Miehet, mitkä naisten deittailutavat teitä ärsyttävät?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisille samanlaista ketjua? Joitakin miehiä on suututtanut, kun tissiä ja alapäätä ei olekaan soveliasta kouria tunnin päästä ensitapaamiesta ja pildeä ei saa treffien päätteeksi. Joillekin on ollut suututtavaa, kun en ole ihastunut ja halunnut seurustella. Perään on laitettu itkubiisejä mm. Jenni Vartiaisen kappale.
No varmaan sukupuolesta riippumatta ikävää on ripustautuminen, iän valehtelu, ulkonäöstä valehtelu jne.
Miksette ota mallia venäläisistä naisista? Siellä nainen katsoo velvollisuudekseksi antaa miehelle seksiä, jos mies satsaa hyvin treffeille. Sama se on Suomessa. Jos ei saa p*ldeä helposti, niin ei sitä naisen kahvikaan mies viitsi maksaa.
En ole maksullinen nainen, maksan itse kahvini. En mene sänkyyn kuin harvojen ja valittujen kanssa, en ällötysten. Puhut p*skaa ja tuolla asenteella kannattaa mennä suoraan ilotytön seuraan.
Ensimmäisillä treffeilla kuitenkin.
Kerran ollu treffeillä. Ärsytti ku se rakastu muhun heti.
Tavis mies suuttuu kun ei saa pil*deä. Itse olisi heti pan**emassa jos saisi tilaisuuden.
Silti kaksinaismoraalisesti haukkuu naisia jotka antavat muille miehille.
Mies itse siis saa aina tilaisuuden tullessa pann*a mutta nainen ei, ellei anna juuri tälle miehelle
Eli mies itse olisi heti housut kintuissa mutta haukkuu naisia jotka käyttäytyvät kuten mies itse käyttäytyisi jos saisi siihen tilaisuuden.
Puhdasta naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavis mies suuttuu kun ei saa pil*deä. Itse olisi heti pan**emassa jos saisi tilaisuuden.
Silti kaksinaismoraalisesti haukkuu naisia jotka antavat muille miehille.
Mies itse siis saa aina tilaisuuden tullessa pann*a mutta nainen ei, ellei anna juuri tälle miehelle
Eli mies itse olisi heti housut kintuissa mutta haukkuu naisia jotka käyttäytyvät kuten mies itse käyttäytyisi jos saisi siihen tilaisuuden.Puhdasta naisvihaa.
Sekö sinua, miestä naisten deittailutavoissa ärsyttää?
Up