Onko kesärenkaat jo turvallista vaihtaa Helsingissä?
Ajoa tulee vain pk-seudulla ja aika harvakseltaan. Ei tarvitse ajaa öisin eikä myöhään iltaisin. Joko voi vaihtaa turvallisin mielin kesäkumit alle, vai pitäisikö odotella vielä pari viikkoa?
Kommentit (12)
Onko sulla ajokorttia? Yleensä siihen liittyy jonkinlainen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ajokorttia? Yleensä siihen liittyy jonkinlainen koulutus.
Mitä saat siitä, että tulet vittuilemaan minulle tänne? Oletko itse vaihtanut jo kesärenkaat? Kysymykseni oli täysin asiallinen.
Ihme porukkaa
Ap
Ap, älä välitä. Nuo kommentoijat ovat varmaan katkeroituneita ja haluavat näsäviisastella ja nälviä. Vastauksena kysymykseesi, voit vaihtaa. Itse asun Tampereella ja vaihdan pääsiäisen aikaan!
Itse vaihdoin eilen hesassa kesärenkaat alle kun jopa meteorologi kertoi että takatalvea ei enää tule. Yöllä ei enää hirveästi pakkasta joten mielestäni turvallista.
Arkena ajan aina 7.30 töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko itse vai joku mies?
Olen mies. Onko tämä joku mielenterveyspotilaiden päivähoitopaikka?
Ap
Kiitos asiallisista vastauksista!
Ap
Jos joku kysyisi jossain porukassa tuommoisen kysymyksen ja osa vastaisi noin, kuten nuo todella järkevät kommentoijat, luulisin, ettei kukaan järkevä ihminen noteeraisi ja haluaisi olla tekemisissä enää sen osan kanssa. Suoranaista teiniangstia ja vittuilua. Netissä se vaan on niin helppoa olla kusipää, ehkä se onkin heidän todellinen luonteensa.
Ei kai siinä vaihtamisessa mitään vaarallista ole, mutta aamuisin voi olla liukkaita kohtia siellä täällä jos sulamisvedet jäätyy. Eli aamut jos ajelee varovaisemmin, niin hyvin pärjää.
Missä voi vaihtaa nenärenkaat nastattomiin?
Nastoilla ei saa enää ajaa, kitkoilla saat