Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kamupoika naiselle?

Vierailija
31.03.2021 |

Kun täällä kerran muka on paljon kivoja ja keskustelutaitoisia kamupoikia, niin mistä löytää sellainen?

Minulla on hyvä mies, mutta joskus kaipaisi sellaista joka osaisi paremmin keskustella tunteista ja elämänfilosofiasta, mutta silti niin että olisi mies ja miehen näkökulma asioihin.

Minun tuntemat miehet kaveeraavat keskenään, ei juuri naisten kanssa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap.

Ensinnäkin, tuossa pätee kysynnän ja tarjonnan laki. Olet tarjoamassa kamupojalle sitoutumista ilman seksiä, mikä on vastakohta tilanteelle jossa naisella on valtit käsissään.

Kamupoika kun harvemmin on pelkkä normaali ystävä, vaan usein on se olkapää jota vasten halutaan itkeä kun menee huonosti. Kun menee hyvin, se aviomies - maskuliinisempi urho - on se joka pääsee nauttimaan iloisuudesta, hauskanpidosta ja seksistä...kun taas kamupojan puhelin soi harvemmin.

Mitä sinulla on siis tarjota, mikä kompensoi tätä?

Voit luonnollisesti tarjota väärää toivoa seksistä, tämä on hyvä keino saada miehiltä palveluksia.

Mutta haluatko tosiystävän, ja A-luokan kamupojan joka on aidosti hyvä tyyppi? Joudut tekemään saman kuin miehet jotka haluavat seksiä ilman sitoutumista. Eli olemaan aloitteellinen ja kenties jopa lahjomaan. Sitten kun olete ystäviä, muistathan että ystäviä ollaan ei vain alamäissä vaan myös ylämäissä. Asia joka lähes aina unohtuu, ja onkin syy miksi minulla ei tällä hetkellä ole tilaa uusille kamutytöille kahden nykyisen lisäksi.

Onnea etsintään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi