Olen 157/45, paljonko pitäisi vielä pudottaa, että olisin kaunis?
Kommentit (20)
Mitäs jos muokkaisit vartaloas urheilulla ja unohtaisit koko laihdutuksen. Musta oot jo liian laiha
sanoo painostasi seuraavaa
" Painoindeksisi on: 18.3
Se tarkoittaa, että painosi on normaalia alhaisempi. Sinulla on suositukseen nähden alipainoa 0.6 kiloa"
Nim. kesän kuumuudessa sairaanhoitajana hoitanut anorektikkoja jotka eivät enää pysy pystyssä, eivät jaksa kannatella päätään...liian todellista liian monelle! Paino ja pituutesi eivät lukuina oikein kerro mitään, mutta uskoisin että muutama lisäkilo ei tekisi noilla luvuilla pahaa!
jos haluat muokata vartaloasi lisää urheilua. ja kuten joku sanoikin paino saattaa jopa nousta, mutta silti housuihin tulee lisää tilaa. metka juttu! paino ei kerro kauneutta!!!!!!!!!
kilomäärän ei tarvi tosiaan olla yhtään pienempi!! jos tuntuu että vyötäröllä on ylimääräistä, tai muuten haluaisit kiinteytyä niin jumppaa. painonpudotuksella ei vatsa kiinteydy.
mutta pitää myös muistaa syödä tarpeeksi hyvin ja monipuolisesti, että kroppa voi hyvin. nukkua riittävästi, ulkoilla ja nähdä ystäviä ja nauttia elämästä. sallia itselleen myös pieniä paheita. ihminen on kauneimmillaan kun voi hyvin ja on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, kiloista riippumatta. sisäinen hyvinvointi säteilee ulospäin.
Voi hyvinkin olla että luulet vaan olevasi läski vyötärön seudulta, voi olla oman pääsi kehittelemä juttu.
Liikunnan määräsikin on suuri. Ei kai sulla oo anoreksia?
Olen aina ollut tämän painoinen (paitsi raskausaikana). Synnytyksen jälkeenkin paino palautui tähän. Tämä on siis normaalipainoni, vaikka onkin BMI:n mukaan alipainoa. Olen siis hyvin pienirakenteinen. Jos painoni tästä nousee (ilman lihaskunnon parantamista), niin kyllä sitä rasvaa heti vyötärölle kerääntyy, ja se on jo sitä vaarallisinta " ylipainoa" . Itse asiassa nytkin minulla on jonkin verran rasvaa vyötäröllä. Eli voi olla, että vaikka painatkin noin vähän, sinulla on kilo pari ylimääräistä esim. mahan kohdalla. Kannattaa siis vähän treenaa vatsalihaksia. Älä välitä näiden läskimammojen mielipiteistä, jotka fiilistelevät haukkumalla jokaista terveydestään välittävää anorektikoksi.
KArseen näköistä.
Joten ap. yritä kestää se fakta, että painoitpa minkä verran tahansa, nii naina olet jonkun mielestä liian lihava tai liian laiha. Yritä nyt vaan itse olla tyytyväinen itseesi.
Kauniiksi et tosiaan tule laihduttamalla. Olisit varmasti mukavamman näköinen jos lihoisit muutaman kilon. Luuranko ei ole kaunis. Ja minä en nyt todellakaan tarkoita sitä et pitäs olla pyöreä vaan normaalipainoinen.
Ihminen on terveimmillään kun bmi on 22. Tämä on ihan tutkittu juttu.
Kehonkuva on vääristynyt jos kokee olevansa noilla mitoilla läski. Ja siellä mallimaailmassa sitä anoreksiaa ja syömishäiriöitä on keksitasoa enemmän.
Naamasi ei siitä miksikään muutu.
Ja usein laiha vartalokaan ei ole kovin kaunis..
Eli jos tahdot kauniin vartalon niin suosittelen samaa kuin muutkin, eli liikuntaa, kiinteyttävää kuntoilua.
pienirakenteisia naisia, jotka eivät ole luurankoja, mutta kiinteitä, joilla on kunnolliset rinnat (b tai c-kuppi) ja ovat todella hyvännäköisiä. Pieni, siro ihminen, joka on terveennäköinen on kaikkein kainein. On silkkaa itsensä kusettamista jauhaa, että läski kaunistaisi yhtään ketään tässä maailmassa. Säälittävää moinen.
Vatsaa haluaisin pienemmäksi, mutta muualle haluaisin lisää " massaa" ... Tyytyväinen kuitenkin olen, tälläinen olen aina ollut, pieni! Raskauksien jälkeen on vatsa isompi kuin ennen!
VALAS(157/61)