acon early detection raskaustesti
Juu, testasin tänä aamuna acon early detection testillä ja siihen tuli selvä vaalea punertava viiva mut testiajan jälkeen vasta. Onkohan tää nyt plussa vai ei? Onhan tää himppa aikaista testata sillä kp on 21 ja menkat pitäs alkaa kp25/26.
Kommentit (5)
Eikös ohjeissa sanota että testiä ei tule enää testiajan päättymisen jälkeen lukea? Tai siis että siis ei ole enää testiajan umpeuduttua luotettava tulos.
Meillä on töissä (tk:ssa) Aconin combo -testejä (joilla voi testata virtsasta ja seerumista jompi kumpi, vain ammattilaiskäyttöön) ja niiden ohjeissa lukee että viivan väri (siis plussaviivan) johtuu hcg:n pitoisuudesta elimistössä. Eli vahva viiva, paljon hormonia, haalea viiva, vähän hormonia.
Mutta niissäkin lukee että testiajan umpeuduttua eivät ole enää luotettavia lukea.
En sit kyllä tiedä miksi niihin ilmaantuu viiva testiajan jälkeen.
ohjeissa sanotaan, ettei testiajan jälkeen tullut positiivinen testitulos ole enää luotettava. Itse olen saanut näitä " roskishaamuja" lähes joka kerta, enkä ole vielä raskaana kertaakaan ollut! Mutta toivotaan että sulla se muuttuu oikeaksi plussaksi!
Jushka:
Eikös ohjeissa sanota että testiä ei tule enää testiajan päättymisen jälkeen lukea? Tai siis että siis ei ole enää testiajan umpeuduttua luotettava tulos.Meillä on töissä (tk:ssa) Aconin combo -testejä (joilla voi testata virtsasta ja seerumista jompi kumpi, vain ammattilaiskäyttöön) ja niiden ohjeissa lukee että viivan väri (siis plussaviivan) johtuu hcg:n pitoisuudesta elimistössä. Eli vahva viiva, paljon hormonia, haalea viiva, vähän hormonia.
Mutta niissäkin lukee että testiajan umpeuduttua eivät ole enää luotettavia lukea.
En sit kyllä tiedä miksi niihin ilmaantuu viiva testiajan jälkeen.
Kyllähän niissä sanotaa ettei saisi katsoa enää ton 10min. jälkeen. Mut itsellä kävi aamulla että jouduin jättämään testin vessan ja juostava lasten perään ja sit unohdin kokonaan sen sinne. ainakaan ton 2min. aikana siihen ei ollu tullu mitään minkä kerkesin olla paikan päällä. Ennenkin olen testannu tuolla testillä ja yleensä siihen tulee viivanpaikka näkyviin mut siinä ei kyllä ole väriä yhtään tän testiajan jälkeen kuivuessaan. Mut nyt testissä töröttää punertava selvä vaalea viiva mut en tiedä minkä ajan sisällä tuo viiva on tullu??
nipsu-79:
Ennenkin olen testannu tuolla testillä ja yleensä siihen tulee viivanpaikka näkyviin mut siinä ei kyllä ole väriä yhtään tän testiajan jälkeen kuivuessaan. Mut nyt testissä töröttää punertava selvä vaalea viiva mut en tiedä minkä ajan sisällä tuo viiva on tullu??
Viivanpaikasta en tiedä, meidän työtesteissä ei näy edes viivanpaikkaa. Mä olen testannut muiden raskauksia siis jo kyllästymiseen saakka =) Enkä ole tuossa kyseisessä nähnyt koskaan viivanpaikkaa. On ollut vaan ihan tyhjä kohta kontrolliviivan alapuolella.
Tuosta missä ajassa sun viiva on tullut, on vaikea sanoa. =)
Mutta lupaavalle kuulostaa. =)=)
nipsu-79:
Mulla on kp22 tänään eikä 21 kuin mainitsin viestissä, sori.