiinnostaa elämän perusasiat, eikä cancel kulttuuri, feminismi, sananvapauden rajoittaminen ... niin, on vain yksi puolue - ylivoimainen 1.
Yle/Yliopisto/Lukio johdattaa ihmisiä ilmastohysteriaan. Nuoret ovat lampaita, joilla ei ole vielä omia ajatuksia.
Esim. koulussa ei opeteta, että Suomen päästöt vain 0.13% ja Kiinan 30%. Tai jos Eurooppa räjäytetään maapallosta, niin 90% päästöistä jatkuisi muualla.
Greta oli tästä hyvä esimerkki, kun siltä kysyttiin paneelissa kysymys niin jähmettyi täysin ilman skriptaa.