Jos joku henkilö on aina tavattaessa tavallaan ystävällinen mutta silti aina outo, onko hän siis outo henkilö?
Minä tapaan aina joskus sattumalta erästä ihmistä, joka jättää joka ikinen kerta todella oudon vaikutelman. Ihmisille pitäisi antaa mahdollisuus, mutta intuitio kertoo, että kaikki ei ole kunnossa siinä ihmisessä.
Tiedättekö te ihmisiä, jotka jättävät ymmälleen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti hän ei vain luota sinuun ja siitä johtuen kommunikoi ja elehtii oudosti. Ehkäpä sinä tunkeilet liikaa tai et muuten osaa käyttäytyä sosiaalisten normien mukaisesti.
Yleensä moikkaan ja olen jo menossa menojani, kun hän alkaakin jutella. Olen myös jo elänyt aika pitkään ja matkustellut paljon yms. ja tottunut olemaan erilaisissa ympyröissä. ap
ei tuo oudolta kuulosta
Tuo voisi olla minä. Jännitän usein keskusteluita ja tapaamisia. Nukyään jopa tsättäilyä, aina pitää varoa ettei se toinen ymmärrä väärin, se on nykyään hyvin yleistä. - Että mielummin tulkitaan sanomiseni negatiivisesti, vaikka luulisi sen jo olevan selvää että olen hyväntahtoinen ja peruspositiivinen ihminen. Joten vaikutan varmaan oudolta, kun kaikista mieluiten olisin vain yksin/perheeni kanssa.
Työasioissa on helppo olla luonteva.
Onko hän ihastunut sinuun, tai sinä häneen?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän ihastunut sinuun, tai sinä häneen?
Olen jo vanha rouvastäti ja hän nuorempi, ei todellakaan ole. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, ihastuminen voi aiheuttaa outoa käytöstä. ap
Minulla oli pitkään naapurina henkilö joka aina halusi vaihtaa pari sanaa ja sai lähes aina pysäytettyä minut vaikka en olisi koskaan ehtinyt. Jos pysähdyn, päätän tietoisesti unohtaa kiireet, mutta siinä vaiheessa kun päätin pysähtyä juttelemaan hän itse olikin aina jo ehtinyt luovuttaa. Outo tunne siitä aina tuli, kuin lintu ja kala olisivat kohdanneet. Hänellä ei muuta ollutkaan kuin vapaa-aikaa, minulla taas ei muuta ollutkaan kuin kiirettä. Hän valitti asioista jotka olivat minulla aivan yhtä huonosti jollei vielä huonommin, mutta en saanut koskaan edes tilaisuutta kertoa siitä, ja luulen ettei hän olisi edes uskonut.
Siinä oli ystävällinen ihminen jonka kanssa kohtaamiset olivat outoja.
No kerro nyt vähän lisää. Miten hän käyttäytyy? Älä sano vaan että "oudosti" vaan avaa sitä käytöstä ihan kunnolla.
Anna esimerkki niistä töksäytyksistä.
Mä ooon taas miettiny tota hommaa siinä mielessä että esim jotkin vaikka tyyliin jos joutuu olemaan esim ammatissaan oman itsensä ja kehonsa ja mielensä intrumentti ja sillä myymään itseään vaikka jossain markkinointi tehtävissä mikä on tänä päivänä sitä oleellisuutta nähtävästi että miten siinä kieroutuu sille. Mone fiksut siinä tehtävässä suoriutuu niiin että rakentaa hahmon tavallaan ja sitä kautta eläää sitä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Miksi ystävällinen ja outo sulkisivat toisensa pois? Ja mitä outo edes tarkoittaa tässä yhteydessä?
Saattaa yhtäkkiä töksäyttää jotain ja saattaa käyttäytyä oudosti. ap
Oisko porilaine? Outo ja uniikki.
Jos ihmisellä on ollut paljon vastoinkäymisiä elämässä tai muutoin on elänyt hyvin erilaisen elämän kuin sinä, tyyliin murheiden kautta ihmeisiin ja matkalla monta epärehellistä kanssakulkijaa ja väärää syytöstä, et ymmärrä mikä ihmisessä on erilaista olemuksessa. Silloin koet hänet oudoksi. Ja hän todellakin näkee lävitsesi, eikä luota kehenkään.