Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni kadulla/lenkkipolulla tuntemattomille hymyilevät ovat jollain tapaa kajahtaneita

Vierailija
01.04.2021 |

Jotkut jopa tervehtivät. Mitä ihmettä? Mitä kiksejä nämä saavat tuntemattomille lähes míelenvikaisesti hymyilemällä tai tervehtimällä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon hämmennyksen ja vaivaantuneisuuden vuoksi, niistä ne suurimmat kiksit tulee. Ja sit on niitä jotka ilahtuu, sekin on yhtä kivaa.

Vierailija
2/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten hullu sekopää. Bööööö! Hymyilen ja tervehdin vastaantulijoita lenkkipolulla. Joskus jopa juttelen. Sorry siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikassa sekä tervehditään että hymyillään tai sinua pidetään kajahtaneena.

Vierailija
4/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh!

Vierailija
5/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, autistien luvattu maa.

Vierailija
6/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että osa ihmisistä haluaa kylmän ohituksen ja jotkut etsivät kontaktia puheelle tai hymylle joskus.

7/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naaman kurtistelu, hapan ilme tai syrjäkarein pälyily sitten terveempää? Polulla tervehtiminen on ikivanha kohtelias ja ystävällinen tapa, joka siis näyttää urbaanissa elämänmenossa olevan hiipumassa, jos tekstiisi on uskomista.

Vierailija
8/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi, autistien luvattu maa.

Olen kyllä autismin kirjon edustaja. ADD.

Ap

Vierailija
9/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vikojen hakijat ovat kajahtaneita. Heistä muissa ei ole ikinä mitään hyvää, ainoastaan vikoja.

Vierailija
10/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla murheet! Opettele sinäkin hymyilemään, ei tee pahaa kenellekään!

Vierailija
11/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin maailmaa tervehditään vastaantulijoita, bussissa viereen istuvia, hississä, pihalla jne., myös lenkkipolulla tervehditään ja toivotetaan hyvää matkaa/lenkkiä.

Toimin näin myös Suomessa käydessäni, mutta mitä tekee suomalainen? Ei ole kuulevinaan ja tuijottaa varpaitaan kovin kiinnostuneena.

Vierailija
12/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se amerikkalaisten tapa on kyllä aika hyvä. Katseet kohtaavat ja suupielet nousevat hieman sen merkiksi että "olen huomannut/huomioinut sinut".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi