Apu kuukautiskipuihin????
Mitä teen kun olen jo oksentanut tänään 3 kertaa ja heti kun yritänkin nousta kävelemään tulee kaihea huono olo ja oksennan ja on todella kylmä. Kipu on sietämätöntä ja tuntuu että pyörryn kohta kun makaan sängyssä. Olen 16v
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetaan keski-ikäinen nainen keksi provon, jossa pelotellaan nuorta raskaudella.
Miten sä saat kuukautiskivuista raskaudella pelottelua...?
Olen oksentanut tänään jo kolme kertaa = aamupahoinvointi
Kuukautiset ja raskaana? Ei ihme että teit abortin kun olet noin tietämätön.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuukautiset-raskauden-aikana-5-syyt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetaan keski-ikäinen nainen keksi provon, jossa pelotellaan nuorta raskaudella.
En ymmärrä, miksi jankkaat raskaudesta, kun kyse on mwnkoista. Kuukautiset raskauden aikana on muutenkin tosi harvinainen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä voi olla esim keskenmeno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi jankkaat raskaudesta, kun kyse on mwnkoista. Kuukautiset raskauden aikana on muutenkin tosi harvinainen ilmiö.
Jankkaan lähinnä sitä, että kyseessä on provo.
Parhaan avun saat kynegolookilta asiaan.Samalla pois sulkevat kohdun kasvaimet ymm.Kun tutkivat vuotojasi ja Kipujasi.Verestä myös hormooni tasosi ymm.Jos sinulla ei rahaa yksityinen.Kyllä julkinen sektoori lähetää naisten tautien plk. Joten ei mitään syytä tai estettä miksi et haketuisi lääkäriin tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaan lähinnä sitä, että kyseessä on provo.
Naisella on kuukautiset joka kuukausi. Ai että, miten mahtava provoilun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä terveydenhuoltoon.
Ja he tekee mitä?
Esim. voi määrätä tarpeeksi vahvaa ja oireisiin sopivaa särkylääkettä... Vai mitä hittoa aattelit, ettei koskaan olisi mahdollista saada lääkäriltä mitään apua...?
.. ja saisi vaikka lähetteen gynelle, että tutkisi mm. onko endometrioosia, joka aiheuttaa kovat kivut. Ja voihan sitä varata suoraan yksityisellekin aikaa, jos rahaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä terveydenhuoltoon.
Ja he tekee mitä?
Esim. voi määrätä tarpeeksi vahvaa ja oireisiin sopivaa särkylääkettä... Vai mitä hittoa aattelit, ettei koskaan olisi mahdollista saada lääkäriltä mitään apua...?
.. ja saisi vaikka lähetteen gynelle, että tutkisi mm. onko endometrioosia, joka aiheuttaa kovat kivut. Ja voihan sitä varata suoraan yksityisellekin aikaa, jos rahaa löytyy.
Jatkan vielä: itselläni todella koviin menkkakipuihin lopulta määrättiin panacod, joka oli ensimmäinen lääke joka auttoi oikeasti (muitakin kokeiltiin ensin). Mitään varsinaista syytä gynekologi ei löytänyt koville kivuille, joskus kuulemma vain on niin, eikä varsinaista syytä tai vikaa sen kummemmin löydy. Oli valtava helpotus saada lopulta lääke, joka vie kivun pois. Varsinkin ensimmäinen (ja toinen) menkkapäivä olisi muuten tätä kovaa toiminta- ja liikuntakyvyn (ja järjen) vievää kipua, vatsa-alaselkä-lantiokipua.
Koska otit sen?