Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennakkoluulot lihavia kohtaan

Vierailija
01.04.2021 |

Lähes kaikki lihavat voivat varmaan enemmän tai vähemmän samaistua siihen kun aina jos kertoo että on kumppani, niin yleensä reaktio on tosi yllättynyt ja sitten alkaa ne oletukset, että lihavan naisen miehellä täytyy olla joko läskifetissi, se on kymmeniä vuosia vanhempi, afrikkalainen, juoppo, nisti, työtön tai muuten vaan ruma tai itsekin lihava. Lihavalla naisella kun ei missään nimessä voi olla komeaa valkoista miestä, jolla ei olisi läskifetissiä.
Lihavien miesten kohdalla on varmasti samantyyppisiä ennakkoluuloja.
Aloituksen idea on, että kertoisitte omia kokemuksianne aiheesta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta tosta. Hauskinta oli kun tapailin yhtä ihan tavallisen näköstä miestä niin ystävä kysyi ”etkö sä pelkää, että se vaihtaa johonkin parempaan” joo, onhan se kiva, että oma ystävä sanoo noin ja pitää niin vastenmielisenä. En ole sen jälkeen vastaillut yhteydenottoihin.

Vierailija
2/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, että toisaalta myös oletetaan, että lihava kyllä epätoivoissaan kelpuuttaa kenet tahansa kenet vaan saa. Ei ainakaan omalla kohdalla pidä laisinkaan paikkansa. Miksi pitäisi kelpuuttaa joku, joka ei vastaa omaa makua lainkaan vain siksi, että on lihava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat naiset on kuvottavia. Ja laiskuus on varma.

Tällästen kommenttien takia nää alotukset aina poistuu. Eikö edes joskus ketjua voida pitää asiallisena? Ja sä saat ihan rauhassa pitää lihavia naisia kuvottavina, mutta lihavien haukkuminen ei ollut tän ketjun pointti.

Ap

Vierailija
4/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloista kertoo se, että niputat afrikkalaisen noiden ressukoiden sekaan. Niin kuin ei kauniilla ja menestyneillä naisilla olisi afrikkalaisia puolisoita ja vieläpä heidän kanssaan onnellisia avioliittoja.

Vierailija
5/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällästen kommenttien takia nää alotukset aina poistuu. Eikö edes joskus ketjua voida pitää asiallisena? Ja sä saat ihan rauhassa pitää lihavia naisia kuvottavina, mutta lihavien haukkuminen ei ollut tän ketjun pointti.

Ap

No mitä helvetin keskusteltavaa tässä on? Lihavat naiset ei sytytä ketään miestä, ei ketään. Piste.

Vierailija
6/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitä helvetin keskusteltavaa tässä on? Lihavat naiset ei sytytä ketään miestä, ei ketään. Piste.

Ajatella, sinä sitten et ole saanut edes sitä lihavaakaan naista. Bu-huu. Piste.

Vierailija
7/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana naisena olen onnistunut välttämään monta pikkuaivoista miestä. Hoikat ystävättäreni ovat joutuneet tapailemaan useita kuukausia näitä "miehiä", ennen kuin heille on selvinnyt tyypin todellinen luonne. Olen säästynyt monelta sydänsurulta.

Vierailija
8/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulle on ihan tuntemattomatkin miehet tulleet tekemään kaduillakin iskuyrityksiä ja sanoneet kauniiksi, vaikka olenkin ylipainonen. Ja ihan siis kantasuomalaiset. Toki on niitä ulkomaalasiakin joukkoon mahtunut, mutta heitä en nyt laske tähän.

Vierailija
9/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten johtuu se, että myös niillä naisilla, joilla on "ylimääräistä" ovat aika usein tosi koppavan oloisia ja pinnallisia joitakin miehiä kohtaan? Jos olet asiallinen, kohtelias ja haluat tutustua johonkin, niin suunnilleen nyrpistävät nokkaansa ja ovat tosi vaikeasti lähestyttäviä? Odottaako ne jotakin miesmallia tai varakasta prinssiä heitä lähestymään? Kyllähän sitä pitäis tutustua toiseen eikä roikkua toisessa vaan ulkonäon takia.

Vierailija
10/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pariutuu pääsääntöisesti oman ulkoisen viehätystasonsa mukaisesti vastaavantasoisen kumppanin kanssa. Tämä tapahtuu hyvin luonnostaan ja ajattelematta. Epäsuhtaiset parit ovat harvinaisia, niin harvinaisia että kiinnittävät heti huomion jos niitä näkee. Ja sitten kieltämättä aina herää niitä ajatuksia että mikähän tuossa on taustalla.

Vierailija
11/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tosta. Hauskinta oli kun tapailin yhtä ihan tavallisen näköstä miestä niin ystävä kysyi ”etkö sä pelkää, että se vaihtaa johonkin parempaan” joo, onhan se kiva, että oma ystävä sanoo noin ja pitää niin vastenmielisenä. En ole sen jälkeen vastaillut yhteydenottoihin.

