Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palauttelijat Torissa, onko tämä jokin uusi ilmiö?

Vierailija
01.04.2021 |

Vai onko minulla erityisen huono tuuri? Nyt jo useamman kerran ostaja, jolle olen postittanut tavaran, on halunnut palauttaa. Ostaja keksii aina tavarasta jonkin vian, mutta oikeasti niissä ei ole ollut mitään vikaa. Nytkin tavara, jonka haluaa palauttaa, on käyttämätön - siinä roikkuvat vielä laput paikallaan (mikäli hän ei ole niitä repinyt pois). "Vika" on se, että se on väärän värinen, ja hänen mielestään kuvista ei näkynyt vihreän todellinen sävy kunnolla, vaikka ne on luonnonvalossa otettu. Sehän nyt herranen aika riippuu aivan siitä, miten paljon ostajan oma näyttö vääristää värejä!

Kuuluuko oikeasti Tori-kauppoja palauttaa, vai onko ihmisille jäänyt Zalando-vaihde päälle? Olen tähän mennessä ottanut mukisematta palautukset vastaan, koska olen nössö, mutta nyt alkaa jo keittää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttakoon, jos maksaa postikulut. Kopioi ap seuraavalla kerralla heille tuo teksti yksityisten välisestä kaupasta.

Vierailija
22/25 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt. Viat oli kerrottu ilmoituksessa ja oli mahdollisuus tarkistaa tuote. Kotiin kun pääsi niin ei enää kelvannutkaan. En antanut palauttaa.

Pari hutia olen itsekin hankkinut mutta en todellakaan ole pyytänyt että voinko palauttaa. Olen laittanut takaisin myyntiin tai lahjoittanut pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee ap kyllä ihan oman tyhmyytesi piikkiin. Ei tietenkään ole palautusoikeutta kuluttajien välisessä käytetyn tavaran kaupassa. Jos ostaja haluaa tarkastaa tuotteen, hän sopii noudosta ja jättää postitettavat ostokset väliin. Ilmoita vain, että palautusoikeutta ei ole, voit myydä tuotteen eteenpäin jos ei ollutkaan mieluinen.

Tarkista myytävät tuotteesi huolella, niin tiedät, ettei niissä ole vikaa, vaikka ostaja väittäisi mitä.

Vierailija
24/25 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa hyväsydämiseltä ihmiseltä jota sitten jotkut itsekkäät ihmiset yrittää käyttää hyväksi. 

Vierailija
25/25 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up