Lapsi muuttaa pois kotoa :(
Ja 300km päähän, en ole alkua pidemmälle asiaa pystynyt prosessoimaan päässäni, minähän tikahdun ikävään ja huolehtimiseen 😭🤔💔.
Muuttaa siis yliopiston alkamisen vuoksi.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisikin, haluan olla jo rauhassa ja yksin. Aikansa kutakin.
Tämä on ihan älyttömän iso asia minulle, kriisiä meinaa pukata. Vaikka luonnollinen asia onkin ja olen hirvittävän ylpeä hänestä niin silti!
Ap
Älä ainakaan prosessoi takertumalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko jänskistyttö?
Mikä se on? Ja kuka puhui tytöstä?
Ap
Onko ainokainen vai onko useampi lapsi perheessä? Meiltä lähti kuukausi sitten kuopus 😭Oli aika kova paikka, kovempi kuin kaks vanhempaa aikoinaan. Mutta kyllä siihen äkkiä tottuu, usko pois. Huolihan niistä aina on, siitä ei pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jänskistyttö?
Mikä se on? Ja kuka puhui tytöstä?
Ap
Jännäpoika sitten?
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti vain, kyllähän sen "jopa" teinit tajuaa, että kys asia on iso vanhemmille. Ei niiden tunteiden näyttäminen sentään takertumista ole, vai onko sinusta? Siipensä kantavat jne, mutta siitähän ei olekaan nyt kysymys.
Ap
Ei tuo vielä mitään, meidän lapsi muuttaa ulkomaille. Ja tapaamaan saa kuulemma tulla kerran vuodessa...
Outo aika itkeä asiaa. Milloin hän on saanut tietää pääsevänsä opiskelemaan?
Se on aika kauheaa mutta ei sille mitään voi. Keskity tulevaisuuteen, mieti mitä teet uudella elämälläsi. Se odottaa sinua, se on sinua varten. Voit olla itsekäs hyvällä omallatunnolla.
Hassua itkeä noin pienen välimatkan perään kun toisten lapset saattavat muuttaa Kiinaan tai Australiaan. Älä nyt ainakaan ala itkemään lapselles marttyyripuheluita että "Tulisit nyt aina viikonloppuisin kotiin äidin luo kun äidillä on täällä niin yksinäistä ja kurjaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti vain, kyllähän sen "jopa" teinit tajuaa, että kys asia on iso vanhemmille. Ei niiden tunteiden näyttäminen sentään takertumista ole, vai onko sinusta? Siipensä kantavat jne, mutta siitähän ei olekaan nyt kysymys.
Ap
Mitkä teinit? Yliopistoon menevää en enää kutsuisi teiniksi.
Luonnollista että lapset lähtevät kotoa, itse olen ilakoinut jokaisesta jonka saan kammettua ulos ovesta.
Tiettyjen kommenttien ilmestymisessä ei kauaa mennyt.
Opiskelupaikka on ns varma ja mielestäni 19v on vielä teini.
Ap
Meidän nuori muutti takaisin kotiin. Etätöitä voi tehdä kätevästi niin, että ympärillä on lenkkimaastot ja luontoa, ei tarvitse olla Helsingissä miettimässä, koska tauti tarttuu. Lisäksi asumisetuihin kuuluu maksuton ruoka, vapaa autonkäyttö ja tietenkin pesulapalvelut.
Nyt suoraan taksilla turvakotiin ja ilmoitat sieltä puhelimitse erosta!
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen kommenttien ilmestymisessä ei kauaa mennyt.
Opiskelupaikka on ns varma ja mielestäni 19v on vielä teini.Ap
Opiskelut toki alkavat vasta syksyllä, jos eivät sitten ole vieläkin etänä. Millä tavoin varma, kun kirjoitusten tuloksiakaan ei ole tullut?
Muuttaisikin, haluan olla jo rauhassa ja yksin. Aikansa kutakin.