"kommenttisi julkaistaan tarkastuksen jälkeen" ni julkaistaanko ihan oikeasti jos siinä ei olekaan mitään kiellettyä?
Kommentit (26)
Ei ole minun kommentteja ainakaan koskaan julkaistu.
Ei julkaista ikinä. Silppuriin menee.
Ei julkaista, luultavasti siksi ettei niitä kukaan edes tarkasta, ihan liikaa työtä.
Ei niitä kukaan tarkistele, eikä julkaise. Sulla on jokin sana viestissä, mikä on pannassa, koita muuttaa se joksikin muuksi.
Ei julkaista. Mielipiteesi on väärä.
Ei.
Minä kirjoitin kerran opiskelukeskusteluun pitkähkön ja ystävällissävyisen viestin. Se todennäköisesti pomppasi siihen, että todistuksessani oli ämmärivi. Sinne jäi.
Se vähän vaihtelee mitkä sanat ovat listassa. Nythän tämä kommentti meni läpi.
Multa bannattiin viesti "näin on". Kumpikohan sana oli se, jota ei olisi kannattanut käyttää? Ei, siis joku juttuhan näissä on, esim. ketju on siinä hilkulla, meneekö koko juttu poistoon, pelkät yksittäiset viestit, tai jotain vastaavaa...
Se on sikäli vähän erikoista, kun säännöissä kuitenkin lukee selvästi, että "... ei ennakkomoderoi viestejä, vaan viestit julkaistaan sellaisenaan." No, ehkä kyse ei olekaan ennakkomoderoinnista, vaan silkasta s.e. nsuu.ri sta.
No miksi tulee edes teksti että julkaistaan tarkastuksen jälkeen? Miksei voi vaan laittaa, että "ei mee läpi" tai "tekstissä kiellettyjä sanoja" ym
Tuoksuketjussa sana g e nee r i nen oli bännäyksen väärti. Kukaan ei koskaan kertonut miksi näin oli/on.
Siinä ei tarkalleen ottaen sanota koska (minä vuonna) tuo tarkastus tehdään ja koska sen jälkeen kirjoitus julkaistaan. Eli ei auta kuin odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Minä kirjoitin kerran opiskelukeskusteluun pitkähkön ja ystävällissävyisen viestin. Se todennäköisesti pomppasi siihen, että todistuksessani oli ämmärivi. Sinne jäi.
Se vähän vaihtelee mitkä sanat ovat listassa. Nythän tämä kommentti meni läpi.
Se onkin nykyään em eikä äm.
hyve päive.
Joo, mielenkiintoista uuskieltä synnyttää tämä nykyajan sensurointipolitiikka.
Vierailija kirjoitti:
No miksi tulee edes teksti että julkaistaan tarkastuksen jälkeen? Miksei voi vaan laittaa, että "ei mee läpi" tai "tekstissä kiellettyjä sanoja" ym
Miksikö? Siksi, että jätttäisit viestisi lähettämättä. Sensuuriahan tämä on.
Ihan naurettava ennakosensuuri kun täällä saa pari pahasti mielenvikasta spämmätä etusivun täyteen silpomis- ja raiskausfantasioitaan. Kaikesta päätellen Sanoma ei tee edes tutkintapyyntöä noista sillä jos tekisi, ei kirjottelijat täällä kauaa häiriköisi. Sanoman mielestä on paljon vahingollisempaa tuoda esiin ja keskustella päivälehtien julkaisemista otsikoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuketjussa sana g e nee r i nen oli bännäyksen väärti. Kukaan ei koskaan kertonut miksi näin oli/on.
test: geneeri
Arpapeliä, joskus julkaistaan joskus ei.
Ei julkaista ollenkaan.