Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te noin viisikymppiset naiset, miten ulkonäkönne on muuttunut

Vierailija
01.04.2021 |

viimeisen 10 vuoden aikana? Miten suhtaudut muutoksiin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä parempaan suuntaan. En tiedä mistä johtuu, mut ihan selkeä ero. Täytän pian 47 vuotta. Ehkäpä olen vihdoin löytänyt tyylini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama, -20kg myös voi vaikuttaa asiaan

Vierailija
4/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut miehet ovat muuttuneet paljon, ei meinaa tunnistaa niin harmaantuneet, hiukset harvat ja partaa kasvatettu, vatsaa kertynyt monelle. Naispuoliset ystävät ja tutut eivät läheskään noin paljon muuttuneet, hyvin tunnistaa vielä.

Vierailija
5/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paljon muutoksia. Hiukset ohentuneet ja harmaantuneet. Hoikka kroppa edelleen. Ei varsinaisesti ryppyjä mutta ihan ikäiseltäni näytän. 

Helppo muuten pysyä mitoissaan kun ruokahalu ei ole lisääntynyt yhtään. Syön todella vähän.

Vierailija
6/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat vaatteet mahtuu 30-60

Vierailija
7/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 50. Suupielet alaspäin ja syvät juonteet. Otsassa syvät uurteet. Luomet roikkuu ja silmäpussit. Posketkin on valahtaneet. Olen kuin buldoggi.

Vierailija
9/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin välillä  lihava. Laihdutin hitaasti. Kroppa pysyi kuosissa ja naama kans. Kyllästyin tukan värjäämiseen ja leikkautin siilin.

Vierailija
10/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen viisikymppinen muija. Edelleen hoikka ja urheilullinen. Tukka ei ole ohentunut, vaan yllättäen se on kasvanut vuoden aikana olkapäille ja on itse asiassa ihan kiva. Nuorempana olin lihaksikas, mutta väittäisin, että nyt lihakset ovat pienentyneet. Onneksi, koska entisenä uimarina tuskailin leveiden hartioiden kanssa. Vaatteet ovat kokoa XS ja 34, joten ei valittamista. Itselläni ruokahalu on vähentynyt enkä tarkkaile mitään erityistä ruokavaliota. Viimeisten vuosien aikana kasvoni ovat kaventuneet ja se on aika mielenkiintoinen asia. Mielestäni olen paremman näköinen nyt kuin esim. 10 vuotta sitten.

Vierailija
11/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen viisikymppinen muija. Edelleen hoikka ja urheilullinen. Tukka ei ole ohentunut, vaan yllättäen se on kasvanut vuoden aikana olkapäille ja on itse asiassa ihan kiva. Nuorempana olin lihaksikas, mutta väittäisin, että nyt lihakset ovat pienentyneet. Onneksi, koska entisenä uimarina tuskailin leveiden hartioiden kanssa. Vaatteet ovat kokoa XS ja 34, joten ei valittamista. Itselläni ruokahalu on vähentynyt enkä tarkkaile mitään erityistä ruokavaliota. Viimeisten vuosien aikana kasvoni ovat kaventuneet ja se on aika mielenkiintoinen asia. Mielestäni olen paremman näköinen nyt kuin esim. 10 vuotta sitten.

Vierailija
12/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+25 kg mutta korjasin tilannetta laitattamalla pirtsakan porkkananrisen ristoräppääjötukan! Kyllä olen räväkkä nyt, kääntyy päät!

Vierailija
13/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on paino noussut, mutta karvat ovat lähteneet jaloista ja alapäästä. Naama on ihan ok kunnossa vielä. 

Vierailija
14/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutut miehet ovat muuttuneet paljon, ei meinaa tunnistaa niin harmaantuneet, hiukset harvat ja partaa kasvatettu, vatsaa kertynyt monelle. Naispuoliset ystävät ja tutut eivät läheskään noin paljon muuttuneet, hyvin tunnistaa vielä.

Jotain dementiaa sinulla, kun et otsikon kysymystä ymmärtänyt. 

Vierailija
15/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-v. Onhan toki jotain tapahtunut. Hiukset harmaantuneet hurjasti lisää, välillä pakko värjäyttää. Naamassa yllättävän vähän muutosta. Valitettavasti ylipaino jäi siitä asti, kun sain lapsen 39-vuotiaana, mutta sen kestän, koitan kiinteytyä. Harrastan liikuntaa paljon säännöllisemmin kuin ennen ja aion olla hyvässä kunnossa vanhempanakin. Olen vasta viime vuosina "keksinyt", miten haluan pukeutua, ja nautin asiasta. Enkä tosiaan välitä p...aikaakaan siitä, mitä muut minusta ajattelevat, miltä pitäisi tässä iässä näyttää, tehdä tms.

Vierailija
16/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän paremmalta kuin kymmenen vuotta sitten, ja olen tyytyväisempi elämääni. Hymyilen enemmän ja naururypyt saavat näyttämään tyttömäiseltä, mikä on vähän hassua. Se sopii kuitenkin ihan kivasti hiuksiin, jotka ovat alkaneet harmaantua.

Haluaisin alkaa harrastamaan jotain säkkipotkunyrkkeilyä, ja ajattelin jatkaa opiskelua.

Dementiaa ei ole todettu, kun joku kuitenkin kysyy.

Vierailija
17/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tullut 30 kg. Naama, tissit ja iso vatsa roikkuu. Ryppyjä paljon otsalla ja silmien ympärillä. Hiukset jo täysin harmaat. Mutta eipä tuo ulkonäkö enää kiinnosta yhtään, kun ei miehet eikä seksikään. - vanhapiika 51 v

Vierailija
18/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo on enemmän kuin nuorena, mutta edelleen olen "hoikan kirjoissa". Kyllähän sen naamasta ainakin läheltä näkee etten ole enää nuori, piirteet pikkuhiljaa hieman veltostuu. Mutta ryppyjä ei oikeastaan ole ja yleisolemukseltani olen aika samanlainen kuin vaikka 35v olin. En siis väitä että menisin kolmevitosesta, mutta siis mitään hurjaa romahdusta ei vielä ole tapahtunut. N50

Vierailija
19/19 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v akka. Muuten tyytyväinen, mutta ylähuulen rypyt hirveät, sekä ohut ylähuuli rumentaa kasvojani. Maskinkäyttö peittää ruman suuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme