Paljonko olet painanut enimmillään ja vähimmillään aikuisena?
Kommentit (66)
vähimmillään olen painanut 59kg ja enimmillään (raskauden aikana) 91kg. Ilman raskautta olen nyt painavimmillani :/ eli 82kg..
raskauden jälkeen laihduin hirveesti painoin varmaan 40kg
enimmillään 50. Siihen kun pääsis nyt.
no,mutta laitoin kuitenkin ilman raskauttakin.. ja "puolustukseksi" nykyiselle painolle,synnytyksestä 3,5kk aikaa.
Pituus 169, enkä ole ollut raskaana.
55 painoin, kun asuin vielä kotona enkä saanut valita ruokaani itse. Heti, kun muutin asumaan itsenäisesti, painoni nousi 59 kiloon. Laihdutin tosin häitäni varten hetkellisesti 55 kiloon. Nyt painan 69.
184 cm
79,5 kg/104 kg
Sopiva paino olisi 86 kg.
Mainitaan nyt kuitenkin että tämänhetkisellä 100 kg painollakin tulee juostua about 7 km lenkkejä useasti viikossa ja punttisalilla käytyä useasti viikossa. Reilu 10 kg pitäisi kyllä keventyä.
Vähimmillään painoin 54kg, olin sairastunut syömishäiriöön. Muistan vieläkin, kuinka kuvottavan lihavalta näytin peilissä. Olin pahoillani muitten puolesta, että he joutuivat katsomaan niin elefantin kokoista ihmistä.
Enimmillään olen painanut lähes 80kg.
Nyt painan 75kg ja olen itseeni ja elämääni tyytyväisempi kuin ikinä. Peilistä katsoo takaisin sanoisinko aika upea, naisellinen nainen :-) Välillä tosin tuntuu, että ympäristö painostaa mua laihtumaan. Suomessa naisen pitäisi olla koko ajan laihdutuskuurilla ja vain kaikkein hoikimpia tunnutaan arvostavan? Onneksi olen täällä vain lomalla, ja syksyllä palaan takaisin asuinmaahani keski-Eurooppaan, jossa saan olla oma itseni, eikä kukaan katso paljonko tai kuinka vähän syön.
paino nyt korkeimmillaan, eli huimat 107 kg. Raskaana ollessa painoa vieläkin enemmän. Nyt mennään alaspäin..
pituutta mulla 176cm
Alin 19v 45kg, ylin 28v 54kg. Nyt 35v ja 50kg.
Alin paino: 48,5kg
Ylin paino: 62kg
Tällä hetkellä: 53kg mikä on sopiva
Jos menee alle tuon se on liian vähän, jos yli 55kg:n niin alan näyttää turvonneelta. Vaikka mitä tekisin paino kerääntyy vain yhteen kohtaan. Tuolloin painavimmillani käytin yläosia kokoa 34 ja alaosia 38, pian olisi ollut 40 sopiva. Ei mitenkään kaunista
pituus on 163cm
minimissään olen painanut 48kg
enimmillään 58kg
nykyisin 50-51kg johon olen erittäin tyytyväinen
pakko vielä laittaa että raskaana ollessa painoin enimmillään 60,4kg xD
n. 37 kg ja risat. Enimmillään, siis ei raskaana, n. 48 kg.
PItuuteni 150 cm. Nyt painan 39.5 kg. Mikä on liian vähän, kun yritämme raskaaksi.
44kg ennen lapsia koko aikuisikäni 20v.-27v.
55kg lasten saannin jälkeen
Vähimmillään 21-vuotiaana ennen ensimmäistäkään lasta n. 43kg.
Nyt 34-vuotiaana ja neljän lapsen jälkeen n. 52kg.
Enimmillään painanut varmaan 54kg.
Vähimmillään 55kg