Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä syiden tähden olit kouluaikoinasi jälki-istunnossa?

Kiltti mies 39v
02.04.2021 |

Minä olin ensimmäisen kerran kun melusin tunnilla enkä totellut opettajaa kun tämä käski olla hiljaa.

Toisen kerran olin kun meillä oli sijainen enkä minä oikein totellut häntä vaan kiroilin hänelle.

Kolmannen kerran olin kun käsittelin käsityötunnilla työkaluja huolimattomasti vaikka opettaja huomautti asiasta.

Neljäs kerta oli kun olin luvatta talvipakkasella välitunnilla käytävässä vaikka olisi pitänyt olla ulkona.

Kaksi ensimmäistä kertaa olivat neljännellä luokalla ja kaksi viimeistä kertaa yhdeksännellä luokalla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunnilla kävin kaupassa. Välitunnilla vessassa liian pitkään.

Vierailija
2/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin viidennellä luokalla mutta syytä en muista. Varmaan tein tunnilla jotain väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdettiin koko luokka useamman kerran kotiin, kun oli 2 tuntia bilsaa iltapäivällä. Ei sitä tätiä jaksanu kukaan. 9. luokalla oltiin, terkkuja vaan Turkuun 😜.

Vierailija
4/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin koekysymykseen "Etkö itse tiedä?"

Vierailija
5/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jälki-istuntoa tasan kerran ja mielestäni todella epäreilusta syystä vitosluokalla. Meillä oli kevätjuhlaan tulossa näytelmä ja minulla oli siinä yksi vuorosana. Jouduin yksissä harjoituksisda ottamaan sitä vartin verran uusiksi, koska opettajan mielestä en sanonut sitä tarpeeksi tunteella. Lopulta sanoin että minä en osaa sitä sen enempää tunteella sanoa, joten jos ei kelpaa niin en sano sitä ollenkaan. Tunti jälki-istuntoa opettajalle vastaan sanomisesta.

Äijällä tuntui muutenkin olevan aina jotain mua vastaan. Pikkusiskoni on minua 7 vuotta nuorempi ja kertoi kerran kutosluokalla ollessaan että sama opettaja oli sanonut hänelle että jos hän ei paranna arvosanojaan, tulee hänestä samanlainen luuseri kuin minustakin. :)

Vierailija
6/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettiin enkun opelle kun se huusi ja raivosi sekä joku vitsi eikä ope ymmärtänyt sitä vitsinä.

Vierailija
7/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin kirjastoauton vieressä.

Vierailija
8/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollektiivisen rangaistuksen vuoksi. Koulun johtajan mielestä jokainen melusi ruokatunnilla ruokalassa liikaa, ja jätti siksi koko koulun jälki-istuntoon. itse en ollut kuin pyytänyt maitoa vierustoverilta, maito kun oli pöydässä liian kaukana.

Vierailija
9/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteen viimeisellä luokalla olin jatkuvasti jälki-istunnossa, sillä tulin lähes joka keskiviikko n. 5-10min myöhässä kouluun. Tähän oli syynä se, että yhdeksän aamuina, meidän tunnit alkoivat tosi hassusti, joku 8:45 tms, ja jouduin kulkemaan bussilla, mikä oli joskus vasta 8:50-8:55 koululla. Jos olisin mennyt aikaisemmalla, olisin ollut varmaan kahdeksalta koulussa, mikä olisi näin jälkeenpäin kai ollut fiksumpi. 

Vierailija
10/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyttiin tunnilta noin 35 minuuttii sään takia, ku linja-auto oli myöhässä ja jäi jumiin. Opettaja ei halunnut uskoa faktoja ja päätti antaa meil kaikille jälki-istuntoa. :) Sit yks hankki kirjallisen todistuksen tolta linja-autoyritykseltä myöhästymisestä, nii saatii sellanen oikee tyly anteeksipyyntö tolta opettajalta, mut tota aikaa jälki-istunnosta hän ei halunnut antaa takaisin.

Vierailija
11/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut imemään opettajan penistä.

Vierailija
12/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla neljännellä luokalla, opettajan kirjoittaessa taululle heijastin kellolla valoläikän hänen takapuoleensa.

Tämä huvitti suuresti luokkaa, kuten oli tarkoituksenikin, opettaja julmistui.

Sain välitunnin seisoa yksin luokassa tuijottamassa tauluun piirrettyä rastia.

Vierailija
13/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli läksyt tekemättä joskus 3-4. luokalla joten ne piti jäädä tekemään sitten koulun jälkeen.

Vierailija
14/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä en muista, mutta koska jälki-istuntoon kävi käsky, niin kaverin kanssa siellä istuttiin, vaikkei opettaja ollut edes valvomassa. Opettajan ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun käytiin ilmoittamassa, että eiköhän meidän istumisaika ole jo täysi, että voidaanko mennä kotiin. 😎

Vierailija
15/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpoltto, lintsaus, vanhempien nimmareiden väärennös....

Vierailija
16/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut koskaan jälki-istuntoa. Vuotta nuorempi kaveri joutui jälki-istuntoon vaikka ei tehnyt mitään väärää, koko hänen luokkia joutui yhden tyypin hölmöilyjen takia. Jotkut opettajat harrastivat tällaisia joukkojälki-istuntoja.

Vierailija
17/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella 70-luvulla kun en opetellut virsiä ulkoa. Oli uskovainen vanha sairasteleva opettaja jolla päässäkin vippasi. Aamulla aina aloitettiin virsiä veisaten ja opettaja polki vanhoja urkuja vimmatusti. Hänellä oli aina nenäliina hihassa ja ja niisti vähän väliä ja sulloi sen kankaisen nenä liinan taas hihaansa. Minä olin alinta kastia kun olin yh perheestä ja tunsin sen kyllä vahvasti. Siihen aikaan eroperheet eivät olleet vielä kovin yleisiä. Samalla luokalla opettajalla oli perheystävän lapsi jota suosittiin ja ylistettiin muiden ihmetellessä. Ala-asteen lopussa vaihtui opettaja ja opetuskin muuttui järkeväksi. Heräsin oikein henkiin kun mitään uskontoa ei enää pakkosyötetty ja numeronikin alkoivat nousta kohisten. Eikä perhetaustani vaikuttanut kohteluuni. Ketään ei nostettu jalustalle tai alennettu vaan kaikki olivat samanarvoisia.  

Vierailija
18/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista kun istuin jatkuvasti. Huono rangaistus joka ei edes tuntunut rangaistukselta.

Vierailija
19/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli läksyt tekemättä joskus 3-4. luokalla joten ne piti jäädä tekemään sitten koulun jälkeen.

Tuo on laiskanläksy, ei jälki-istunto.

Vierailija
20/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuva myöhästely ja tupakanpoltto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä