Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisi ihan tavis mies. Olen 59 v nainen.

Vierailija
02.04.2021 |

Nuorempana olin vähän nirsompi miesten suhteen. Nykyisin ajattelen että ihan tavallinen mies kävisi. Jopa vähän pullukampikin ja lyhyempi. Mitä väliä. Tottakai sitten luonne oltava ok. Onko tämmösiäkään missään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut deittisivustoja?

Vierailija
2/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva tommosena rupsahtaneena mummona sit ottaa se tavismies hoitamaan arkiaskareet, kun et enää itse pysty.... Oisit valinnu omantasoisen silloin nuorempana. Tyhmyydestä kärsii koko pää. Naisilla on parisuhde markkinat 18-40v ja sen jälkeen on miehillä parisuhde markkinat 40-60v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.ap.

Vierailija
4/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni päinvastoin. Nuorena riitti, että oli kivannäköinen ja luonne natsasi, mielellään samoja harrastuksiakin. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä nirsommaksi. Nykyisen puolison tapasin vähän yli viisikymppisenä ja häntä ennen olin ollut vuosia yksin, koska kohdalle ei osunut ketään, kenen kanssa olisi herännyt molemminpuolinen kiinnostus. Ulkonäön, luonteen ja yhteisten mielenkiinnon kohteiden lisäksi kaipasin samanlaista elämäntilannetta, samanlaista arvomaailmaa ja suunnilleen samanlaisia tulevaisuuden toiveita ja odotuksia.

Vierailija
5/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otin ihan tavismiehen. Vähän mahaa, ei hirveämmin säästöjä, mutta luonne on aivan valloittava ja silmät kauneimmat ikinä. 

N25

Vierailija
6/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille oikeesti kelpaa tavismiehet ja tuossa iässä naisten mahdollisuudet pariutua on menetetty jo kauan aikaa sitten.

Vierailija
7/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sellainen kelpo tavis mies !

Ja 59 v naisia en katsele :)

Vierailija
8/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään. Ja katseluksi se on sinunkin kohdalla jäänyt ja tulee jäämään. Milloinkahan miehet huomaa että katselua ei lasketa.

Vierailija
9/9 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään. Ja katseluksi se on sinunkin kohdalla jäänyt ja tulee jäämään. Milloinkahan miehet huomaa että katselua ei lasketa.

Tai naiset. Täälläkin aina valitetaan, kun miehet katselee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme