Tytär tienaa "onlyfans" tilillä yli 5000e kuussa
Harmittaa silti. Oma pieni tyttöni myymässä kroppaansa.. :(
Itkettää
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Miestä tyhmempää olentoa ei ole, miten vajaa täytyy olla että maksaa kun netti on täys vastaava roinaa. Prvoilta rahat pois.
Ei ne naisetkaan mitään älyn jättiläisiä mitkä työntävät pilluunsa mitä vain kameran edessä rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Miestä tyhmempää olentoa ei ole, miten vajaa täytyy olla että maksaa kun netti on täys vastaava roinaa. Prvoilta rahat pois.
Jos tykkäät Susanna Penttilästä niin silloin tykkäät Susanna Penttilästä etkä Tiina Jylhästä.
Jos tykkäät Zack Efronista niin silloin tykkäät Zack Efronista etkä Justin Timberlakesta.
Miten vaikea voi olla tämä ymmärtää, nainen?
Mä en ymmärrä enää tätä 1400-luvun kirkkosiveyttä nyt 2020-luvulla. Ei se vartalo niistä kuvista kulu. Jos joku haluaa nähdä mut alasti, niin voin näyttäytyä. Miksi se muka on niin syntistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä enää tätä 1400-luvun kirkkosiveyttä nyt 2020-luvulla. Ei se vartalo niistä kuvista kulu. Jos joku haluaa nähdä mut alasti, niin voin näyttäytyä. Miksi se muka on niin syntistä?
Haluan nähdä sinut alasti. En maksa latiakaan.
Minun tyttöystävä tienasi jotain 45000 euroa 6 kk. Maksoi sillä opintolainat pois ja antoi minulle 7000 euroa ja tyttöystävä osti auton. Aikoo jatkaa videoiden tekoa. Olin yllättynyt miten siitä tienaa rahaa. Se yksi susanna penttilä mikä lehdessä oli on tienannut 500 000 euroa kuulemma ja tyttöystävä sanoi että jos se tienaa niin paljon niin hänkin varmaan tienaa ja alkoi tehdä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpöö, keskimääränen tienesti tälle nettihorottamiselle on 150eur kk, nämä "sisällön" tuottajat itse postailee sitä mielikuvaa että olisi jtn miljonäärejä, miksei kukaan heistä näy yli 100K verolistalla?
Eihän OF tuloista tarvitse veroa maksaa. Nehän on sama kuin YouTuben donaukset
Ei se määrä vaan se laatu lol.