Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Asiakaspalvelu on ruuhkautunut."

Vierailija
31.03.2021 |

Piti käydä hakemassa yks todistus virastosta, kun halusin se heti. Virastossa kerrottiin, että asioimaan pääsee vain ajanvarauksella joten kysyin puhelimitse (hyvin pitkän odotusajan jälkeen), sattuisiko olemaan vapaata aikaa tänään; lupasivat laittaa minulle viestin, jos on. Ei kuulunut viestiä, vaikka virastoon ei mennyt ketään 1,5 tuntiin. Seuraava vapaa aika 10 päivän päästä. Parkkipaikka viraston edessä lähes tyhjä. Mikä ihme sen ruuhkan mahtaa aiheuttaa? Epäilen, että pelkkä säästötoimenpide: julkisia palveluja karsittu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiskaspalvelulla ei kiinnosta vittuakaan.

Vierailija
2/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"TERVEYSPALVELUJEN PUHELINPALVELUT OVAT ERITTÄIN RUUHKAUTUNEITA" ( https://www.turku.fi/kulttuuri-ja-liikunta/liikunta/koronainfo-liikunta… )

Hah! Se johtuu siitä, että terveysasemien ajanvaraus pääosin LAKKAUTETTIIN VIIME KESÄNÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä ruuhka, kun vaihteen nauha on täynnä.

Vierailija
4/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuoteen ei ole tietääkseni ollut mahdollista varata aikaa puhelimitse. Poikkeuksena neuvola tms.

Vierailija
5/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua väittää, että erittäin ruuhkautunutta, kun palveluja itse asiassa lakkautettu.

Vierailija
6/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus soittanut terveyskeskuksen ajan varaukseen aulasta. Kopissa puhelin soi ja kuuluu vaan. Palvelussamme on ruuhkaa, yrittäkää hetken kuluttua uudelleen. Nykyisin soittavat sieltä kun olet kerran itse yrittänyt