Mitä tekemistä oikeasti keksitte näiden umpitylsien ja pitkien pääsiäispyhien ajaksi?
Muuta kuin syöminen ja juominen? Piinaviikko on kyllä tasan nimensä mukainen.
Kommentit (11)
Pitkiä kävelylenkkejä, striimattua teatteria ja joogaa. Kirppiskierros lauantaina. Pyöränkin voisi kaivaa talviteloilta.
Ihanaa kun saa hetken hengähtää vapaalla. Reippailua koirien kanssa, puutarhan kevättöitä, siivousta, neulomista telkkarin edessä. Jos jaksaisi lukea jotain ja raivata kaappeja ja valokuvatakin voisi ja vanhoja kuvia editoida ja ja. ja Aina enemmän tekemistä kuin aikaa!
Mökillä puuhommia, risusavottaa, nuotiomakkaraa, savusauna, muurinpohjalettuja, iltasella kortinpeluuta tai telkkarin katselua, pitkiä yöunia. Siinäpä ne pyhät suurinpiirtein menee.
Pitkiä kävelylenkkejä, jotain luontokohdetta voisi ajella katsomaan, kutomista ja telkkaria. Menee varmaan viinilasi jos toinenkin.
Ihan paskaa kun salit meni kiinni. Nyt olis aikaa käydä. Todnäk kaikki parveilee samoilla ulkoilupaikoilla täällä pk-seudulla..
Mitä teet viikonloppuisin tai kesällä? Sitä samaa?
Tai jos kotona on joku fiksaamista kaipaava juttu, niin nyt ehtii puuhailla.
Me mennään kakkoskämpille, mies lähtee sieltä metsään ja mä ja lapset ulkoillaan kaupungissa, katellaan netflixiä ja kokkaillaan. Ainakin lumensyvyyskartta ja sääennuste näytti sille, että mä en sinne metikköön tällä reissulla lähde rämpimään.
Pääasia ettei tarvitse tehdä töitä! Niitä on tehty ihan hitosti liikaa viimeisen vuoden aikana, ”kiitokset” koronalle.
Neulon, luen, kirjoitan, lenkkeilen koiran kanssa, lepään ja nautin pienestä lomasta töiden jälkeen.
Olen vaan laiskana, jos mikään ei huvita.
Remontoimista, ulkoilua ja ohjattua ulkoaktiviteettia. Ehkä pieni pyrähdys jonnekin asuntoautolla.
Sitä samaa kuin tässä reilu vuoden ajan: ollaan omalla porukalla, ulkoillaan ja chillaillaan.