Mun ystävä ihmetteli, miksi poikaystävä halusi minut eikä häntä, kun hän on kuitenkin laihempi. No, oltiin nuoria, joten olen päättänyt katsoa tuon läpi sormien. 

Vierailija
12/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten johtuu se, että myös niillä naisilla, joilla on "ylimääräistä" ovat aika usein tosi koppavan oloisia ja pinnallisia joitakin miehiä kohtaan? Jos olet asiallinen, kohtelias ja haluat tutustua johonkin, niin suunnilleen nyrpistävät nokkaansa ja ovat tosi vaikeasti lähestyttäviä? Odottaako ne jotakin miesmallia tai varakasta prinssiä heitä lähestymään? Kyllähän sitä pitäis tutustua toiseen eikä roikkua toisessa vaan ulkonäon takia.

Omasta puolestani voin sanoa, että on sen verran tullut paskaa niskaan niiltä mielestään tasokkaammilta tyypeiltä, että ei niin kauheasti tee mieli altistaa itseään sille. 

Vierailija
13/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalla naisella kun ei missään nimessä voi olla komeaa valkoista miestä, jolla ei olisi läskifetissiä.

Vierailija
14/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lähestymisen tavasta ja paikasta. Lihaviin naisiin tosiaan yhdistetään se stereotypia, että ollaan helppoja saaliita. Baarissa kun harvoin käyn, niin yllättäen miehiä pörrää ympärillä. Kadulta yritetään iskeä myös. Olen nuiva, koska a)olen parisuhteessa ja b) oletan miehen olevan "helpon" perässä. Sen verran olen tuota "läskit on rumia"-jollotusta elämäni aikana kuunnellut, etten ihan heti usko tuntemattoman miehen lähestyvän mua koska olen hänen mielestään jotenkin puoleenivetävä. (Toki heitäkin on, joille paino yksistään ei kauheasti merkkaa suuntaan tahi toiseen. Oma mies on tätä lajia.) Jos olisin sinkku ja yleensä arjessani/sosiaalisen elämäni lomassa tutustuisin mieheen, joka tutustumisen myötä osoittaisi olevansa kiinnostunut, en suhtautuisi häneen nuivasti vaan saattaisin luottaa siihen, että hän on kiinnostunut minusta yksilönä kiloineni päivineni. (Tosin eipä mua haittaisi sellainenkaan mies, joka tykkää nimenomaan lihavista naisista, kunhan olisin hänelle silti yksilö enkä fetissi.)

Vierailija
15/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomattavan ylipainoinen ja minulla on komea mies. Nyt kun eräs tuttu urheilullinen mies on alkanut mielestäni flirttailemaan minulle aivan liikaa mietin miksi se noin tekee. On tullut mieleen juurikin, että onko sillä joku läskifetissi. Sen verran paskaa olen kuullut painostani niin en usko, että kukaan voisi kiinnostua minusta. En näytä sitä ulospäin vaan olen tosi iloinen ja mukava, enkä ole masentunut. Kuitenkin sisälläni on se tunne miten en riitä tämän painoisena. Olen nyt saanut laihdutettua jo paljon ja lisääkin lähtee, mutta valitettavasti roikkuvaa ihoa jää ja paljon. 

Vierailija
16/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis puolet kansasta on lihavia, joten olisi aika outoa jos noin iso osa ei seurustelisi.

Vierailija
17/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet ainakin ovat kovassa kurssissa. Esim. Burgerimies Akseli Herlevillä kauniita naisia riittää. Viimeisimpänä vuoden 2019 Miss Suomi-finalisti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/kuuma-salasuhde-paljastui-burgerimies-aks…

Vierailija
18/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mitä tahansa lihava syö, se on väärin. Jos syö epäterveellisesti, supistaan että ei ihme että tuo on läski. Jos syö salaattia, ajatellaan, että mitähän tuokin esittää, kotonaan vetää kuitenkin kaksin käsin rasvaa.

Vierailija
19/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana paljonkn ennakkoluuloja lihavia kohtaa, ovat laiskoja,tykkäävät päästä helpolla, vähän väliä napostelua, ei siedetä mitään epämukavaa.

Nyt olen vanhempi ja tajunnut että ei ne ole ennakkoluuloja ollenkaan, vaan täyttä faktaa.

Vierailija
20/29 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut parinetsintävaiheessa ylipainoa 0- 30 kiloa, ajan mittaan vaihdellen. Ei ole koskaan tarvinnut olla vastentahoisesti yksin, olen ollut kolmesti naimisissa ja esim. baarissa on ollut vientiä useammalla vuosikymmenellä. Mieheni eivät ole todellakaan olleet mitään lä- ski- fe- ti- sis- tejä, eikä painoni ole muutenkaan ollut heille itseisarvo. Nykyinen mies on pitkä, hoikka ja hyvännäköinen, ja kelpaisi nähtävästi muillekin. Niin joo, kaikki pitkät ja lyhyet suhteeni ovat olleet kan- ta- suo- malaisen miehen kanssa, jos sillä nyt jotain väliä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi