Onko kukaan onnistunut saamaan merkkiaurinkolaseja kaupanpäälle ostaessaan silmälasit Kelan maksusitoumuksella?
Itselläni olisi nyt hyville aurinkolaseille tarvetta mutta ei ole varaa sijoittaa yli sataa euroa laadukkaisiin laseihin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole kiitollinen että saat edes tavalliset silmälasit ilmaiseksi sormeakaan nostamatta. Aurinkolasien sinun kyllä kuuluu kustantaa itse.
Kyllä se etuuksien hakeminen käy kuule ihan työstä. Ei ne tuetkaan tule tilille sormea nostamatta.
Tiedätkö mitä? Me kunnolliset ihmiset tienaamme rahamme ihan itse, joko yrittäjänä tai töissä käymällä. Kun on tarpeeksi ahkera voi silloin helposti ostaa juuri sellaiset aurinkolasit kuin itse haluaa, ilman mitään muiden rahojen oksettavaa pummimista.
Liikehän ne aurinkolasit lahjoittaa, ei kyse ole mistään pummimisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole kiitollinen että saat edes tavalliset silmälasit ilmaiseksi sormeakaan nostamatta. Aurinkolasien sinun kyllä kuuluu kustantaa itse.
Kyllä se etuuksien hakeminen käy kuule ihan työstä. Ei ne tuetkaan tule tilille sormea nostamatta.
Tiedätkö mitä? Me kunnolliset ihmiset tienaamme rahamme ihan itse, joko yrittäjänä tai töissä käymällä. Kun on tarpeeksi ahkera voi silloin helposti ostaa juuri sellaiset aurinkolasit kuin itse haluaa, ilman mitään muiden rahojen oksettavaa pummimista.
Ymmärrätkö, että sinä olet töissä vain siksi, koska joku kunnollinen työtön on vapaaehtoisesti luovuttanut oman työpaikkansa sinulle.