Kokemuksia Resquesta?
Kannattaako tuoltahan ostaa ruokaa? Olen siis ladannut ja selaillut tuota sovellusta, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa mirään senhän kautta. Lisäksi se vaikuttaa aika kalliilta paikalta ostaa hävikkiruokaa, esim Solo Sokos Hotel Paviljonki myi päiväyksen pain ylittäviä ylijääneitä laktoosittomia maitojuomia 2 eurolla per litran tölkki.
Kommentit (5)
Rohkeasti vaan! Olen ostanut sushia, kiinalaista, intialaista ja pizzaa. Myös ruokakasseja oon hakenut. Leipäkasseista en välitä mutta muut menee.
Vähintään puoleen hintaan pitää myydä. Jos ostaa esim kahvilasta tms niin tuote ei välttämättä ole varsinaisesti halpa koska niissä paikoissa kaikki on lähtökohtaisesti paljon kalliimpaa kuin ruokakaupassa.
Muuten hyvä ja todella kätevä. Tuote sisällöt saisi kuitenkin allergeenien takia ilmoittaa esim leipäkassissa oli yllätyksenä pähkinäleipää mistä ei oltu ilmoitettu. Ja toisella kerralla lounassalaatti sisälsi kalaa josta siitäkin olisi minun mielestäni ollut syytä mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään puoleen hintaan pitää myydä. Jos ostaa esim kahvilasta tms niin tuote ei välttämättä ole varsinaisesti halpa koska niissä paikoissa kaikki on lähtökohtaisesti paljon kalliimpaa kuin ruokakaupassa.
Mutta noissa hinnoissakin kannattaa miettiä mitä myy. Esimerkiksi kuka ostaa päiväysvanhaa maitoa 2 eurolla jos kaupasta saa uuden litran purkin 1 eurolla? Onneksi suurin osa hävikkiruuista on järkevällä hinnalla esim "vähän palanutta" pizzaa 4-8 eurolla kun normaalisti pizzeriahinnat ovat halvimmillaan 14 euroa ja kallimmillaan 30 euroa per pizza.
Riippuu paikasta, joiltakin saa halvalla.
Olen ostanut esim leipäkasseja, ruoka-annoksia, leivonnaisia, pizzaa... Ihan kiva palvelu minusta.