Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinder lelut muuttuu vuosi vuodelta paskemmiksi

Vierailija
02.04.2021 |

Laadulle olisi tilausta, mutta halpaa paskaa on vain saatavilla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa on. Meillä oli noita jo ennen kuin tulivat Suomeen. Täti lähetteli Saksasta jo 70-luvulla, köyhät.

Vierailija
2/33 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä enää ollenkaan samanlaisia kuin kilpikonnat, krokotiilit, leijonat ym. vai pelkkiä muovirimpuloita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä enää ollenkaan samanlaisia kuin kilpikonnat, krokotiilit, leijonat ym. vai pelkkiä muovirimpuloita?

Aika vähän. Ne krokotiilit oli kyllä ihania.

Vierailija
4/33 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on nykyään jotain muovinpaloja, joita "kootaan" laittamaan kaksi palaa yhteen.

Vierailija
5/33 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on nykyään jotain muovinpaloja, joita "kootaan" laittamaan kaksi palaa yhteen.

Ja jos niiden käyttötarkoituksen sattuu ymmärtämään, ne eivät toimi niin kuin pitäisi.

Vierailija
6/33 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 70-luvulla lapsena pääsiäismunasta tinasta tehdyn kala kaulakorun, satun vielä olemaan se horoskoopiltani. Mulla on se edelleen ja käytänkin sitä joskus. Jos sellaisia olisi nykyään niin muna maksaisi varmaan 30€.

Vierailija
7/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano.

Vierailija
8/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pelkkää muoviroskaa.

Vierailija
10/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa on. Meillä oli noita jo ennen kuin tulivat Suomeen. Täti lähetteli Saksasta jo 70-luvulla, köyhät.

Siis tätisi oli noita joka lähetteli jotain Saksasta ennen kuin tuli Suomeen?

Vierailija
11/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 70-luvulla lapsena pääsiäismunasta tinasta tehdyn kala kaulakorun, satun vielä olemaan se horoskoopiltani. Mulla on se edelleen ja käytänkin sitä joskus. Jos sellaisia olisi nykyään niin muna maksaisi varmaan 30€.

Minäkin haluaisin olla kaulakoru horoskoopiltani.

Vierailija
13/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun lopun  suklaatimunissa oli jotain metallisormuksia sentään ja ehkä kumielukoita. Se oli sitä pröystäilevää hyvinvointi-aikaa

Vierailija
14/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien maiden lapset pakkaavat krääsää muniin, jotta rikkaiden maiden kermapersekakarat voivat ne sitten sieltä ilahtuneina avata :)

Vierailija
15/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudesta ne autot joissa oli vauhtipyörä parhaimmiksi. Toiseksi parhaita oli ne muovikuoret joita ei oltu kiinnitetty yhteen ja niillä pystyi ammuskelemaan.

Vierailija
16/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitella että Kinder lelut olivat joskus käsin maalattuja ja ihmiset nykyään keräilevät vuosikymmenten takaisia lelusarjoja. Nykyään kaikki on samaa halpaa muoviroskaa.

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/1d760a01-1bd9-4fdd-9d13-2ad…

Vierailija
17/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kinder-munien lelut alkaa olemaan sellaista tasoa, että sieltä sisältä tulee samanlainen muovinen muna jota ei tarvitse edes kasata?

Vierailija
18/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta lapsuudesta, että ne lelut oli tosi hienoja ja monimutkaisia ja niissä oli joku sellainen "toimintokin". Nykyään kai ne on vaan sellaisia yksinkertaisia möykkyjä.

Vierailija
19/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin tinaisia pikku hahmoja. Cowboyta ja intiaaneja. Ovat yhä tallessa!

Vierailija
20/33 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pinkeissä. Kaikki samanlaisia. Ja hinta on huimaava. Olisi nyt edes jotain Loleja sisällä. Keltaiset kivempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi