Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko seinälle piirroksen pimpistäsi?

Vierailija
01.04.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000007896190.html

Onhan se kiva että tykkää omasta alapäästään, mutta voi luoja... 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan esim. Georgia O'Keeffe maalannut kukkatauluja orkideoista, jotka näyttävät emättimeltä, kun ajattelee.

Vierailija
42/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies postaa kikkelikuvia, hän tekee sen privaatisti.

Kun nainen postaa pimppikuvia, hän tekee siitä somespektaakkelin.

Tehkää sitten somespektaakkeli. Moni mies tuntuu olevan epävarma vehkeensä koosta jne, joten piirtäkää kuvia ja olkaa ylpeitä. Vai pitäisikö naisten tehdä sekin?

Ja olisimme limaisia setämiehiä, kuten ko artisti asian ilmaisi, miesvihaansa peittelemättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelin pää on vähän sellainen sotakypärä, saisi jonkun taistelukohtauksen kikkeleistä maalattua...

Vierailija
44/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan ostaa sen kunnon seksinuken 5000 tonnilla. En jaksa veivata näiden todellisuudesta irrallaan liihottelevien modernien tissieläinten kanssa. Tulee niin paljon helpommaksi ja saa koska tahansa työntyä peräaukkoon ilman liukuvoidetta.

muutaman kerran päässy kuivaa alistamaan ja avot!

Sääli kyllä ku naiset ei vaan tajua elämän kauneutta,

edes sukuelimiensä kautta.

Vierailija
45/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan esim. Georgia O'Keeffe maalannut kukkatauluja orkideoista, jotka näyttävät emättimeltä, kun ajattelee.

Tarkoitat varmaan vulvalta?

Vierailija
46/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan ostaa sen kunnon seksinuken 5000 tonnilla. En jaksa veivata näiden todellisuudesta irrallaan liihottelevien modernien tissieläinten kanssa. Tulee niin paljon helpommaksi ja saa koska tahansa työntyä peräaukkoon ilman liukuvoidetta.

Eihän 5000 ole paljon. Miehet tienaavat keskimäärin muijia enemmän eli heidän tulotason nostamiseen uppoaa paljon enemmän.

Vierailija
47/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voi maksaa seksinukesta 5 miljoonaa, luulisi olevan rahaa liukuvoiteeseenkin 🤔

Vierailija
48/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo olivat hauskoja ja hienoja :) En ehkä laittaisi itse seinälle, koska pidän silti aika intiiminä, mutta voisin itselleni silti haluta tuollaisen piirroksen. Ei minua haittaisi sekään, jos miehillä olisi vastaava projekti erilaisista pippeleistä. Se tuskin tosin saisi samanlaista yököttelyä osakseen kuin tämä naisten kampanja...

Vierailija
49/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen taiteilija,  hetki niin käyn hakeen paperia ja kyniä  niin voitte alkaa lähetteleen kuvia.

t.setämies 57

Vierailija
50/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoitti:

Voisin laittaakin. Kaunis on.

Voin kuvitella.. ;)

Vierailija
51/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen teettänyt kalustani metrin mittaiselle lakanalle suurennetun teoksen päästäkseni eroon penihäpeästä. Olen ajatellut tarjota sitä Kiasman ulkoseinälle täksi kesäksi sillä on korkea aikaa peeniksille kunnian palautus ja poistaa niiden ympäriltä seksuaalisuus. Voimaannutaan veljet ja hyväksytään peeniksemme juuri sellaisina kun ne ovat.

Vierailija
52/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haaveilevat absoluuttisesta vallasta; maailmasta, jossa on täysi immuniteetti kaikelta kritiikiltä. Feministisellä logiikalla niin kauan kuin jossain on joku mies, joka ei pidä jonkun naisen jostakin, jatkuu epämääräinen puhe medioista, ihanteista, rakenteista ja jostain paineista. 

Miehet taas haaveilevat suhteellisesta hyvinvoinnista eli saavansa kehuja peniksestään ja kivespussista vaikka kymmeneltä prosentilta naisista tai oikeastaan yhdeltä prosentilta. 

Miehet muistavat limaisen tätinaisen kehun ja yrittävät suhtautua siihen myönteisesti, koska seksittömät ja sukupuolettomat kaudet voivat kestää monta vuotta. 

Vierailija
53/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän näytä.

Katso googlesta, mikä on emätin.

Vierailija
54/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin kullistani pihalle kolmemetrisen patsaan. Kelpaa sitä naapurien katsella.

Vierailija
55/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan nähdään pimppikuosia Finlaysonilla ja Vallilalla. Ajatelkaa mitkä lakanat tai verhot!

Vierailija
56/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan savenvalantaa ja olen jo vuosia teettänyt peniksestäni valumuotteja ja valmistanut niistä peniksenmuotoisia kynttilöitä ja ovenripoja. Olen ajatellut pian avata verkkokaupan josta kuka vain voi ostaa vaikka peniskakkulapion. Hienoa naiset, odotan koska voin ostaa vaginatyynyliinoja.

Vierailija
57/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanasarjan nimi "Pimppi of Finland" ("Tom of Finland" jää jo retroksi)

Vierailija
58/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku joka alkais piirtää myös per-äaukkoja?

Minun on erikoinen, siitä riippuu aika hieno pukama. Tarvittaisiin aukko positiivisuutta myös!

Vierailija
59/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko joku joka alkais piirtää myös per-äaukkoja?

Minun on erikoinen, siitä riippuu aika hieno pukama. Tarvittaisiin aukko positiivisuutta myös!

Peppureikä on naiskehon kaunein kohta. Ja miksipä ei myös miehen.

Vierailija
60/65 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan. Voiko enää älyttömämpää ollakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän