Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kuussa olette syntyneet?

Kesän lapsi
02.04.2021 |

Luin äsken tätä "kaveri pilkkaa lapseni syntymäaikaa" ja koska siinä käytiin pientä kinaa syntymäajankohdan merkityksestä, minä vuoden puolessa välissä syntynyt jäin ihmettelemään, että onko tää edes todellista

https://www.vauva.fi/keskustelu/4108781/kaveri-pilkkaa-lapseni-syntymaa…

Missä kuussa olette syntyneet?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa.

Vierailija
2/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään kuussa, vaan maassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin, että keväällä syntyisi enemmän lapsia kuin muulloin, kun ihmiset on kesällä aktiivisempia sänkyhommissa. En tiedä, on tuossa tosin mitään perää.

Vierailija
4/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#TeamMaaliskuu

Vierailija
5/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kuulin, että keväällä syntyisi enemmän lapsia kuin muulloin, kun ihmiset on kesällä aktiivisempia sänkyhommissa. En tiedä, on tuossa tosin mitään perää.

Paskaa suollat. Yleisin syntymäkuukausi on heinäkuu, on ollut jo ainakin  viimeiset 15 vuotta.

Vierailija
6/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuun lopulla. Se on kyllä paras kuukausi viettää synttäreitä. Vielä loppupuolella, eli 22. päivä.

Vierailija
7/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa suollat. Yleisin syntymäkuukausi on heinäkuu, on ollut jo ainakin  viimeiset 15 vuotta.

Maaliskuu oli ainakin ennen yleisin syntymäkuu, kun weetee-porukat paneskeli innokkaasti juhannuksena.

Vierailija
8/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetkine tulis kertoo hyvi et juhannuksena tulee pistettyä lapsia alulle :D

Vierailija
9/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa mutta laskettu aika oli jo joulukuun puolivälissä. Olen syntynyt 1.1. ja minusta ainakin tuli ikäluokkani isoin luuseri ja mielenterveysongelmainen. Esim. 18v synttärit jäivät juhlimatta kun koko muu kaveripiiri oli syntynyt kesällä, en hankkinut ajokorttia ja niin pois päin, että siinä se ilo alkuvuodesta syntymisessä. Olin luokkani pahimpia häiriköitä ja keskiarvo veteli päälle seiskassa.

Vierailija
10/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas muistan viimeksi viime vuonna lukeneeni että maaliskuu oli jälleen kerran lapsirikkain kuukausi. Ja aika monena sitä edeltävänäkin vuonna. Olen itse syntynyt 90-luvulla ja tutuista varmaan 2/3 on syntynyt välillä helmi-huhtikuu.

11/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu, ei kiva synttärikuukausi.

Vierailija
12/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaliskuu oli ainakin ennen yleisin syntymäkuu, kun weetee-porukat paneskeli innokkaasti juhannuksena.

Yleisin syntymäkuukausi on heinäkuu, on ollut jo ainakin viimeiset 15 vuotta.

Vierailija
13/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolensa kaikessa. Kouluarvosanojen puolesta lapselle voi olla eduksi olla muutamaa kuukautta kypsempi aloittaessaan koulun. Meillä esim. aivan vuoden alussa ja toinen loppuvuodesta syntyneet tytöt (eri vuonna toki :D) ja alkuvuodesta syntyneelle koulu on ollut superhelppoa, ekaloukalle mennessä osasi lukea hyvin ja laskea jako- ja kertolaskuja ja sanallisia tehtäviä. Ekaluokillahan mennään kuitenkin perustellusti hitaimpien tahtiin. Loppu vuodesta syntyneelle koulu ei ollut ihan liian helppoa vaikka hyvin pärjäsi. Pojille varsinkin voi sitten olla hankalampaa urheilun puolesta esim. olla syntynyt loppu vuodesta kun on joukkueen pienimpiä nappuloita. On noita huippuja silti tainnut tulla joka kuussa syntyneistä.

Vierailija
14/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas muistan viimeksi viime vuonna lukeneeni että maaliskuu oli jälleen kerran lapsirikkain kuukausi. Ja aika monena sitä edeltävänäkin vuonna. Olen itse syntynyt 90-luvulla ja tutuista varmaan 2/3 on syntynyt välillä helmi-huhtikuu.

Mä olen myös syntynyt 90-luvulla ja kaikki kaverit koskaan ovat syntyneet ihan pitkin vuotta, hyvin harva juuri helmi-maalis-huhtikuussa. Itse olen syntynyt helmikuussa ja mua oltiin yritetty kuitenkin jo 6 v ja välissä yksi keskenmeno

Eri

Vierailija
15/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://thl.fi/fi/ajankohtaista/kampanjat/kesaterveys/keskikesalla-synt…

Yleisin syntymäaika on kesällä.

Ehkä ihmiset tähtää enemmän alkuvuoteen, mutta tärppää vasta muutaman kuukauden kuluttua.

Vierailija
17/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27.6

T: ap

Vierailija
18/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu.

Vierailija
19/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa . Lapsi kyllä killuu kohdussa vedessä ja ilmassa mutta alkaa sitten konttaamisen maassa. Juo vettä syntyy vedestä ja kylpee vedessä ui vedessä ja ruokakin kasvaa veden avulla. Vettä ja sanaa taivaasta.

Vierailija
20/22 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa mutta laskettu aika oli jo joulukuun puolivälissä. Olen syntynyt 1.1. ja minusta ainakin tuli ikäluokkani isoin luuseri ja mielenterveysongelmainen. Esim. 18v synttärit jäivät juhlimatta kun koko muu kaveripiiri oli syntynyt kesällä, en hankkinut ajokorttia ja niin pois päin, että siinä se ilo alkuvuodesta syntymisessä. Olin luokkani pahimpia häiriköitä ja keskiarvo veteli päälle seiskassa.

Tuo nyt ei riipu sinun syntymäkuustasi ollenkaan. Lapseni on myös syntynyt 1.1 ja oltiin tyytyväisiä ettei joutunut kouluun vuotta aiemmin, kuten olisi käynyt jos olisi syntynyt tuntia aikaisemmin.

Ihminen syntyy kun syntyy, tuskin se koko elämän suunnan päättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi