IS: Kuntosalit aloittivat kapinan avin sulkumääräyksiä vastaan - Ovet pysyvät auki ja suunnitteilla joukkokanne
Kommentit (52)
Tuomiot näille "yrittäjille", ja laittomien aineiden tarkastukset jokaiselle.
Kuntosaliyrittäjät löysivät sulkemismääräyksistä porsaanreiän
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuntosaliyrittajat-loysivat-sulkemi…
Menkää oikeisiin töihin, niin ei tarvitse nostaa painoja.
Hienoa, että joku viimein uskaltaa lähteä mielivaltaa vastaan. Jo vuosi tätä pskaa katseltu ja loppua ei vaan tule.
Töölö Gym auki koko pääsiäisen. Kuvottavaa. Jokainen porsaanreikä ihmisten hengen ja terveyden kustannuksella hyödynnetään jotta raha virtaa omiin taskuihin!
Koronatuet perittävä takaisin välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Töölö Gym auki koko pääsiäisen. Kuvottavaa. Jokainen porsaanreikä ihmisten hengen ja terveyden kustannuksella hyödynnetään jotta raha virtaa omiin taskuihin!
Tekisi hyvää sinullekin tuon vaahtoamisen sijaan käydä vähän salilla niin takapuolesikin vähän kiinteytyisi.
Hallitus voi syyttää itseänsä. Rajat auki ja virusta lappaa sisään. Ei kukaan jaksa tätä enää.
Näköjään raja on ylitetty ja kaikkea saneltua ei oteta enää vastaan,
Onhan tuo naurettavaa. Osa treenaa keksityn "ammattiurheilija"-nimikkeen alla vaikka on samanlainen harrastaja kun joku toinen, joka taas ei saa treenata. Ja Tampereella saa treenata, mutta Vantaalla taas ei saa. Ymmärrän vastarinnan.
"Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta. Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa. Päätöksenteosta tulee kiihotetun kansanjoukon lepyttämisen airut."
Vierailija kirjoitti:
Kyrrrrrr.................vät
Tuon voisi sanoa hallitukselle, mutta kun siellä on vain tyttösiä. Täytyy siis sanoa
Revvvvvvvvv...........at!
Rahanahneet yrittäjät ja egoistiset itsensä pumppaajat ovat löytäneet toisensa.
Tämä ei koske salien TULES-väkeä.
Tiedoksi kaikille pumppi-penoille, ette te parissa kuukaudessa kokonaan kutistu.
Mutta kun minä, minä, minä, minä, minä, minä
HIENOA KUN TIETÄÄ MIHIN EI KOSKAAN ENÄÄN MENE TAI ASIOI JOS TEILLE ON ASIAKKAAN TERVEYS JOPA HENKI YHDENTEKEVÄÄ SAATTE ELÄÄ MEIDÄN MAKSAMILLA TUILLA. (VITUUTAA MAKSAA)
Vierailija kirjoitti:
"Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta. Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa. Päätöksenteosta tulee kiihotetun kansanjoukon lepyttämisen airut."
Onhan tuossa ajatusta...
Hyvä että uskaltavat käydä hallituksen ja avin mielivaltaa vastaan.
Piruillessaan laittavat sulun 14 vrk, jotta eivät joudu maksamaan korvauksia yrittäjille.