Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES : Mitä haluat naisesi tekevän sinulle seksissä?

Vierailija
01.04.2021 |

Mikä on kaikista parasta?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen naisellista kosketusta toivon. Tapahtuipa se kosketus suutelemalla tai kädellä se tuntuu hyvältä ihan melkein miltä puolelta kehoa tahansa (ei kuitenkaan kivesten tai pepun tietämiltä). Haluan tuntea että nainen nauttii siitä...

Kosketusta se yhdyntäkin on. Tai pelkkä katse...

Vierailija
22/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäytyvän täysin omien nautintojensa valtaan, nauttimaan kivikovana seisovasta ja sykkivästä rakkauden lähettiläästäni. 

Ja sinäkö ajattelit, että se rakkauden lähettiläs ihan yksin tuo sen nautinnon naiselle? Että se vaan yksin riittää. kun sinä sitä veivat omaksi hyväksesi ees-taas? Vai olisko valikoimassa muutakin?

Sinäpä olet ärhäkkäänä, ootko kenties joutunut olemaan puutteessa kauankin ;)? Se ees-taas liikekin on muuten aika kivaa..:)

Taas tätä suppeaa mies ajattelua! En ole puutteessa, mutta ei pelkkä jyystö tee onnelliseksi.

Klitta Birgitta taas kaappasi ketjun, huoh...

No, hän on niitä jotka kokevat kysymyksen kuin kysymyksen olevan aina tilaisuus antaa se vastaus, joka itsellä mielessä pyörii.

Mutta varsinaiseen asiaan: olen samoilla linjoilla, että rohkea ja estoton heittäytyminen omien himojen valtaan ja sen näyttäminen olisi ihanaa. Meillä se ei ehkä niinkään näkyisi enää varsinaisessa aktissa muuten kuin ehkä suurempana vaihtelunhaluna. Mutta ennen hommiin alkamista... Haluaisin nähdä ja kuulla, että naiseni käy kuumana ja kosteana, tekisi minulle riettaita ehdotuksia, kertoisi vaikka tekstarilla tai kuvalla, miten hän juuri nyt hyväilee himosta sykkivää pilluaan, näyttäisi minulle pukeutumisellaan tai pukeutumatta jättämisellään että nyt on seksi mielessä, sytyttäisi minunkin himoni omallaan...

Ja koska joku kuitenkin haluaa vääntää tämän niin päin, että mitäs itse muka teen asian hyväksi, niin jo valmiiksi vastaus siihen: teen juuri noita asioita, paitsi niitä kuvia.

Miksi sinä et lähetä niitä kuvia?

Rouva uskoo vakaasti, että ei ole turvallista tapaa välittää nakukuvaa sähköisessä muodossa, vaan että se joutuu välittömästi ottamisen jälkeen konnien käsiin. Lähettäisin kyllä jos pyydettäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäytyvän täysin omien nautintojensa valtaan, nauttimaan kivikovana seisovasta ja sykkivästä rakkauden lähettiläästäni. 

Ja sinäkö ajattelit, että se rakkauden lähettiläs ihan yksin tuo sen nautinnon naiselle? Että se vaan yksin riittää. kun sinä sitä veivat omaksi hyväksesi ees-taas? Vai olisko valikoimassa muutakin?

Sinäpä olet ärhäkkäänä, ootko kenties joutunut olemaan puutteessa kauankin ;)? Se ees-taas liikekin on muuten aika kivaa..:)

Taas tätä suppeaa mies ajattelua! En ole puutteessa, mutta ei pelkkä jyystö tee onnelliseksi.

No, hän on niitä jotka kokevat kysymyksen kuin kysymyksen olevan aina tilaisuus antaa se vastaus, joka itsellä mielessä pyörii.

Mutta varsinaiseen asiaan: olen samoilla linjoilla, että rohkea ja estoton heittäytyminen omien himojen valtaan ja sen näyttäminen olisi ihanaa. Meillä se ei ehkä niinkään näkyisi enää varsinaisessa aktissa muuten kuin ehkä suurempana vaihtelunhaluna. Mutta ennen hommiin alkamista... Haluaisin nähdä ja kuulla, että naiseni käy kuumana ja kosteana, tekisi minulle riettaita ehdotuksia, kertoisi vaikka tekstarilla tai kuvalla, miten hän juuri nyt hyväilee himosta sykkivää pilluaan, näyttäisi minulle pukeutumisellaan tai pukeutumatta jättämisellään että nyt on seksi mielessä, sytyttäisi minunkin himoni omallaan...

Ja koska joku kuitenkin haluaa vääntää tämän niin päin, että mitäs itse muka teen asian hyväksi, niin jo valmiiksi vastaus siihen: teen juuri noita asioita, paitsi niitä kuvia.

Rouva uskoo vakaasti, että ei ole turvallista tapaa välittää nakukuvaa sähköisessä muodossa, vaan että se joutuu välittömästi ottamisen jälkeen konnien käsiin. Lähettäisin kyllä jos pyydettäisiin.

Tylsää jos noin vakavasti ajattelee.

Vierailija
24/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen naisellista kosketusta toivon. Tapahtuipa se kosketus suutelemalla tai kädellä se tuntuu hyvältä ihan melkein miltä puolelta kehoa tahansa (ei kuitenkaan kivesten tai pepun tietämiltä). Haluan tuntea että nainen nauttii siitä...

Anteeksi nyt kun naisena osallistun, mutta tuo kivesten koskettelu ihmetyttäää..juuri tuossa mies sanoi,  että rakastaa sitä kun hänen kassejaan hivelen ja koskettene. Eikö muut miehet tykkää siitä?

Vierailija
25/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt kun naisena osallistun, mutta tuo kivesten koskettelu ihmetyttäää..juuri tuossa mies sanoi,  että rakastaa sitä kun hänen kassejaan hivelen ja koskettene. Eikö muut miehet tykkää siitä?

Olen eri, mutta mun kasseja ei saa kosketella muut kuin minä. Miehet on erilaisia, kaikki ei tykkää samoista jutuista.

Vierailija
26/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä vähän, mutta ei se nyt mulle mikään iso asia ole. Osaan kyllä tekstatakin melko intiimisti kuvailevaa tekstiä, vaikka itse sanonkin. Kuhan se kuva sinne sielun silmille välittyy, niin se on tärkeintä.

Vierailija
27/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maistu minullekaan kassien räpläys. Lähinnä kutittaa ja häiritsee.

Vierailija
28/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko kyse luottamuksesta? Ettei rusenna..tai jotain sellasta? Tosiaan nauttii mun mies.

Vierailija
29/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko kyse luottamuksesta? Ettei rusenna..tai jotain sellasta? Tosiaan nauttii mun mies.

Usko jo, ettei kaikki miehet ole samanlaisia! Tämä ei luottamukseen liity millään tavalla.

Vierailija
30/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas heti haukutaan jos ei tee jotain. Kaikki ei edes pidä oman naisensa kuvista. Itse kyllä lähettelin jossain välissä mutta kun vastaanotto oli super laimea ja pokekuvia piti katsoa senkin edestä että ilmeisesti halusi kanssani toimia niin voin vannoa etten enää ikinä.lähetä kenellekkään itsestäni kuvia. Kyllä ihan kokemuksena oli niin alentavaa.

Vierailija
31/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tykkään kaikenlaisesta koskettelusta. Vähän olen päässyt harrastamaan aikuisten leikkejäkin. Kun sovittiin vähän leikin rajoja niin yksi oli ettei kovaa kosketusta palleihin. Kerroin että sellainen sattuu. Sanoin myös sen erittäin helpon mistä näkee tykkäänkö vai en. Muna ei valehtele. Se joko seisoo tai kutistuu riippuen siitä miten sitä kohdellaan. 

Siksi olen kertonut että miestä on tosi helppo viihdyttää. Olen parille naiselle ensin antanut mallia mitä tarkoitan hyvällä oraalilla. Kyllä halusivat näyttää että osaa sitä muutkin. Palleista kuten muustakin, hyvä ei ainakaan satu. 

Vierailija
32/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai minä tajuan vähemmälläkin, ettei miehet ole samanlaisia. Empä kysele enempää sitten...

Vierailija
33/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas heti haukutaan jos ei tee jotain. Kaikki ei edes pidä oman naisensa kuvista. Itse kyllä lähettelin jossain välissä mutta kun vastaanotto oli super laimea ja pokekuvia piti katsoa senkin edestä että ilmeisesti halusi kanssani toimia niin voin vannoa etten enää ikinä.lähetä kenellekkään itsestäni kuvia. Kyllä ihan kokemuksena oli niin alentavaa.

Mä sain kerran pyytämättä kuvia. Oli tilanne missä en etäisyyden takia voinut tehdä mitään. Ensin tuli kuva kahdesta lelusta. Sitten ajelemattomasta pildestä. Lopuksi muutama kuva leluista käytössä. Olihan ne kuvat kiihottavia. Sekin hiveli että ennen mua ostamansa lelut oli pienempiä. 

Kun on tämmöinen luokkaa tavis niin kaikenlaista epäilee. Lisuke josta muna yltää läpi vahvisti sitä että naiset haluaa paksua. Kysyin sattuuko? Ei satu. Reaktiot oli kyllä huomaan että tykkäät. Miinuksena se että kertaakaan nainen ei pyytänyt sitä lisuke juttua. Vaikka onkin entinen niin naiset voi ihan sanoa jos/kun tykkää jostain tekemisestä. 

Vierailija
34/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää juttu kääntyy niin, että parasta mitä nainen voi mulle seksissä tehdä on kertoa ja ohjata, mitä ja miten hän haluaa itselleen tehtävän... ja jos teen oikein, niin ei peittele nautintoaan. Joskus (tai usein) minun varmasti uppoaa ” kevyt näyttelykin”! ;)

Sitten kun nainen huomaa, että alan saavuttamaan huippuni, niin maksimoi nautintoani verbaalisesti ja kehollaan. - Tavallaan pyytää minua tulemaan lujaa!

Hekuman huipulla on minulle lähes yhdentekevää missä aukossa penikseni soutaa. Jos tekemiseni lähellä orgasmia tai orgasmin hetkellä auttaa myös naistani kohti hänen orgasmiaan, on se ehdottomasti tajunnan räjäyttävää. Myönnän myös nauttivani siitä kun nainen hyvin määrätietoisesti, jopa hieman agressiivisesti tuijottaa minua ja kehollaan tekee mahdottomaksi pitkittää laukeamistani.

Yhtä suuri nautinto minulle on se, kun huomaan naiseni reagoivan esim. suuhuni ja sormiini. Unohtavan vaikka kuusysissä kaluni, joska oma hekuma lähestyy vääjäämättä. Orgasmin tuottaminen naiselle on ihanaa. Naiset vielä reagoivat orgasmiin hyvin yksilöllisesti... luulen yksilöllisemmin kuin miehet? Toki orgasmeja on erilaisia, eri vahvuista ja erityyppisiä, mutta silti. Naisen orgasmi on ihana!

Vierailija
35/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisi jos ja kun panettaa, tekisi aloitteita. Joko vaimoa ei juuri enää himota tai pitää omana tietonaan. Ja meillä on kyllä seksiä, joskin harvakseltaan nykyisin.

Toiset naiset syttyvät (vain) kun tuntevat olonsa halutuksi. Ei ehkä ole käynyt seksi edes mielessä, mutta kun mies tulee hellästi takaapäin suutelemaan niskaa ja laittaa kädet rinnoille, niin alkaakin himottamaan.

Aiemmin oli kaikenlaista mitä olisin vaimoltani toivonut ja nyt saan melkein kaiken:

Antaa spontaaneja suikkareita loppuun asti. Antaa käsihoitoja liukkarin kanssa ja antaa myös välillä minun hoitaa hänet vain käsin.

Mitä vielä haluaisin että saataisiin minuun kohdistuvat peppuleikit mukaan. Nainen voisi hieroa lelulla eturauhasta kun runkkaa / ottaa suihin. Hän on kyllä luvannut niin tehdä kun vain näytän miten, mutta vielä ei ole tullut tilaisuutta että itsellä olisi ollut sellainen fiilis.

Vierailija
36/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se kun nainen on halukas ja täysillä mukana, ei häpeä itseään (esim piilottelemalla kroppaa) ja kanssa käskyttää mua, ottaa musta nautintoa. Mun nautinto vaatii sen että nainen nauttii.

Myös se että kertoo mitä itse haluaa ja on avoin uudelle ja jos ei halua jotain kokeilla niin sanoo sen suoraan.

Vaihtelu on hyvä eli että ei ole aina samanlaista seksiä. Saa yllättääkin.

Yks yksittäinen asia tulee mieleen mitä en ole kaikkien naisten kanssa saanu pyytämälläkään eli se että myös mun vartaloa kosketaan. Eikä aina vaan kullia vaan muualtakin, mulla on kehossa paljon kohtia joiden koskemisesta tykkään ja kerron ja näytän mielelläni jos naista vaan kiinnostaa . Kaikkia ei kiinnosta.

Tykkään siitä kun mua kiusataan. Eli aiheutetaan sietämättömän kova panetus ja joudun odottaa sen kanssa että pääsen purkautumaan. Nykyinen tyttöystävä on mestari tässä, esim jos ollaan menossa vaikka ravintolaan syömään niin pukee päälle seksikkäät vaatteet ja just kun ollaan avaamassa ulko-ovi ja lähdössä ulos, joko vie mun käden hameen alle kokeilemaan tai vilauttamalla näyttää ettei oo pöksyjä alla. Ja sitä sit mietin koko sen reissun ajan. Himaan kun päästään niin pyllistää jo eteisessä, nauttii kun mä otan sen rajusti. Mut muillakin tavoilla voi kiusata esim kieltämällä laukeamisen , lähettämällä tuhmia kuvia ja viestejä ja kieltämällä oman kivan, yms.

Mulla on kanssa jonkinlainen fetissi vissiin vaatteisiin kun nainen vaatteet päällä on aina seksikkäämpi ku alaston nainen ja haluun pannakin vaatteet päällä. Nykyinen tyttöystävä ottaa tästä kaiken ilon irti ja kiusaa mua erilaisilla asuilla. On yhdistäny tähän julkisen paikan kiusaamisen eli aiheuttaa mulle tahallaan stondiksia kun ollaan jossain julkisella paikalla.

Ihan ylipäätään siis sellanen että nauttii seksistä ite, tietää mistä tykkää ja pyytää ja vaatii sitä. Ei mitään lahnailua tai uhriutumista kun en osaa esim koskea oikein (vaan opettaa sit, mä oon innokas oppiin). Mulla ei tuppaa parisuhteet kestämään kun en ite kestä olla ilman seksiä mut jossain vaiheessa naisilla vaan on tupannu menemään sääret ristiin ja mä en halutonta naista pane.

Vierailija
37/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on se kun nainen on halukas ja täysillä mukana, ei häpeä itseään (esim piilottelemalla kroppaa) ja kanssa käskyttää mua, ottaa musta nautintoa. Mun nautinto vaatii sen että nainen nauttii.

Myös se että kertoo mitä itse haluaa ja on avoin uudelle ja jos ei halua jotain kokeilla niin sanoo sen suoraan.

Vaihtelu on hyvä eli että ei ole aina samanlaista seksiä. Saa yllättääkin.

Yks yksittäinen asia tulee mieleen mitä en ole kaikkien naisten kanssa saanu pyytämälläkään eli se että myös mun vartaloa kosketaan. Eikä aina vaan kullia vaan muualtakin, mulla on kehossa paljon kohtia joiden koskemisesta tykkään ja kerron ja näytän mielelläni jos naista vaan kiinnostaa . Kaikkia ei kiinnosta.

Tykkään siitä kun mua kiusataan. Eli aiheutetaan sietämättömän kova panetus ja joudun odottaa sen kanssa että pääsen purkautumaan. Nykyinen tyttöystävä on mestari tässä, esim jos ollaan menossa vaikka ravintolaan syömään niin pukee päälle seksikkäät vaatteet ja just kun ollaan avaamassa ulko-ovi ja lähdössä ulos, joko vie mun käden hameen alle kokeilemaan tai vilauttamalla näyttää ettei oo pöksyjä alla. Ja sitä sit mietin koko sen reissun ajan. Himaan kun päästään niin pyllistää jo eteisessä, nauttii kun mä otan sen rajusti. Mut muillakin tavoilla voi kiusata esim kieltämällä laukeamisen , lähettämällä tuhmia kuvia ja viestejä ja kieltämällä oman kivan, yms.

Mulla on kanssa jonkinlainen fetissi vissiin vaatteisiin kun nainen vaatteet päällä on aina seksikkäämpi ku alaston nainen ja haluun pannakin vaatteet päällä. Nykyinen tyttöystävä ottaa tästä kaiken ilon irti ja kiusaa mua erilaisilla asuilla. On yhdistäny tähän julkisen paikan kiusaamisen eli aiheuttaa mulle tahallaan stondiksia kun ollaan jossain julkisella paikalla.

Ihan ylipäätään siis sellanen että nauttii seksistä ite, tietää mistä tykkää ja pyytää ja vaatii sitä. Ei mitään lahnailua tai uhriutumista kun en osaa esim koskea oikein (vaan opettaa sit, mä oon innokas oppiin). Mulla ei tuppaa parisuhteet kestämään kun en ite kestä olla ilman seksiä mut jossain vaiheessa naisilla vaan on tupannu menemään sääret ristiin ja mä en halutonta naista pane.

Muita konkreettisia juttuja mitä haluisin:

saan katsella kun käy suihkussa (ihan vaan peseytyy normaalisti) ja runkata samalla

kertoo mulle avoimesti fantasioitaan (mä en pahastu mistään vaan tuppaan kiihottumaan)

kun hyväilee mua niin käyttää muutakin kuin vaan käsiä, esim nännejä ja rintoja muutenkin ja hiuksia

Ja sit ihan jotenkin niinku istsestäänselviltä tuntuvia juttuja jotka on ollu ongelmia joissain suhteissa:

ei pahastu siitä että mä kiihotun hänestä esim jos ollaan lähekkäin. jos saan stondiksen niin ei se automaattisesti tarkoita että pitää panna siinä heti

ei yritä mun kanssa seksiä koska luulee että niin pitää tehdä tai koska mä haluan vaan jos tulee viettelee niin tekee sen siks koska haluu itse seksiä

ei loukkaannu siitä jos mulla ei joskus stondis kestä kun ei se oo tähän mennessä ikinä johtunu siitä naisesta

pitää ittensä puhtaana (kerran pv suihku riittää kyllä)

tajuaa että mä en ole hänen ex enkä välttämättä pidä samoista asioista ja tähän liittyen kanssa se että ottaa vastaan mun ohjeet eikäloukkaannu niistä

Vierailija
38/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 53V kirjoitti:

Mulla tää juttu kääntyy niin, että parasta mitä nainen voi mulle seksissä tehdä on kertoa ja ohjata, mitä ja miten hän haluaa itselleen tehtävän... ja jos teen oikein, niin ei peittele nautintoaan. Joskus (tai usein) minun varmasti uppoaa ” kevyt näyttelykin”! ;)

Sitten kun nainen huomaa, että alan saavuttamaan huippuni, niin maksimoi nautintoani verbaalisesti ja kehollaan. - Tavallaan pyytää minua tulemaan lujaa!

Hekuman huipulla on minulle lähes yhdentekevää missä aukossa penikseni soutaa. Jos tekemiseni lähellä orgasmia tai orgasmin hetkellä auttaa myös naistani kohti hänen orgasmiaan, on se ehdottomasti tajunnan räjäyttävää. Myönnän myös nauttivani siitä kun nainen hyvin määrätietoisesti, jopa hieman agressiivisesti tuijottaa minua ja kehollaan tekee mahdottomaksi pitkittää laukeamistani.

Yhtä suuri nautinto minulle on se, kun huomaan naiseni reagoivan esim. suuhuni ja sormiini. Unohtavan vaikka kuusysissä kaluni, joska oma hekuma lähestyy vääjäämättä. Orgasmin tuottaminen naiselle on ihanaa. Naiset vielä reagoivat orgasmiin hyvin yksilöllisesti... luulen yksilöllisemmin kuin miehet? Toki orgasmeja on erilaisia, eri vahvuista ja erityyppisiä, mutta silti. Naisen orgasmi on ihana!

Samaa mieltä. Verbaalisuudesta plussaa, mutta itsevarma ohjailukin toimii. Seksi vaimon kanssa parani, kun kerroin että kiihoitun lisää siitä, kun rohkeasti ottaa kädestä kiinni ja siirtää sen minne haluaa eli usein puristamaan tissiä kun on orgasmi lähellä tai sormettaessa siirtää/painaa käden juuri oikeaan kohtaan. Hän on myös alkanut rohkeasti painamaan vastaan kun sormettaa että saa juuri oikean rytmin.

Minuun myös toimii ääntely. Ei haittaa vaikka vähän näyttelisi. Vaimon ääntely lisääntyi selkeästi, kun tuli puheeksi etten ehkä aina huomaa hänen pienempiä orgasmeja. Ääntelystä voi seurata missä mennään: ei-ei-ei-ei uikutus tulee ensimmäisen ison orgasmin mukana ja jos päästään: ”apua-apua” uikutukseen niin sitten ollaan jo toisen ison O:n äärellä.

Vierailija
39/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huudan miehelle "apua, anna, ja auta" onneksi antaa avunkin sitten aina.

Vierailija
40/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 53V kirjoitti:

Samaa mieltä. Verbaalisuudesta plussaa, mutta itsevarma ohjailukin toimii. Seksi vaimon kanssa parani, kun kerroin että kiihoitun lisää siitä, kun rohkeasti ottaa kädestä kiinni ja siirtää sen minne haluaa eli usein puristamaan tissiä kun on orgasmi lähellä tai sormettaessa siirtää/painaa käden juuri oikeaan kohtaan. Hän on myös alkanut rohkeasti painamaan vastaan kun sormettaa että saa juuri oikean rytmin.

Minuun myös toimii ääntely. Ei haittaa vaikka vähän näyttelisi. Vaimon ääntely lisääntyi selkeästi, kun tuli puheeksi etten ehkä aina huomaa hänen pienempiä orgasmeja. Ääntelystä voi seurata missä mennään: ei-ei-ei-ei uikutus tulee ensimmäisen ison orgasmin mukana ja jos päästään: ”apua-apua” uikutukseen niin sitten ollaan jo toisen ison O:n äärellä.

Joo toi ääntely on hyvä! En ite haluu että nainen näyttelee yhtään mut haluun että kertoo ja näyttää mitä mä voin tehdä että saa sitä ääntä lähtemään. Yks syy miks tykkään lähetyssaarnaajasta on se kun nainen voi siinä mun korvan juurella tai huulet korvassa kiinni äännellä eikä tarvii olla kovakaan ääni niin jo kuuluu, ihan pelkkä huohotuskin ja katkonaiseks käyvä syvä hengitys orkun lähestyessä on ihan tajuttoman kiihottavaa. Mä en vaan syty näytteleemisestä yhtään ellei sitä sit osais tehdä niin etten arvais näyttelemiseks, esim tosi monta hyvää pornoo menee mutelle koska se nainen on vaan liian ilmiselvä feikkaaja. Ei sytytä näytelty nautinto kun mulle on olennaista se että nainen oikeesti nauttii. Siks en tykkää mistään poseeraamisestakaan sängyssä yms mitä jotkut tekee, pornossakin näkee paljon