Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä iso perhe ja tarvitsemme tilaa sekä oma pihan ETTÄ rauhaa. Silti kunta ei anna meille omakotitaloa!

Vierailija
01.04.2021 |

Joka päivä ottaa rinnasta, kun joudun kokemaan perheeni kanssa tämän ahtaassa betonikohdussa asumisen groteskiuden. Joudumme elämään kuin sillit purkissa, ei ole lapsille antaa omia huoneita, ei ole pihaa heillä temmeltää. Joka päivä on kärsimystä.

Olen itku kurkussa vaatinut kunnalta omakotitaloa perheellemme, koska TIEDÄN, että siellä olisimme onnellisia. Lapset saisivat vapaasti toteuttaa itseään. Nyt saamme pienisieluisilta naapureilta valituksia "melusta". Lapsiperheitä suorastaan vihataan! Miksi kunta ei reagoi hätäämme? Meilläkin on ihmisoikeudet!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥺

Vierailija
22/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kunta noin ikävä on? Täysin mahdotonta. 👨‍👩‍👦‍👦👨‍👩‍👦‍👦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentakaa om talo.Niin ne tekee muutkin tai muuttakaa Ruotsiin. Täällä sai 21 henkinen perhe upean osaketalon valtiolta. Ulkolaisia tietty. 

24/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän meidän laittaa kansalaisehdotus tästä teidän tilanteesta. 

Oletko miettinyt sterilointia. 

Vierailija
25/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä voi vaikuttaa. https://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=persu

Vierailija
26/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mulla on hyvä idea! Muuttakaa Itä-Suomeen tai Pohjois-Suomeen johonin pikkukuntaan. Lääniä on ja halpoja taloja, voitte vaikka itse ostaa talon! Saa syrjäkylätkin kerrankin lapsiperheen muuttamaan kuntaa (eikä sieltä pois).

Veikkaan, että löytyy paljonkin taloja, jotka omistaja lahjottaisi mielellään pois ihan ilmaiseksi. Ja talo on varmasti sellaisessa kunnossa, että lapsetkin pääsee toteuttamaan itseään :D

Vierailija
27/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytöntä!

Vierailija
28/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi savulohihullu parkaa! Itkuntuhruiset silmät on minullakin kun luen näitä sun provojasi😢

Vierailija
29/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa, kuin petaa.

-0/5

Vierailija
30/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apprillia, aprillia! Ei vaiskaan!

Vierailija
31/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on provo.

Jos on täysin sossun asiakas, saa niin suuren asunnon, että Jokista kohden on yksi huone. Mun entisellä poikkiksella oli 6 sisarusta. Ne sai sitten 7 huoneen asunnon. Raisiossa asuivat. Heidän äitinsä oli yksinhuoltaja. (oh laskettiin yhdeksi huoneeksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän