Oletko kiinnostunut toisesta vaikka olet ollut varattu? Mitä teit asialle?
Mitä teit asialle? Annoitko olla, vaihdoiko lennosta vai lähditkö katsomaan hänestä mahdollisesti korttia mitä tulisi silti vaikka olit/olet varattu?
Kommentit (35)
Pidin mielessäni, mihin olen sitoutunut. Ilman lapsia olisin voinut valita toisinkin.
Olen naimisissa oleva mies. Kahden vuoden ajan olen ollut rakastunut toiseen naiseen, jota tapaan vain yleisissä tilanteissa kuten juhlissa. Meillä on vaimoni kanssa lapsi. En ole mitenkään ilmaissut tunteitani tälle toiselle naiselle enkä tule niin tekemään. Missään tapauksessa en halua, että lapsestani tulee avioerolapsi.
Ihminen elää nykyisin noin 80 vuotta. Yhden tai kahden lapsen kanssa tuosta ajasta noin neljäsosa menee ydinperhe-elämässä. Sen lopun 3/4 voi sitten hummailla niin paljon kuin mieli tekee. Ei kuitenkaan silloin, kun lapsi asuu vielä kotona. Tämä on minun periaatteeni.
Olen aika herkästi ihastuvaa tyyppiä ja miehet myös ihastuvat minuun.
Rakastan kuitenkin miestäni ja meillä on kolme yhteistä lasta. Joten en ole antautunut millekään hetken huumalle. Tuskin olen menettänyt mitään mullistavaa.
Tai olen menettänyt ongelmat, surut, mieheni ja lasten pahoinvoinnin. En ole koskaan haaveillut pepun pyörityksestä baareista, terkkuja Tuuli-Elinalle.
En mitään. Jos tuo mies ottaisi yhteyttä niin tutustuisin varmasti häneen ja ehkä siitä tulisi jotain. Olen siis tosi ihastunut häneen. Oman miehen kanssa suhde alkaa olla aika tässä, mutta eteenpäin vaan mennään. Tuo toinen mies on kuitenkin koko ajan mielessäni. Sekoaisin, jos se nyt ottaisi yhteyttä vaikka ihan tavallisissa asioissa. Jäänyt siitä unelmoidessa öitäkin nukkumatta.
Mulla on tutustumista yhden varatun kanssa, olen se toinen keneen hän tutustuu. Väärin tekee ja en halua puuttua toisen juttuihin😅 luulisin tietävän mitä tekee.. Mulla siis tälläinen asetelma. Mut minkäs sitä aina tunteilleen voi..
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva mies. Kahden vuoden ajan olen ollut rakastunut toiseen naiseen, jota tapaan vain yleisissä tilanteissa kuten juhlissa. Meillä on vaimoni kanssa lapsi. En ole mitenkään ilmaissut tunteitani tälle toiselle naiselle enkä tule niin tekemään. Missään tapauksessa en halua, että lapsestani tulee avioerolapsi.
Ihminen elää nykyisin noin 80 vuotta. Yhden tai kahden lapsen kanssa tuosta ajasta noin neljäsosa menee ydinperhe-elämässä. Sen lopun 3/4 voi sitten hummailla niin paljon kuin mieli tekee. Ei kuitenkaan silloin, kun lapsi asuu vielä kotona. Tämä on minun periaatteeni.
Vaikka ajattelet lasta, ajattele myös itseäsi. Mulla ero lapsi, ja yritän ajatella et nyt hänellekin on parempi olla vaikka ei ollakaan enää yhdessä. Koska olen 100kertaa nyt onnellisempi itse eli/ja pystyn antamaan enemmän itsestäni tätä kautta lapselle. :)
Olen ollut jo pitkään ihastunut toiseen. En aio tehdä asialle yhtään mitään.
Huhhuh. Yksi elämä elettävänä ja kieltäydytte mahdollisesti intohimoisista suhteita kun nyt on joskus tullut toiselle luvattua ikuista rakkautta. Voin sanoa, että aika hitosti siinä menettää jos viruu jossain väljähtäneessä suhteessa lasten takia.
Olen katkaissut kaikki ei-pakolliset kontaktit kiinnostuksenkohteeseen. Sillä siitä selviää. Tunteet ja kiinnostukset haihtuvat aikanaan, kun niitä ei ruoki.
On lähdetty, mietitty ja lähdetty, sekä jääty. Riippuen sen hetkisestä suhteesta ja sen tilasta.
En. Oma puoliso on aina riittäntyt. En koskaan ole vilkuillut muita, ei kiinnosta.
Perhe on ykkösasia elämässäni, ja niin on puolisollekin.
Tää on sinänsä kinkkinen keskustelu koska mitä tehdä? Aikooko asialle tehdä mitään? Ja miettiä mitä olisi voinut käydä? Jos tekee jtn tulee pettäjä olo, eli jos aikoo tehdä asialle olisi päätös tehtävä heti. Kukaan tuskin pettäjä ehdon tahdon haluaa olla mut nää on vaikeita. Tunteet vie ja mistä sitä tietää jos se toinen olis sulle oikeesti se elämän rakkaus oikeasti paremmin. Jos ei anna edes mahdollisuutta..
En ole. Nykyinen vaimoni on hyvä, enkä voisi kuvitellakaan loukkaavani häntä, vaikka erään naisen kanssa seksuaalinen vetovoima oli poikkeuksellisen voimakasta puolin ja toisin. Hän oli varattu silloin kun tapailtiin seksin merkissä ja minä taas sinkku. En osaa sanoa, tuntisinko edelleen vastaavaa himoa tuota naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Jos tuo mies ottaisi yhteyttä niin tutustuisin varmasti häneen ja ehkä siitä tulisi jotain. Olen siis tosi ihastunut häneen. Oman miehen kanssa suhde alkaa olla aika tässä, mutta eteenpäin vaan mennään. Tuo toinen mies on kuitenkin koko ajan mielessäni. Sekoaisin, jos se nyt ottaisi yhteyttä vaikka ihan tavallisissa asioissa. Jäänyt siitä unelmoidessa öitäkin nukkumatta.
Sama. Ei se mitään tarkoita vaikka olisi varattu, jos ottaisi yhteyttä niin se on äkkiä korjattavissa. Eikä edes este. Sanoisin että jos oikeasti haaleilet, älä anna varatun statuksen estää vaan laita viesti ja kehu. Tai sano jotain
Mammoille tämä on täysin mustavalkoinen asia. Pettäjä on alinta pohjasakkaa kun ei osata ajatella asiaa syvällisemmin.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Nykyinen vaimoni on hyvä, enkä voisi kuvitellakaan loukkaavani häntä, vaikka erään naisen kanssa seksuaalinen vetovoima oli poikkeuksellisen voimakasta puolin ja toisin. Hän oli varattu silloin kun tapailtiin seksin merkissä ja minä taas sinkku. En osaa sanoa, tuntisinko edelleen vastaavaa himoa tuota naista kohtaan.
Et loukkaavasti mut mitä jos tulis oikeesti sellainen Kenestä kiinnostuisit? Joku kuuma ja kiinnostava oikeasti kaikinpuolin
Minullw varattu miessanoi että jos mua haittaa ek tarvi tutustua mut jos ei niin hän haluaa
Vaihdoin lennosta. Nyt 16 v yhdessä.